דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירותי הוסטינג לאתרי PHP 

מאת    [ 05/03/2015 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 3395 פעמים ]

חברות רבות מציעות שרותי הוסטינג לאתר שלך. השאלה היא איזו חברת אחסון אתרים הכי מתאימה לך ואיזו מביניהם תהיה הכי הטובה ביותר לאתר שלך.

בחירת חבילת אחסון אתרים (הוסטינג) אינה משימה פשוטה. ישנן עשרות חברות בישראל המספקות שירות שכזה ועוד אלפי חברות ברחבי העולם שמציעות חבילות אחסון שרלוונטיות עבור מרבית האתרים גם כן. הפרמטרים לבחירת חבילת שירותי הוסטינג כזו או אחרת תלויה ספציפית בצרכים של כל אתר ואתר אך אין ספק כי אחסון PHP הוא הנכון עבור מרבית האתרים כנקודת מוצא.

מהו אחסון PHP?

PHP הינה שפת תיכנות הפופולארית ביותר בעולם כיום. מדובר על שפה שנועדה ליצור אתרים דינאמיים המאפשרים פעילות מכל סוג שהוא עבור הגולשים באתר המבוסס על שפה זאת והכל כמובן במיגבלות התיכונת עצמו של בוני האתר.

אחסון PHP הינו אחסון המבוסס על שרת אחסון שמיועד עבור אתרים שניבנו בשפת PHP. אלו למעשה מרבית האתרים כיום בעולם ובעיקר הרוב המכריע של אפליקציות הקיימות כיום.

מה היתרונות של אחסון PHP?

אחסון PHP מתאים למרבית האתרים שניבנים בצורה חופשית ועצמאית אך בנוסף לזאת עיקר כוחו הוא בהתאמה למערכות ניהול תוכן המובילות בעולם כגון ג'ומלה, וורדפרס ואחרות. מדובר על מערכות ניהול מבוססות שפתתכנות זו שדורשות שרת מתאים על מנת לעבוד ביעילות ומהירות עבור הגולשים באתרים הללו.

יתרון נוסף הוא רמת אבטחה גבוהה לשירותי הוסטינג מבוססי PHP שכן מדובר על מערכת הפעלה מבוססת UNIX ולא של ווינדוס שנחשבת פריצה הרבה יותר.

עוד יתרון הוא בכך שמדובר בשפת תיכנות של קוד פתוח ולכן תמיד ייתכן ויתווספו לאתר כלשהו תכונות חדשות ותוספים שישדרגו אותו ואחסון על גבי שרתים המותאמים מראש לשפת תיכנות זאת פשוט יכילו כל שינוי שכזה בקלות וללא צורך בהתאמות כלשהן למעט עידכוני גירסא תכופים כמו בכל מה שקשור לאתרי אינטרנט.

מי מספק שירותי הוסטינג מסוג זה?

למעשה כל ספקי אחסון האתרים בישראל כמו גם בעולם מספקים שרתים לאחסון PHP. מדובר באחסון גמיש המתאפשר על מגוון של מערכות הפעלה שונות ושרתים מסוגים שונים ולכן הוא נח להתקנה וניהול עבור חברות ההוסטינג השונות.

שרתי אחסון PHP נחשבים גם זולים יחסית הודות לנפיצות הגבוהה שלהם כיום ולתחרות הגבוה בתחום זה בין ספקי אירוח אתרים רבים. לכן כדאי לערוך השוואת מחירים בטרם בוחרים חבילת אחסון אתרים מסוג זה ולבחור במה שהכי מתאים עבורכם ועבור האתר שלכם.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב