דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


SUPERTEC חתמה חוזה לשיתוף פעולה עם MagnaChip 

מאת    [ 26/03/2008 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 2626 פעמים ]

חברת SUPERTEC, המתמחה בתכנון ASIC/Foundry ומפיצה מגוון פתרונות אלקטרוניים בתחום ה-IP/EDA, מדווחת על חתימת חוזה לשיתוף פעולה עם חברת MagnaChip Semiconductor. חברת MagnaChip Semiconductor פועלת בתחום תכנון וייצור מוצרי מוליכים למחצה אנלוגיים ומשולבי-אותות, המיועדים ליישומים המיוצרים בכמויות יצור המוניות. שיתוף הפעולה החדש עם החברה שפועלת בעיקר באסיה, מאפשר לשתי השותפות להרחיב את טווח המוצרים והשירותים שלהן ולפרוץ לשווקים חדשים. הפעילות המשותפת החדשה בישראל תאפשר לגשר על פערי זמן ומרחק גיאוגרפי ותתבצע במקביל בישראל ובקוריאה.

חברת SUPERTEC היא ספקית מובילה של ASIC, ASIC מובנה, COT ושירותי תכנון. שירותים הכוללים תכנון ופיתוח ברמת קוד, שירותי סינתזה, שירותי עריכת שבבים, תכנונים פיזיים ושירותי אימות ובדיקה המובילים ליצירת ה-GDSII לייצור הסופי. בנוסף מציעה SUPERTEC שירותי ייצור באמצעות יחסי עבודה מבוססים עם חברות ייצור בתחום הסמיקונדוקטור - פיסות סיליקון, הרכבה, אריזות ובדיקה בתחום המעגלים המשולבים. החברה משתפת פעולה עם ספקי IP מובילים במטרה להציע גישה ל-IP'ים באיכות גבוהה ומוכחת בייצור, לטובת שילוב כולל במערכות-על-שבב (SoC) של לקוחותיה.

שירותי ייצור המוליכים למחצה של MagnaChip מציעים למעלה מ-170 שיטות שונות לייצור, המותאמות לדרישות הלקוחות השונים. ב-MagnaChip משתפים פעולה עם לקוחות מפתח במטרה לחדש וליצור תהליכים ייחודיים, או כדי לבצע התאמה בתהליכים קיימים, במטרה לאפשר ללקוחות לשפר את מוצריהם. שירותי הייצור של החברה מיועדים ללקוחות הדורשים טכנולוגיות יישום אנלוגיות ומעורבי-אות בעלות ערך מוסף כמו שבבי CMOS הפועלים במתח גבוה, זיכרונות משובצים ועוד. שירותי הייצור של MagnaChip מותאמים ליישומים המשלבים נפח עבודה גבוה לצד קצב צמיחה מואץ בשווקי הצריכה, המחשוב, האלחוט והתעשייה.

מנכ"ל SUPERTEC שי קדרי: "מצאנו שהיכולות והפורטפוליו הרחב של MagnaChip מתאימים היטב לצרכי השוק הישראלי שאנו מכירים היטב. לקוחותינו בתחומי התקשורת והצריכה זקוקים לשירותי Foundry - שבבים ברמה עולמית עבור שבבי CMOS מעורבי-אות, שבבים לעבודה במתח-גבוה, זיכרונות משובצים וטכנולוגיות לתחום ה-Power. שיתוף פעולה זה מאפשר לנו להרחיב את מגוון הפתרונות שאנו מספקים ללקוחותינו עד לרמה של יצור פיסות סיליקון".

אודות SUPERTEC
SUPERTEC ישראל (1994) מספקת שירותי תכנון וייצור ASIC (דיגיטאליים, אנלוגיים, מעורבי-אות ו-RF) כולל מערכות-על-שבב (SoC) עבור טכנולוגיה של Standard Cell, מערכים משובצים, מערכי שערים ו-ASIC מובנה. עד כה ביצעה SUPERTEC למעלה מ-50 פרויקטים - ASIC מוצלחים וסיפקה מיליוני שבבים. חברת SUPERTEC היא אחת מחברות תכונן ה-ASIC המובילות בישראל, המטפלת בפרויקטים החל בשלב הראיון הראשוני - מפרט הדרישות ועד ליצור פיסות הסיליקון הסופיות אריזה ובדיקות. החברה פועלת גם כמפיצה של יצרניות בתחום ה-ASIC/Foundry וספקי IP וכלים המתאימים לתחום הסמיקונדוקטור.באמצעות עבודה נרחבת עם שותפות עסקיות מסוגלת SUPERTEC לספק פתרונות מלאים ברמת השבב. http://www.supertec.co.il.

אודות MagnaChip Semiconductor
MagnaChip Semiconductor (1980), הפועלת מסיאול, דרום קוריאה, נחשבת למובילה בתחום ייצור ותכנון מוצרי מוליכים למחצה אנלוגיים ומעורבי אות המיועדים ליישומים המיוצרים בכמויות יצור המוניות , דוגמת טלפונים ניידים, טלוויזיות דיגיטאליות, מסכים שטוחים, מחשבים ניידים, התקני מולטימדיה ניידים ומצלמות דיגיטאליות. החברה מציעה מגוון רחב של טכנולוגיות מוליכים למחצה אנלוגיים ומעורבי אות, פורטפוליו גדול של פטנטים רשומים ופטנטים בהמתנה לאישור, וכן מומחיות בתחום התכנון וייצור סמיקונדוקטור . www.magnachip.com.
משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-16 שנים בכל ערוצי המדיה השונים. http://www.meyron-mc.com/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב