דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האטרקציות הטובות ביותר לחתונות לשנת 2015 

מאת    [ 15/02/2015 ]

מילים במאמר: 537   [ נצפה 2423 פעמים ]

האטרקציות הטובות ביותר לחתונות לשנת 2015

חוגגים חתונה בקרוב? מעוניינים לדעת מהי האטרקציות המומלצות לחתונות? אנו בחנו עבורכם את רשימת האטרקציות הפופלאריות ביותר לשנת 2015 ונציג גם את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאטרקציות המובאות כאן בהמשך.

רשימת האטרקציות לחתונות:


    • מגנטים לחתונה  (היתה ונשארה האטרקציה הטובה ביותר לחתונות)
    • בר אלכוהול   (קיימת המון שנים ואין לה תחליף)
    • הפרחת בלונים בחופה   (גם כן קיימת הרבה שנים, אבל ניתן לראותה פחות בחתונות מאשר שאר האטרקציות הגדולות ופופלאריות האחרות כמו ממגנטים לחתונה וכמו בר אקטביטי)
    • אמן בלונים לחתונות 
    • עשן כבד וזיקוקים
    • גימיקים לרחבת הריקודים
    • תא צילום

כרגע, נעבור ונפרט על כל אחת מהאטרקציות המדוברות במאמר זה, האטרקציה של צילום המגנטים בחתונות היתה ונשארה אטרקציה מ'ס 1 בארץ, היא הופכת כל רחבת ריקודים ולא מפסיקה להיות הטובה והנפוצה ביותר מבין האטרקציות הקימות בחתונות.

ניתן לראות שבר אקטיבי עדיין מככב בחתונות ואנשים רבים נהנים ממנו ברחבת הריקודים, מתאים לאירועים שיש בהם צעירים רבים, בעלי אירועים מזמינים אותו בנפרד מהאולם והוא יכול לעלות אלפי שקלים לבעלי האירוע.

הפרחת בלונים בחופה היא אטרקציה נפוצה ומוכרת, לא הרבה אנשים ( בעלי שמחות ) ממהרים להזמינה לאירוע שלהם, מאחר ואינם רואים בה משהו שתורם לאירוע כולו, בעיקר ליופי ובשביל זה הם מעצבים חופה ואת השטיח שעליו צועדים הזוג.

אמן בלונים לחתונה זוהי אטרקציה חדשה אשר תופסת תאוצה מעת לעת והינה נחדבת אטרקציה טובה לאירועים אשר תורמת לבעלי האירוע והמשתתפים הנאה יתרה, כובעי הבלונים אותם מכין האמן מוסיפים צבע אחר לרחבת הריקודים והופכים אותה להרבה יותר מקושטת וצבעונית, המשתתפים חוגגים ומגיבים בשמחה לחלוקת הכובעים הצבעוניים האלו, מקשטים את גופם בהם ומצב רוחם משתפר ושמחתם מגיעה כמעט לשיא, זוהי אטרקציה מעולה ומתאימה רק לחלק מבעלי השמחות אשר מתחברים לאטרקציה זו.

עשן כבד וזיקוקים היא אטרקציה מתחום הפירוטכניקה לאירועים, ניתן לראות שבחודשים האחרונים הזיקוקים אינם מותרים להפעלה באולמות מאחר ומשטרת ישראל אסרה להפעילם באולמות סגורים אלא רק פתוחים אשר נמצאים תחת כיפת השמים, לפיכך ובהתאם לזאת ציבור החוגגים אינו יכול עוד להינות מהפעלת פירוטכניקה זו וזהו גורם להפסד גדול יותר למפעילים, היום ניתן להזמין רק את הפעלת העשן הכבד וזיקוקים באולמות אירועים רק בחופות בחוץ ולא במקום סגור, במילים אחרות בקיץ ניתן לראות הרבה חופות שנמצאים תחת כיפת השמים שתהיה בהם הפעלת זיקוקים מה שלא יקרה הרבה בעונת החורף החופות מתקיימות כמובן תחת סככה או בתוך אולם אירועים סגור אשר ימנה מהגשמים שיורדים בעונה זו להרוס או להפריע לחופה להתקיים.

גימיקים לרחבת הריקודים הינה אטרקציה נפוצה כבר מספר שנים ברחבות הריקודים של כל האירועים, ניתן לראותם בבריתות אשר מתקיימות בשעות הערב ואירועים המתקיימים בשעות הערב אחרים כמו, בר מצווה, בת מצווה, חתונות וכו'... אטרקציה זו נחשב לזולה והיא מוסיפה צבע לרחבת הריקודים בדומה לאמן בלונים לרחת הריקודים אשר נחשבת האטרקציה של האמן כמקורית ומושקעת הרבה יותר מהגימיקים האלו. היתרונות של אטרקציה זו היא שכך שניתן לרכוש אותה בעלויות זולות והיא מוסיפה קצת צבע לרחבת הריקודים כתשובה הולמת למחיר שלה.

תא צילום הינה אטרקציה של השנים האחרונות ניתן לראותה באירועים של ציבור רחב בעיקר באירועי חברות והפינינג זה או אחר, תא צילום הוא מקום סגור אשר נכנסים אליו אנשים ומצטלמים ומקבלים תמונה קטנה יחסית, בדרך כלל תמונה זו אינה נדבקת למקרר ואין ממש שימוש נוסף בא מאשר להשאירה במגירה, לפיכך ובהתאם לזאת אין ביקוש גבוה לאטרקציה זו באירועים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב