דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Ciena הכריזה על יכולות חדשות לעולם ה-Web-Scale 

מאת    [ 09/03/2015 ]

מילים במאמר: 735   [ נצפה 2372 פעמים ]

Ciena הכריזה על מערך שבבים עוצמתי חדש, פתרונות עבור ארכיטקטורת מטרו ו- Mobile Backhaul, המספקים רוחב פס עצום, יעילות ,זריזות וגמישות

 

הצמיחה במחשוב ענן, וירטואליזציה של רשתות וסביבות פתוחות, יצרו דינמיקה חדשה בעולם ה- Web-Scale[1], אשר משנה משמעותית את האבולוציה של ארכיטקטורת הרשת הקיימת. כדי לענות על שינוי דינמי זה, Ciena הכריזה על יכולות חדשות המאפשרות לספקיות שירותים, ספקיות תוכן וספקיות מחשוב ענן, לספק ללקוחותיהן מגוון רחב של יישומי רשת וכן לקשר כמות עצומה של משתמשים אל מרכזי התוכן.

 

חדשנות זו של Ciena מהווה אימוץ של פילוסופית ה- Web-Scale IT- אספקת רוחב פס מוגדל ושיפור עלויות באמצעות יעילות רבה יותר, אוטומטיזציה של הרשת, גמישות וזריזות של הרשת. חדשנות זו גם מרחיבה את המרחק והנפח של רשתות תת ימיות, מפשטת ומקטינה עלויות של רשתות מטרו ורשתות אזוריות, ומאיצה את יכולת הפריסה של אתרי Mobile Backhaulקטנים כדי לשפר את הכיסוי בעולם רשתות הסלולר של היום.

 

Ciena מציידת את ספקיות רשתות התקשורת ביכולות חדשות שיאפשרו להן לנצל את המגמות הקשורות ב- Web-Scale בעולם התמסורת. יכולות אלו, המבוססות על ההובלה העולמית של Ciena בתחום רשתות תמסורת, את'רנט ותוכנה, כוללות: מערכי שבבים חדשים הנקראים-  WaveLogic 3 Extreme ו-  WaveLogic3 Nano, ארכיטקטורת רשת חדשה הנקראת - Coherent Select ליישומי מטרו, ויכולות Mobile Backhaul לאתרי סלולר קטנים.

 

"רשתות התקשורת עומדות כיום בפני מציאות המושפעת מ'אפקט ה-Web Scale'. שירותי ענן, רשתות On-Demand ווירטואליזציה הופכים נפוצים, ועסקים מצפים ששירותי הקישוריות, מחשוב ואחסון  יהיו זמינים 24/7 " אמר יניב הגדיש, מנכ"ל Ciena ישראל. "באמצעות מערך השבבים הקוהרנטי החדש שלנו, הארכיטקטורה החדשה לרשתות מטרו ופתרונות ה Backhaul, הלקוחות שלנו יכולים לחמש את הרשתות שלהם ברוחב פס גדול יותר, ביעילות גמישות וזריזות, אשר מהווים הכרח היום בעולם ה Web Scale. אין ספק שזוהי עוד בשורה משמעותית ללקוחותינו בישראל שכבר כיום מפעילים רשתות 100G מתקדמות מבוססות Ciena ".

 

על פי מחקר של גרטנר, שפורסם תחת השם: "“Strategic Technology Trend: Web-Scale Singularity Means Goodbye to Conventional IT Wisdom”", עד 2017, Web Scale IT,  תהיה התפיסה המובילה ב- 50 אחוזים מהארגונים בעולם בהשוואה לפחות מ- 10 אחוז ב- 2013.

 

לדברי הגדיש: "מערך השבבים החדש של Ciena - WaveLogic 3 Extreme מספק מקסימום רוחב פס למקסימום מרחק עבור הפלטפורמות האופטיות המאוחדות 6500 ו- 5430 של Ciena . מדובר בהכפלת נפחים עבור רשתות מטרו ורשתות אזוריות לכדי Tbit18 (טרה ביט) על גבי סיב בודד! בשילוב אורכי גל של G200, זאת לעומת נפח מקסימאלי של Tbit8.8 הקיים כיום. בנוסף בשילוב טכנולוגית Flexible Grid ניתן להשיג נפח גדול ב- 85% ברשתות תת-ימיות. פתרונות אלו התומכים בדירשות ה Web Scale  כבר מופעלים ב- Verizon, Southern Cross, Japan-US Cable Network ו- Trans Pacific Express".

 

הגדיש הוסיף: "מערך השבבים WaveLogic 3 Nano הוטמע בפלטפורמות ה- 6500 ו- 8700 של Ciena מתוך הכרה כי לעיתים ישומי Web-Scale זקוקות ליעילות בצריכת אנרגיה ומקום. הטכנולוגיה מותאמת במיוחד להשגת יעילות כלכלית ברשתות מטרו, כשהן מאפשרות צפיפות גבוהה של 100G בכמחצית מצריכת האנרגיה והמקום הנדרש כיום. בנוסף, מגוון עשיר של יישומי Web Scale נצרכות יותר ויותר על ידי מכשירים ניידים. כדי לטפל בנושאי דחיסות, כיסוי ואיכות חווית המשתמש, Ciena שדרגה את פתרונות ה- Mobile Backhaul. והיא מאפשרת למפעילים לפרוס ולהפעיל במהירות תאים סלולארים קטנים, בתוך ומחוץ למבנים".

 

 

אודות Ciena

Ciena (נאסד"ק: CIEN ) היא מובילה עולמית אשר משתפת פעולה עם לקוחותיה ברחבי העולם במטרה לממש את הפוטנציאל האסטרטגי של הרשתות שלהם ולשנות באופן משמעותי את ביצועי החברות והיתרון התחרותי שלהן. Ciena ממנפת את המומחיות החזקה שלה בתחום הרשתות האופטיות והאת'רנט ובאוטומיזציה של הפצה תוכנות ברשת, במטרה לספק פתרונות העומדות בקנה אחד עם ארכיטקטורת ה- ?OP הפתוחה לרשתות הדור הבא. אנו מאפשרים תשתית תקשורת שניתנת לתכנות ולהתאמה על ידי יישומי רשת שונים ומספקים ממשקים פתוחים לתיאום בין משאבי המיחשוב, האחסון והרשת בסיבה אחידה ווירטואלית.

Ciena מספקת פתרונות לספקיות התקשורת הגדולות והאמינות ביותר בעולם, לתאגידי ענק, חברות ממשלתיות, גופי ביטחון ורשתות חינוך ומחקר ברחבי העולם. ל- Ciena נציגות רשמית בישראל, הכוללת צוות מכירות, הנדסה, תפעול ותמיכה. בין לקוחות Ciena ישראל: חברות תקשורת, גופים פיננסים, גופי ממשלה, צבא, ביטחון ועוד

למידענוסףאודותCiena: www.ciena.com

 


[1] * Web-scale הוא מושג המתאר את הנטיה של ארכיטקטורות מיחשוב מודרניות לגדול בקצבים גדולים שאינם ליניאריים. מערכות התואמות ל- Web Scale מאפשרות גידול מהיר מאוד, ביעילות ללא כניסה לצווארי בקבוק ע"י  תכנון ועיצוב של רשתות מחדש  בדיוק בזמנים קריטיים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב