דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע לבחור בשירות מכירת כרטיסים אונליין? 

מאת    [ 10/03/2015 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 2961 פעמים ]

מי מאתנו לא מגיע לאירועים כאלו ואחרים אחת לכמה זמן? לא מדובר על אירועים פרטיים של הקרובים או החברים שלנו כמו חתונה, בר מצווה וכדומה, אלא על אירועים חברתיים כמו כנסים, הופעות, תחרויות ספורט ועוד.

אירועים אלו הם יציאה מהשגרה ומילוי של המצברים אך הם יכולים להיות גם לא נעימים, בעיקר בשלבים שלפני. אחד החלקים הפחות נעימים לעיתים באירועים מעין אלו הוא מכירת הכרטיסים, ואף אחד לא אוהב לעמוד בתור ארוך ובלתי נגמר יחד עם עוד עשרות ולעיתים מאות אנשים עצבניים וחסרי סבלנות. אך יש פתרון לכך.

מכירת כרטיסים בעידן האינטרנטי

אז את הדרך המסורתית של רכישת כרטיסים רובינו לא אוהבים, בעיקר אם צריך להגיע זמן רב לפני האירוע עצמו, ולחכות בתור ארוך ומשתרך. בעידן האינטרנטי ישנה אפשרות של מכירת כרטיסים אונליין, מכירה המתבצעת דרך האינטרנט וכל מה שצריך הוא להדפיס את הכרטיס הנשלח במייל ולהגיע איתו לאירוע עצמו. כך אין צורך להגיע מוקדם בשביל לוודא שיש כרטיסים לאירוע, וכך לא צריך לצאת מהבית בשביל הרכישה עצמה אלא כל מה שצריך היא גישה לרשת דרך מחשבף לפטופ, טאבלט או דרך טלפון חכם ובקרוב אפילו יהיה אפשרי לרכוש כרטיסים בעזרת שעון חכם. למעשה המכירה נגישה ופתוחה מכל מקום עם חיבור לאינטרנט ובכל זמו.

שיטה מתקדמת אף יותר בתחום המכירהושליחה שלהם כמייל שצריך להדפיס אותו, היא כבר לא חדשה, וכבר כמה שנים שניתן בדרך זו לרכוש כרטיסים למגוון אירועים. אך כיום ישנה שיטה מתקדמת אף יותר, אשר חוסכת גם את הצורך להדפיס. בשיטה זו, לאחר הרכישה נשלח קוד QR ספציפי ללקוח, דרך האינטרנט כמובן, ועם כל מכשיר חכם אפשר להציג אותו כשמגיעים לאירוע וכך להיכנס באופן חלק, מסודר ומבוקר ע?י המפיק וצוות ההקמה של האירוע שדואגים לווסת את כניסת האורחים לפי צרכי האירוע המשתנים ממקום למקום.

הכל בענן, עבודה באונליין

כמובן שניתן להדפיס את הקוד ולהציג אותו, אך מי שמשום מה לא עשה את זה יכול להיות בטוח שבכל מקרה הוא ייכנס לאירוע בעזרת הקוד הזה. האינטרנט הביא עמו לא מעט דברים טובים, אך בעיקר תרם לנוחיותנו בדברים הקטנים בחיי היום יום. אם נדע לנצל אותו כמו במקרה זה של מכירת כרטיסים אונליין, יהיה לנו קל יותר ופשוט הרבה יותר. מפיקי אירועים מנוסים ימליצו על שירות כזה ויעידו על יעילותו ונחיצותו הרבה לכל מפיק אירוע שמעוניין לנהל את מכירת הכרטיסים באופן מקצועי ורווחי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב