דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ישראל בצל המהפכה 

מאת    [ 12/02/2015 ]

מילים במאמר: 579   [ נצפה 2540 פעמים ]

בצל מערכת הבחירות  הנוכחית  עומד אדם שקידש משפט אחד שנבלע בתוך ההמולה .

"לא כתוב בתורה שישראל צריכה להיות דמוקרטיה " את המשפט הזה אמר אדם בעל השפעה אדירה על השילטון בישראל ובמיוחד על ראש ממשלת ישראל  מי שאמר את המשפט הזה הוא מר שילדון אידלסון טייקון בעל אמצעים רב השפעה .

איך לא שמנו לב שהמשפט הזה נעלם .

יש במשפט הזה משום קריאה לאנשי תורה הנה אנו הולכים לקיים הלכה דתית ויש בה משום הצהרת כוונות שכבר יצאה לדרך לא מכבר ונראה כי היא תוזמנה לתקופה שבה המהפכה בעיצומה ולא בתחילתה כלומר לא ניתן למנוע את המהלך וכעת כבר מאוחר.

אם נביט רגע על תומכי הימין ועל תגובותיהם ברשתות החברתיות בשנים האחרונות נגלה שלכולם יש קו אחיד והקו הזה כולל שנאה תהומית למערכת המשפט האכיפה והחוק  כשבחזית ניצבים מוסדות משפטיים כמו בית משפט עליון ובג"ץ פרקליטות מוסד מבקר המדינה ועוד...

וישנם עוד סובלים מנחת זרועם של אנשי הימין בשנים האחרונות כמו למשל מוסד הנשיאות שנשמעו כבר קולות לביטולו  והיו אף ניסיונות כאלה ושנאה לאנשי צבא בכירים שסיימו שירותם ומביעים דיעה פוליטית

או מדינית או מעבירים ביקורת מקצועית על מהלכים צבאיים אלה הפכו לאוייבי העם שונאי ישראל . 

וכל זאת כדי למנוע דבר אחד:  לעצור ולהדוף כל ביקורת על השילטון  כפי שנהוג במדינות בהן יש דיקטטורה .

במקביל נרתמים בעלי תפקידים בימין כגון שרים וחברי כנסת לפגיעה בכל המערכות התרבותיות והדמוקרטיות בישראל.

השבוע הזדעזעתי מסטטוס פוליטי ומהתגובות שהיו בתוכו של אנשי ימין מול אנשי מרכז ושמאל הדיון ברובו נשא  קללות מצד הימין תוך שימוש  בשואה ובנאציזם השוואה של ציבור שלם ציוני לנאציזם ואנטי ציונים שונאי ישראל עוכרי ישראל ובוגדים כלפי בתי המשפט שרים וחברי כנסת הואשמו בבגידה ושנאת ישראל קללות  ונאצות לעבר הנשיא שלדבריהם שונא את מנהיגם קללות ונאצות וגידופים על אלופי צה"ל ורמטכ"לים בעבר ועל ראשי מוסד ושב"כ בעבר עד כדי איחולים למותם של אלה שמעיזים לומר דיעה שונה מדעתם ומדעת מנהיגם.

אני רוצה לציין ולהכריז כאן באופן שאינו משתמע לשתי פנים "אני איש ימין "  כל חיי הצבעתי למפלגות ימין ומעולם לא הצבעתי למפלגה בעלת גוון שמאלני אבל...וזה האבל המשמעותי ביותר, אני בוש ונכלם במחנה שלי שלדעתי אינו מבין שלא מדובר בימין או שמאל אלה במטרה שונה שאליה חברו כך נראה או לכאורה או כל דבר אחר עפ"י הסימנים טייקונים שהשתלטו על השלטון ועל פוליטיקאים שעדיין משווקים עצמם ככאלה אך הם למעשה בובות שעושות כסף.

שכן מה ההבדל בין ביבי לבוז'י ? מבחינה מדינית ביבי כבר התחייב לשתי מדינות הכיר בזכות העם הפלסתיני למדינה בגבולות 67 שבירתה מזרח ירושלים  .. ירושלים כבר מחולקת הלכה למעשה איפה כאן אנו מזהים טביעת אצבע של ראש ממשלה או מנהיגות ימנית ?  על מה כבר בוז'י או ציפי או השד יודע מי עוד יכולים לתת לפלסתינים ? שלום לא יהיה עם העם שמגדיר עצמו "פלסתיני" כי הם עצמם לא יודעים אם זה טוב ונכון להם ורובם רוצים את כל פלסטין קרי ארץ  ישראל וזה לא מהיום .

לכן , יש להקים ממשלת אחדות שמדיניותה תהיה להיפרד מהפלסתינים בכל דרך וכל דרך כשרה מלחמה או שלום יש להגדיר שזו תהיה  ההחלטה הערבית פלסתינית, רוצים להיפרד בשלום או במלחמה ? תפדאלו.. יש לערב את מדינות האיזור מצרים וירדן שמהם נכבשו השטחים ולשתפם במהלכים תוך התעלמות מהנהגת הרשות עד שאלה יחברו לירדן או למצרים שישאו ויתנו איתנו בשמם. 

אש"ף הארגון לשחרור פלסטין הוקם שנתיים לפני הכיבוש לעולם לא נצליח לשכנע אותם להסתפק במה שיש להם כרגע חבל על הזמן. כי אין קשר בין השטחים הכבושים לבין הרצון לשחרר את פלסטין  מבחינתם.

אם לא נבטיח קיומה של ממשלת אחדות ולא נביא לשיוויון גושי  ובין גושי נמצא את עצמנו ללא דמוקרטיה עפ"י חזון הטייקונים שלא בהכרח משרת את עם ישראל.

בברכה, אלון כהן, חוקר פרטי. (כל הזכויות שמורות לאלון כהן בלבד)




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב