דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שמירה על תזונה נכונה 

מאת    [ 04/03/2015 ]

מילים במאמר: 353   [ נצפה 3837 פעמים ]

כולנו רוצים להשאר בריאים ולחיות כמה שיותר זמן בלי בעיות בבריאות ומשום כך חשוב לשמור על תזונה נכונה. שמירה על תזונה נכונה אינה הדבר הכי קל לעשות אך דבר הכרחי בכדי להישאר בריאים!

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על תזונה נכונה, ולהישאר בריאים וצעירים:

1. חשוב מאוד תמיד לאכול מאכלים בריאים, מאכלים שיעזרו לנו ויחזקו את המערכת החיסונית שלנו כמו לימון, אבוקדו, ברוקולי שעוזרים להארכת חיינו, תורמים לגופינו ועוזרים לנו לשמור על תזונה נכונה.

הנה מאכלים בריאים לשמירה על תזונה נכונה אך תמיד צריך להקפיד שלא לצרוך יותר מדי ולשמור על מינון נכון מכיוון שאכילה שאינה מבוקרת יכולה להזיק לנו, לכן תמיד לשמור ולהקפיד לא לאכול יותר מדי ובהגזמה.

2. הקפידו לשמור על זמני ארוחות סדירים. קבעו לעצמכם זמנים לארוחת בוקר, ארוחת צהרים וארוחת ערב והקפידו לשמור על זמנים אלו כמה שאפשר. ארוחות בזמנים סדירים חשובים ומשפיעים על הבריאות.

3. הרבה פיתויים קיימים ואחד הפיתויים הללו שעשוי להרחיק אתכם מן היעד שהוא שמירה על הבריאות ועל תזונה נכונה הינו הסוכר - הסוכר הינו סם וכולם יודעים שיותר מדי ממנו לא בריא לגופנו אך קשה להתרחק ממנו, וכולנו לפעמים נכנעים אליו, לכן במקום להמנע ממנו לגמרי ולאחר כמה זמן להכנע אנו נרשה לעצמנו להנות מאיזה קינוח מלא בסוכר פעם בשבוע וכך יהיה קל יותר לשלוט על הצריכה בו ולשמור על תזונה נכונה.

4. כמו שאמרנו קיימים פיתויים רבים והם באים בצורות רבות של מאכלים טעימים וחשוב להתרחק מהם. הרבה מהאנשים המקורבים אלינו הרבה פעמים מציעים לנו מאכלים כאלו, לכן חשוב להבהיר לכל הקרובים אלינו כי אנו שומרים על תזונה נכונה ולא צורכים עוד מאכלים שמזיקים לגופינו. במידה ומישהו אינו מבין זאת ומנסה לפתות אתכם, התרחקו ממנו, הקפידו להתרחק מאנשים מזיקים שמנסים לגרום לכם להתפתות ומחלישים אתכם.

5. בעוד יש אנשים המנסים לפתות אותנו לאכול מאכלים שאינם בריאים, אנשים שאנו צריכים לשמור מרחק מהם, חשוב מאוד להתקרב לאנשים המחזקים אותנו, אנשים שמאמינים בנו ויעזרו לנו לשמור על תזונה נכונה ולא להיפך, ואף לצרף אנשים אחרים למעגל הבריאות ולחזק אחד את השני במאבק נגד המאכלים המזיקים.

שמירה על הבריאות שלנו ועל תזונה נכונה אינה הדבר הקל ביותר לעשות אך הכרחית ובעזרת ישום הטיפים הללו הינה אפשרית בהחלט, אז התחילו להקפיד על תזונה נכונה והבריאות שלכם מובטחת.

 



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב