דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יזמות בעולם האפליקציות 

מאת    [ 15/02/2015 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 1516 פעמים ]

כמה פעמים מצאתם את עצמכם אומרים "יש לי רעיון שישנה את העולם".. עכשיו כמה מכם באמת יישמו את הרעיון הזה? עכשיו כמה פעמים מהיום שיש לכם סמארטפון אמרתם את המשפט "יש לי רעיון לאפליקציה"? בעידן של היום, בו לכל אחד יש סמארטפון, פיתוח אפליקציה הוא יזמות לכל דבר ועניין ואפילו לא קשה לביצוע.

 

כיום בעולם נמכרו מעל 210 מיליון אייפונים – נכון ליוני ל2012 , ומעל 295 מיליון מכשירי אנדרואיד נכון לאוגוסט 2012. מספרים מדהימים שמראים שפיתוח אפליקציות כיום הוא נושא חם בעיקר בגלל היעילות והנוחות להגיע לכל כך הרבה אנשים. יזמים רבים זיהו את ההזדמנות השיווקית והעסקית הזו ופנו בדרכם ליזמות בתחום מכשירי הסמארטפון.

 

רבים הם האנשים שיש להם רעיונות לאפליקציה, אך מעטים בעלי רעיון ממשי שיכול באמת אפשר להרוויח עליו כסף משמעותי. כמו כל מוצר, גם אפליקציה מתחילה ב"צורך" שמוביל ל"רעיון". אם עד היום על מנת להצליח להרים סטארטאפ מוביל היה צריך לשלב גיוס משקיעים, יצירת אב-טיפוס, פיתוח במפעלים, ייבוא, ייצוא, שיווק, מכירה ועוד המון המון משאבים, כיום ניתן לקחת הלוואה סבירה מהבנק, ללכת לחברה מומחית לפיתוח אפליקציות אשר תשב איתכם על האפיון וביחד תעשו תוכנית עסקית שתוביל להצלחה גדולה. וכל זה ללא כל צורך במשאבים שהזכרתי לעיל, למעט שיווק.

 

בחירת החברה לפיתוח האפליקציה הוא אבן דרך עיקרית בכל הקשור במיזם. רצוי בפגישה לדבר עם בעלי החברה, ורצוי שהם יהיו מהעולם הטכני. חשוב לדעת את זמן ההשקעה והרצינות, וכן שלבי הפיתוח הברורים לאורך כל הדרך. למשל, חברה רצינית, תשב עם היזם יחד עם המתכנתים והמעצבים, יכינו אפיון מסודר שלאחריו יתחיל שלב העיצוב. בשלב זה על היזם להיות מעורב מאוד בכל התהליך. עליו לקבל סקיצות, ורק לאחר אישור להתקדם לשלב הבא שהוא תכנות האפליקציה.

 

כמו כן, ישנם מודלים עסקיים רבים עם חברות המפתחות את האפליקציות, ואם הצלחתם להרשים ולהציג נתונים משכנעים, כנראה שיהיה כדאי לכם לשקול שיתוף פעולה מעמיק בינכם לבין חברת הפיתוח. שיתוף פעולה זה מבטיח לכם 100% נאמנות של חברת הפיתוח, אך עם זאת, במידה והפרוייקט שלכם עומד במחירים סבירים, לא בטוח שתרצו שיתוף פעולה, בסופו של דבר הכי כיף לאכול את כל העוגה לבד. עם זאת לא רבות החברות שירצו בשיתוף פעולה, אין זה מעיד על אמינות נמוכה יותר בפיתוח, או שהחברה חשבה שהרעיון לא טוב מספיק, אלא שיקולים פנימיים של חישובי זמן וחישובים כלכליים כנראה מנעו את השיתוף פעולה.

 

לסיום, אם עד היום תמיד רציתם לעשות מיזם ולהיות בכותרות, היום בעזרת פיתוח אפליקציה לסמארטפון אתם יכולים להופיע בחנויות המצליחות ביותר בעולם כיום, החנויות של אפל וגוגל, אשר חושפות אתכם לחצי מיליארד אנשים ברחבי העולם.. וזו רק ההתחלה. איזרו אומץ ותוציאו את רעיונותיכם לאוויר העולם. נתראה בפגישה

טרייקוד אפליקציות הינה חברה המומחית בפיתוח אפליקציות לאייפון ואנדרואיד


 


www.tricode.co.il - אתר


miki@tricode.co.il - מייל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב