דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טויוטה יאריס 

מאת    [ 11/03/2015 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 1824 פעמים ]

טויוטה יאריס מתחרה בסגמנט מכוניות הסופר מיני וזוכה להצלחה כבירה ברחבי העולם ולביקוש גבוה גם בישראל. יש לציין כי הרכב עבר מתיחת פנים ועיצוב חדש ומלהיב, צעיר ברוחו, ומאחר והרכב עוצב באירופה ניתן לראות זאת בעיצוב.טויוטה יאריס הגיעה לישראל בקיץ 2014 כאשר היא מצוידת בתיבת הילוכים רציפה ועם מתיחת פנים שכוללת עוד כמה סנטימטרים. עיצוב הרכב נעים לעין וגם תא הנוסעים עבר מתיחת פנים קלה ורמת האבזור נדיבה ועשירה. הסופר מיני החדשה מצוידת בשלל טכנולוגיות בתחומי בטיחות לרבות 7 כריות אוויר כסטנדרט, מערכת בקרת יציבות, מערכת למניעת נעילת גלגלים, מערכת בקרת משיכה ועוד.

רכב זריז בעיר

הדור החדש של טויוטה יאריס שומר על אדרת הכבוד של הדגמים הקודמים וגם הוא מתאפיין בנסיעה זריזה ויעילה בעיר. כדאי לדעת כי בדגם החדש הושלו מספר קילוגרמים ממשקל הרכב וניתן להבחין בכך בעת האצה ונסיעה ברחובות הצפופים ובנסיעה מחוץ לעיר. מנוע הרכב מגיב במהירות ללחיצה על דוושת הגז וגם ההגה שולט היטב בפניות, גם בפניות חדות בעיקולים.

מגוון מנועים

טויוטה יאריסהחדשה מגיעה עם מגוון מנועים כך שכל אחד ואחת יכולים לבחור את הדגם שמתאים להם ביותר.חובבי איכות הסביבה יכולים לרכוש את היאריס ההיברידית שמגיעה עם מנוע בנזין טורי בנפח 1,497 סמ"ק ומנוע חשמלי מסוג 2MG שמציע בספק מרבי של 61 כוחות סוס. כדאי לדעת כי צריכת הדלק המשולבת של טויוטה יאריס ההיברידית הינה כ- 28 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן. כמו כן, בשאר הדגמים של היאריס החדשה מותקנים מנועי בנזין טוריים בנפח 1,329 סמ"ק שמציעים הספק מכובד ומרשים של 99.3 כוחות סוס ב- 6,000 סל"ד. אגב, כדאי לדעת כי מנוע הבנזין היעיל של טויוטה יאריס תורם לביצועים מלהיבים בעיר ובכבישים בינעירוניים, והמנוע מצויד בשלל טכנולוגיות מתקדמות אשר תורמות לרמת פליטת מזהמים נמוכה ולצריכת דלק יעילה ומפתיעה של 21.8 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן.

מכונית שקל להתאהב בה

קל להתאהב בדגמים החדשים של טויוטה יאריס, המכונית הקומפקטית בעלת העיצוב האלגנטי והמראה המתוחכם. היאריס החדשה פונה לעבר צעירים וצעירים ברוחם שמחפשים רכב עירוני זריז, אמין, יעיל ומתקדם. כאמור, הרכב מגיע ארצה במספר רמות גימור כך שכל אחד יכול למצוא את הדגם המועדף עליו.

לכן, כאשר מחפשים רכב קומפקטי תוסס וצעיר עם ביצועים מלהיבים כדאי לרכוש טויוטה יאריס וליהנות מתנאי מימון משתלמים ומשירות של חברה ידועה ואמינה.

 

טויוטה רייכמן עודד רייכמן-סוכנות מכירות ומוסך מורשה כל דגמי טויוטה בתל אביב ומרכז




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב