דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה חשוב לאכול אוכל בריא? 

מאת    [ 11/03/2015 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 3474 פעמים ]

בעולם מתקדם, דינמי ומתפתח, אמורים היו חיינו להיות בריאים יותר, קלים יותר, נינוחים יותר. גם במטבח. האם זה מה שקורה במציאות חיינו היומיומית?

בעשרים השנים האחרונות, הפך העולם לכפר גלובלי קטן. הכל זמין בו, נגיש ומהיר כל כך. הנגישות הזו נגעה גם במזון שלנו והפכה למגיפה.

מסעדות האוכל המהיר החלו לצוץ כפטריות אחרי הגשם, הג'אנק פוד עטור השמן והשומן הפך אותנו למכורים אליו. הרגלי התזונה שלנו נעשו פחות ופחות חשובים בסדרי העדיפויות, הדינמיות בשגרת החיים תפסה תאוצה, הקריירות לקחו ועדיין לוקחות חלק גדול וניכר מהיומיום שלנו ומשכיחות מאיתנו את הדברים הבסיסיים שבחיים. והאוכל? האם הסטנו אותו הצידה? האם אנחנו לא מעניקים לו את תשומת הלב שבאמת מגיעה לו, שבאמת מגיעה... לנו?

ההשמנה הבלתי פוסקת, שהפכה למחלת שנות האלפיים בועטת בנו ללא הפסקה. ילדים שחולים בסכרת זו לא פנטזיה אלא מציאות קיימת. הכל מתחיל מגיל צעיר, מהרגלי תזונה, מהחיים בבית.

ומה אתכם?

אם תתחילו לשנות ולו במעט את הרגלי התזונה שלכם, תגלו עולם חדש, טעים אפילו יותר, כזה שמרגיע את הגוף והנשמה ולא גורם למערכות בגוף לעבוד שעות נוספות רק כדי לעכל מזון.
מוצרי מזון טבעי החלו להיות הדבר האמיתי במטבח. המודעות שמתפתחת ומניבה את פירותיה מאזנת אט אט את העולם. אנשים מתחילים להבין שמה שנמצא במזון המתועש הוא אמנם טעים ועסיסי אבל מסתתרים בו חומרים המזיקים לגוף שלנו, כאלה שאם נמשיך לצרוך אותם על בסיסי קבוע, יהפכו את האוכל של היום למחלה של המחר. ואותה מחלה תהפוך לנטילת כדורים ולהפיכת הגוף שלנו לסל כימיקלי שלא יחזיק מעמד הרבה זמן. האם את זה אנחנו רוצים?!

הגיע הזמן להעניק לגוף שלנו את האוכל הבריא, האוכל המזין, הנכון והטבעי לו. אז אולי הרגלים קשה לשנות, אבל ניתן לשנות כל תקופת זמן דבר אחד. רק אחד. זה יותר קל, זה יותר מציאותי.

הסטיגמה הידועה כי הכנת אוכל בריא היא מורכבת ומתאימה רק ליחידי סגולה- מתנפצת היום אל מול מוצרי מזון טבעי, כמו למשל ממרחים טבעיים, שמקלים על חיינו במטבח. ניתן למצוא היום מתכונים קלים ומהירים להכנה עם מוצרים טבעיים, כאלה שמתאימים גם לילדים ואף גורמים להם לדעת מה באמת נכון להם לאכול.

אם אתם באמת מבינים מה נכון לגופכם, אם חשוב לכם להעניק לילדים שלכם איכות חיים גם דרך האוכל ממנו הם ניזונים, אם אתם מאמינים שלהכין תבשיל בריא בעשר דקות זה אפשרי, אז הבנתם.
הבנתם שמעכשיו אתם אלה המחליטים מה ייכנס לגופכם ומה לא. 

בהצלחה!

חברת נאני (Nany) מתמחה בפיתוח וייצור מוצרי פרימיום בריאים וטבעיים, ההופכים את חוויית הבישול והאפייה לפשוטה וקלה בכל מטבח. מוצרי Nany כוללים רטבים, ממרחים וקרקרים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב