דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעצבת שמלת כלה חשיבותה 

מאת    [ 10/02/2015 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 2514 פעמים ]

שמלות כלה דורשות חשיבה מחוץ לקופסה והבאת רוח יצירתית אל תוך השמלה אשר נמצאת בדמיונה של הכלה. מעצבת שמלות כלה תוכל להציג בפניי הכלה אפשרויות רבות, טרנדים חדשים, הבנה והתבוננות מקצועית לשמלת כלה מדהימה שתתאים לאופי של הכלה, לסגנון החיים, לתת לה זווית נוספת ומשמעות לשמלת כלה הפתעה שהיא מיוחדת שונה ולא שגרתית והיא זו שתעשה את ההתלהבות והרושם הראשוני וחשוב שזו תהיה שמלת כלה מרשימה ביותר. נהוג ללבוש שתי שמלות כלה ולכן את השמלה השנייה ניתן לעצב  ברוח הסגנון האישי , נוחות בריקודים ובישיבה השמלה השנייה צריכה להיות קלילה יותר ולהרגיש בה יותר חופשיה.

תופרת היא אישה חשובה מאוד במערך תפירת שמלת הכלה ובביצועה המלאכה  היא פועלת לפי הנחיות מפורטות וחשובות שניתנים מהמעצבת אשר רואה את הכלה הן בהיבט האישיותי והן בהיבט האומנותי. המעצבת בעלת רעיונות רבים לפאר את שמלת הכלה ולבצע שילובים מעניינים של בדים, טכניקות חיבורים עוד

מעצבת שמלות כלה לא חייבת להיות תופרת אך היא חייבת להבין בגזרנות ובתדמיתנות על מנת לעצב שמלת כלה נכונה ופרופורציונלית  אשר הייחודיות תבוא לידי ביטוי עם תפירת כל החלקים בהתאמה מלאה.

תופרת אינה מעצבת, אינה יוצרת חדש מאין ,תופרת מבצעת את מלאכת התפירה לפי תמונה או שרטוט או בקשה היא אינה מביאה עצמה אל תוך השמלה.

מעצבת שמלות כלה עליה חלה החובה לעשות שימוש בבדים איכותיים, תחרות מפוארות להציג קולקציות רבות במהלך השנה לחוש ולהרגיש את הטרנדים העולמים המתרגשים עלינו בכל פעם מחדש כאשר מגיעים לארץ סחורות ובדים חדשים מכל קצוות תבל  בהם ניתן לעשות שימוש והם אלו שהופכים את שמלות הכלה למעניינות, שונות ומרגשות כאחד.

כיום ניתן לראות בכל השמלות המוטיב החוזר בד השקוף הנקרא "אילוזיין" אשר מדמה מצב של אין כאשר יש בד על הגוף. מעניק לשמלות מראה סקסי המדגיש את התחרות המדהימות שמשולבות בשמלות כלה. 

מעצבת שמלות כלה ממציאה ,מתכננת, מקשרת בין בדים שונים ומבצעת את ההתאמות הנדרשות כדי ליצור שמלת כלה מעניינת מרגשת ומרשימה.

השמים הם הגבול משפט זה נכון גם בהיבט העיצובי, ניתן ליצור לעצב ולתכנן כיד הדמיון הטובה של המעצבת וזאת בהקשבה מלאה  והבנת כל השיקולים של הכלה ,הרצונות של הכלה, החלומות של הכלה תפקיד המעצבת להגשים חלום לכל כלה שתזכה להינשא עם שמלת הכלולות עליה היא חלמה כבר מצעירותה.  

כלות בוחרות מעצבת יצירתית ומוכשרת אך בעיקר מעצבת שתהיה קשובה לצרכיה ולרצונותיה , שתהיה אמפטית מתחשבת ומבינה כך כל תהליך עיצוב השמלה יהיה חוויתי עבור הכלה מרגע התכנון ועד לבישת השמלה המוכנה ביום חתונתה.

חשוב לבחור נכון! להיות מאושרת וליהנות מהתהליך כולו כי הרי חתונה נמשכת 3 שעות והתכנונים הרבי נמשכים חודשים .

העיקר שיהיה במזל טוב!

סוזי נחמן מעצבת שמלות כלה בראשון לציון .http://suzy-dress.com  054-4969106 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב