דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות קטנות- שינוי תפיסות שגויות בכל הנוגע לפעילות גופנית 

מאת    [ 10/03/2015 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 2056 פעמים ]

זה בדיוק הזמן לנצל את העובדה שאתם קוראים את הכתבות שלנו כבר זמן רב. אם גם אתם נמנים עם מי שמוצא את הדרך להשכיל באמצעות קריאת מאמרים בנושא השמנת יתר, תזונה נכונה ופעילות ספורטיבית, הרי שסביר להניח שאיסוף האינפורמציה הזה הופך אתכם פשוט לבעלי ידע רב יותר אותו תוכלו לנצל במהלך תהליכי ההרזיה שלכם. ד"ר אסנת רזיאל סבורה שעדיף לכם לדעת כמה שיותר על מנת לטעות פחות ומונה את השגיאות הנפוצות ושוברת מיתוסים שגויים בכל הנוגע לפעילות גופנית.

ד"ר אסנת רזיאל

כפיפות בטן עוזרות להוריד את הכרס

זוהי אחת מן ההנחות השגויות ביותר בעולם המתאמנים, כפיפות בטן נהדרות לחזוק של שרירי הבטן ולתמיכה מצוינת בגב שלכם אבל הן לא תסייענה לכם להוריד במשקל.  בכדי לצמצם היקפים ולהוריד את הבטן יש להפחית אחוזי שומן באוכל, לצמצם את הצריכה הקלורית היומית ולשלב פעילות אירובית יומיומית, כגון: הליכה, ריצה, אופנים, שחיה ועוד.

חשוב לזכור, אנחנו לא בוחרים עבור השומן מהיכן לרדת, הגוף שלנו מחליט בעצמו לכן לא בטוח בכלל שהשומן ירד מהבטן בלבד, מאחר והגוף הוא זה שבוחר עבורנו מהיכן ירד השומן יותר ומהיכן פחות.

אפשר להפוך שומנים לשרירים

טעות. טעות גדולה. שומן לעולם יהיה שומן, שריר לעולם יהיה שריר. צמצום כמות השומן בגוף מסייעת באופן עקיף להבלטת השרירים אבל זה יקרה אך ורק אם נפתח את השרירים באימוני כוח ממוקדים. זוהי טעות מקובלת לחשוב שהשומן הפך לשריר כשיורדים במשקל ומחטבים אבל חשוב לזכור שאלו שני תהליכים פיזיולוגים נפרדים לחלוטין.

אם לא הולכים לחדר כושר בצורה מסודרת אין טעם

לא מדויק. מחקרים מראים שכל אימון, בכל רגע נתון משך או תכיפות תורמים לשיפור הכושר הגופני שלנו. זה יכול להיות להוריד את הכלב לטיול ארוך וזה יכול להיות ללכת ברגל לסידורים במקום לנסוע ברכב. שילוב של פעילות גופנית כחלק מסדר היום שלנו, גם אם לעשר דקות או רבע שעה בלבד יכול להוות את המפתח להצלחה ולשינוי. חדרי כושר נהדרים וטוב לפקוד אותם אבל הם לא הדרך היחידה להיות ולהישאר בכושר.

לא נכון לנשים להתאמן זה הופך אותן לגבריות

טעות נפוצה במיוחד, רמות הטסטוסטרון של נשים בגוף נמוכות בהגדרתן ולפיכך אין שום סיכוי שאימונים ממושכים ישוו לנשים מראה גברי. נשים יכולות להתאמן בדיוק באותה התכיפות כמו גברים מבלי שמה שנתפס כדימוי הנשי הנכון יפגע. הגדלה במסת השרירים אצל נשים מסייעת לשרוף יותר שומן ותגרום לחיטוב הגוף והורדת המסה השומנית.

אם כבר מתאמנים אז רק בבוקר

טעות של עצלנים. נכון, מי שקובע לעצמו אימון בשעות הבוקר סביר להניח שלא יבטל אותו בדומה לרבים המחליטים להתאמן בשעות הערב ונותנים לעצמם את כל היום להתלבט ולהתחרט אבל אין שום תועלת מרבית הטמונה בשעה. לאימון בשעות הבוקר חסרון גדול, רמות האנרגיה שלנו דלילה במידה ולא ישנו כמו שצריך ולאימוני ערב יש את החיסרון שלהם שכן לעיתים הם מקשים עלינו להירדם. אבל בסופו של דבר ועניין, איזה טיפוס אתה הוא התשובה הנכונה עבורכם לצורך שעת האימון הנכונה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב