דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אפקט ה-וואו בחללים מעוצבים 

מאת    [ 03/03/2015 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 2512 פעמים ]

בוודאי קרה לכם לא פעם שנכנסתם למקום מסוים, מעוצב בקפידה ביד אמן, ומיד שרתה עליכם תחושת נינוחות מיוחדת ונעימה. היה שם משהו מרומם נפש שלא חוויתם בשום מקום אחר. בחירת החומרים ופריטי עיצוב שונים הינה משמעותית ליצירת האווירה המבוקשת, וכאן טרנדים שונים באים והולכים, אולם הקירות הם המעטפת שאורזת את הכל יחד, ומאגדת את כל פריטי העיצוב לכדי ישות אחת. עיצוב הקירות הינו המקום החשוב והחופשי ביותר ליצירת אפקט מיוחד- אפקט ה"וואו".

את הקירות ניתן "להלביש" באמנות חדשנית, בעלת נוכחות, פורצת גבולות, שמשלימה את עיצוב החלל ומבליטה את ייחודו של המקום: מערך של אלמנטים פיסוליים הפורצים מן הקיר, ויוצרים דו-שיח עם כל האלמנטים והחומרים האחרים.

קירות מעוצבים באמצעות אלמנטים פיסוליים מקרמיקה אינו מוגבל לצורת מלבן או ריבוע: ניתן ליצור משחק משובב נפש עם אלמנטים בצורות, גדלים ומיקומים שונים, בקווים זורמים, או בקווים ישרים, תוך השתלבות בסגנון וגווני החלל כולו. כמו כן אפשר לשלב תאורת לד פנימית בכל אלמנט, הבוקעת מתוכו ויוצרת ממד נוסף של קסם מיוחד כתאורת אווירה, דבר המעצים פי כמה את אפקט ה"וואו".

במצבים מסוימים ניתן להפוך את כל תהליך העיצוב: להתחיל דווקא מ"אמירה ויזואלית" אמנותית תלת-ממדית על הקיר, וסביב אותה אמירה לבנות את כל הקונספט של פריטי העיצוב (ריהוט, ריצוף, וילונות, גופי התאורה, שטיחים, אביזרים משלימים וכדומה). שיטה זו הופכת את כל תהליך עיצוב הבית למרתק ומעניין במיוחד, וגם נותנת כיוון ברור ומוגדר בלקיחת החלטות הנוגעות לבחירת כל הפריטים והחומרים המרכיבים את החלל.

כאשר מזמינים קיר מעוצב, כדאי לפנות לאמן או אמנית שהמומחיות שלהם היא ראייה כוללת של החלל כולו: כשהם ניגשים לעצב קיר באמצעות אלמנטים מפוסלים אמנותיים, הם רואים וחווים את החלל כולו, ומתייחסים לשפה העיצובית הרחבה של המקום מבחינת הסגנון, סקלת הגוונים, והאווירה המבוקשת. כך הם יצליחו להתאים לבית או לעסק שלכם את עיצוב הקיר המבטא אתכם באופן מושלם.

קירות מעוצבים אמנותיים מפוסלים ישדרגו באופן משמעותי, ויצרו אווירה מיוחדת במינה בכל חלל מעוצב: למשל בלובי של מגדלי יוקרה, אפקט מיוחד על גבי הקיר מקבל את הבאים באווירה נעימה ומכניסת אורחים כבר בכניסה לבניין, ויחד עם זאת מעלה באופן משמעותי את ערך הדירות או המשרדים בבניין. בחללים ציבוריים ומסחריים כגון מסעדות ובתי קפה, בתי מלון, משרדים, קליניקות טיפוליות ועוד, קירות מעוצבים אמנותיים יוצרים אווירה שונה וייחודית המזמינה אליהם קהל איכותי. הדבר תורם למיצוב העסקי של המקום ברמה גבוהה.

 בקירות מעוצבים אמנותיים הלקוחות או מעצבי הפנים מוזמנים לתת דרור לכל גחמה עיצובית שעולה בראשם, והאמן יבצע אותה עבורם.

גילה טננבאום הדר. מצוי בחומר קירות מעוצבים אמנותיים מאלמנטים מפוסלים מקרמיקה בעבודת-יד. גילה בוגרת Pratt Institute בניו-יורק, בעלת תואר B-Arch, ובית שניידרמן בגבעתיים. טלפונים- 050-7759966 08-9201098  www.gilaclay.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב