דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להפיק את המירב מאנשי המכירות ? 

מאת    [ 02/02/2015 ]

מילים במאמר: 507   [ נצפה 1925 פעמים ]

איך גורמים לאנשי המכירות  לא רק להגיע אל היעדים שלהם, אלא להסתער עליהם עם סכים בין השיניים ?

כיצד אתם מנהלים אנשי מכירות ?

איך גורמים להם להשקיע (מעבר לנדרש) בעבודתם ?

האם הם עומדים ביעדי המכירות שניתנו להם  ?

ניהול אנשי מכירות שטח, מוכרנים בחנויות, יועצי מכירות, נציגי מכירות בטלפון וכיו"ב איננה משימה פשוטה כלל.

לעיתים נדמה כי הקשיים היום יומיים של אנשי מכירות רק הולכים וגוברים על פני ציר הזמן:

רמת השחיקה הגבוהה בקרב אנשי מכירות הנה תופעה ידועה ומוכרת.

בשוק תחרותי בעל עסק חייב להבין את הסיבות לכך ויתרה מזאת : עליו לדעת כיצד להתמודד עם תופעת השחיקה ההולכת וגוברת בקרב אנשי המכירות.

אחד הגורמים העיקריים לרמת השחיקה הנה כמות הסירובים בהשוואה לכמות העסקאות איתם אנשי המכירות נאלצים להתמודד.

חוסר איזון בין כמות ה"כשלונות" לכמות ה"הצלחות" גורמת לפגיעה בבטחון העצמי ולאיבוד התשוקה והרעב הנחוצים לביצוע מכירות.

על כן רוב אנשי המכירות חווים מעת לעת ירידה באנרגיה, הם הופכים לרדומים ומאבדים את המוטיבציה.

אחד האתגרים הכי גדולים העומדים בפני ארגונים היא לגרום לאנשי המכירות לפעול במלוא המרץ ולהפיק תפוקה גבוהה לאורך זמן.                                                                                                                    

תפקידו של מנהל המכירות הוא לבקר את הביצועים, לזהות קשיים, להעניק בטחון, לבצע שיחות ולדרבן את אנשי המכירות עליהם הוא אחראי.

בארגונים בעלי מערכי מכירה גדולים מנהל המכירות לרוב אינו מצליח לתת משוב מתאים בתדירות הנדרשת.

כתוצאה מכך אנשי מכירות אינם מודעים לביצועיהם העסקיים או מתכחשים להם באופן מודע, הם מאבדים את הדרייב ומנותקים ממטרות הארגון למשך פרקי זמן ממושכים מדי, תוך פגיעה במחזור המכירות ואובדן הכנסה של הארגון.

לצד עבודתו של מנהל המכירות חברות רבות בוחרות להטמיע מערכות דרבון עובדים למיניהן:

מערכות אשר "שולפות" נתונים מתוך תכנת החשבוניות/מכירות של הארגון, מבצעות עיבוד של הנתונים ובסופו של תהליך משקפות לכל  אנשי המכירות את הביצועים (באופן השוואתי) באופן אוטומטי ובזמן אמת. 

המערכות הנ"ל למעשה מדברות כל הזמן עם המוכרנים, מכוונות אותם אל היעדים ומצמצמות את משך הזמן בו הם מנותקים ממטרות ויעדי הארגון.

חיבור קבוע של אנשי המכירות למטרות וליעדי הארגון והענקת משוב בזמן אמת ללא קשר לעבודתו של מנהל המכירות הוכח כאפקטיבי ביותר :

הן רותמות את הצוותים למטרות הארגון, יוצרות מחוייבות ומשנות את השיח הקיים לשיח ארגוני של מטרות ויעדים תוך שיפור ניכר של הביצועים.

מודול דרבון מוכרנים  יכול להתחבר לכל המערכות הקיימות בשוק ומציג למוכרנים שלך בכל רגע נתון את המכירות אל מול היעדים, מחשב עבורם באופן אוטומטי את היעד העדכני הרצוי בהתחשב בחוסרים אשר נצברו - במטרה להגביר את המוטיבציה בקרב מוכרנים ולהביאם אל יעדי המכירות.

מערכת דרבון חכמה יודעת לדרג את המוכרים עפ"י מדדים שונים בהתאם לתחום הפעילות של בית העסק, יוצרת סביבה תחרותית בריאה בין הצוותים אשר מוציאה אותם משגרת יומם, נותנת משוב בזמן אמת ויוצרת עניין ומוטיבציה הגורמים לשיפור ניכר בביצועיהם העסקיים.

 

 

ירון כרם בעל למעלה מ 15 שנות נסיון בניהול מכירות ואפיון פתרונות תכנה לעסקים.


לפרטים


0524-372626




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב