דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כך תערכו אבחון שיווקי 

מאת    [ 26/01/2015 ]

מילים במאמר: 351   [ נצפה 1475 פעמים ]

אבחון שיווקי לעסק שלך הוא בדיקה של מצב השיווק של העסק, ושל השיפורים ודרכי ההתייעלות האפשריות באסטרטגיה השיווקית של העסק שלך. אבחון שיווקי מאפשר לך להתאים אסטרטגיה שיווקית נכונה ולגבש תוכנית שיווקית המבוססת על מצב השוק, מידע על המתחרים שלך ועל הלקוחות הקיימים וכמובן קהלי היעד של העסק, כלומר, הלקוחות הפוטנציאלים שלך. כדי לערוך אבחון שיווקי אפקטיבי בעצמך אנחנו ממליצים לך להיעזר בכמה שיותר גורמים שמעורבים בעסק שלך (עובדים, ספקים, לקוחות, לקוחות עבר, לקוחות פוטנציאליים שלא קנו בסופו של דבר וכדומה) ולשאול כמה שיותר שאלות. התשובות עשויות להיות מפתיעות ולגרום לשיפור משמעותי באסטרטגיה השיווקית שלך. בנוסף, אפשר לערוך מחקר עצמאי לגבי השוק והמגמות השולטות בו, המתחרים וקהלי היעד למוצרים שלך. לשם כך ניעזר כמובן באינטרנט וניתן להיעזר בכלים נוספים, דוגמת לקוח סמוי.

 

נושאים שכדאי לחקור לצורך ביצוע אבחון שיווקי אפקטיבי:


    • אבחון שיווקי בוחן מקרוב את המגמות בשוק: אבחון שיווקי משיג מידע על טרנדים, הזדמנויות וגורמים שעשויים לאיים על העסק שלך. הוא בוחן את ההשפעות של גורמים דמוגרפיים, כלכליים, רגולטוריים, טכנולוגיים, ותחרותיים בשוק על מנת לזהות איומים והזדמנויות שכדאי לנצל כדי להצמיח את העסק שלך.
    • אבחון שיווקי טוב מספק לך תשובות על המתחרים שלך: אבחון שיווקי טוב בודק מה המתחרים שלך עושים בשוק בהתייחס לתמחור, לפיתוח המוצרים ולקידום המוצרים שלהם ואיך הם נתפסים בשוק ובוחן כיצד זה יכול להשפיע על האסטרטגיה של העסק שלך.
    • אבחון שיווקי מתייחס אל קהלי היעד שלך: אבחון שיווקי מספק תשובות על קהלי יעד אפשריים, על מי שקונה את המוצר או השירות שאתה מציע, על מיהם או מהם הגורמים העיקריים המשפיעים על הבחירות שלהם, ובמה נבדל קהל הצרכנים מאנשים אחרים.
    • באמצעות אבחון שיווקי תוכל לשפר את המוצר שלך ואת מאפייניו: אבחון שיווקי בודק את התאמת המוצר לקהל היעד. כך למשל: עיצוב  המוצר, אילו טקטיקות יועילו בקידום המוצר  והאם התמחור תואם את ציפיות הלקוח. אבחון שיווקי בודק את דרך ההצגה הטובה ביותר של המוצר כלפי הלקוחות, ואת השירותים והתמיכה הטובה ביותר שניתן להציע ללקוחות.
    • אבחון שיווקי יספק לך דרך ליצירת בידול מהמתחרים שלך: אבחון שיווקי טוב ייתן לך מענה לשאלה "במה אני שונה מהמתחרים שלי". מה מייחד את המוצר שלי? אבחון שיווקי טוב יאפשר לך למצוא פלח שוק ייחודי שייתן עדיפות למוצר שלך.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב