דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיילות בחברת קידום מכירות - עבודה מומלצת לחיילים משוחררים 

מאת    [ 25/01/2015 ]

מילים במאמר: 550   [ נצפה 2748 פעמים ]

לאחר שנתיים או שלוש בתנאי שכר דחוקים וזמן פנוי מועט במהלך השירות הצבאי, חיילים משוחררים רבים מעוניינים להרוויח כסף ובו בזמן להנות מחופש האזרחות. אופציה נהדרת לשילוב השניים היא עבודת דיילות המוצעת בחברות קידום מכירות, המציעה להם תפקיד קליל בסביבה צעירה. במרבית המקרים, מדובר בפרוייקטים נקודתיים שאינם דורשים ניסיון קודם ומאפשרים נקודת פתיחה לצבירת ניסיון תעסוקתי מגוון בתחום השיווק.

בדרך כלל, עבודה כדיילים אינה דורשת התחייבות לטווח ארוך ומהווה השלמת שכר נאה לכל צעיר משוחרר המחפש להגדיל את הכנסתו (במיוחד בהשוואה למשכורת הצבאית אליה היה רגיל). מדובר במשרות זמניות, אשר מאפשרות לצעירים להרוויח משכורות מזדמנות ולמצוא איזון בין חוסר מעש מוחלט לבין עבודה מסביב לשעון... חשוב לציין כי חייל משוחרר שמבקש לחסוך כסף לטיול גדול, לימודים או התקיימות יומיומית, יוכל בקלות לשלב עבודת דיילות עם עבודה נוספת. בצורה זו, תגדל משכורתו משמעותית מבלי להישחק ולהמאיס על עצמו את מקום העבודה הקבוע שלו.

מעבר להיבט המקצועי והכלכלי, עבודת שיווק בחברת קד"מ מפתחת את העובדים ברמה האישית. עבודה מסוג זה משפרת את כישורי הביטוי, עמידה מול קהל, הבטחון העצמי ויכולות השכנוע של הדיילים. אנשי מכירות, דיילי שיווק, דיילי אירועים, דיילי חלוקה וכו' צוברים ניסיון רב באינטראקציה עם ציבור רחב ומתגברים על הבושה בפנייה לזרים אשר עלולה להימצא אצל צעיר חסר ניסיון בתחום.

בדומה למסגרות עבודה רבות, עבודה כדייל או דיילת בחברת קידום מכירות מהווה מסגרת נוספת דרכה צעירים יכולים להכיר אחרים בני גילם ולהרחיב את המעגל החברתי שלהם. בנוסף, לעבודות דיילות נבחרים אנשים ייצוגיים, נעימים וכריזמטיים, וניתן להניח כי איכות החומר האנושי המועסק מגדילה משמעותית את הסיכוי לחיבור אישי בין העובדים. עם זאת, ובניגוד למקומות עבודה אחרים, הדיילים אינם מוכרחים להסתדר ביניהם ואינם תלויים זה בזה. מובן שבתור אדם בעל יחסי אנוש בריאים, חשוב לשמור על יחסי עבודה טובים, אך הדייל מבצע את תפקידו עצמאית ובמקרה בו אינו מסתדר עם שאר העובדים – ממילא לא יהיה מוכרח לעבוד עימם שנית (לעומת משרות קבועות).

למרות שעבודת הדיילות הינה זמנית ואינה מחייבת במהותה, ניתן להסתמך עליה במידה מסויימת. ככל הנראה, דייל טוב הזוכה באמון החברה יוזמן להצטרף לאירועים ופעילויות נוספות (כמובן שלא יחוייב בהשתתפות, אך תינתן לו האופציה). כך, הדיילים והדיילות אינם מתחייבים לדבר אך בכל זאת מצליחים "להטיל עוגן", לבסס את מעמדם, לקבל יחס של עובדים ותיקים ועדיפות על פני עובדים חדשים וחסרי ניסיון.

לניסיון התעסוקתי, השיקולים הכלכליים ופיתוח הכישורים הבין-אישיים, מצטרף היתרון הבולט של יצירת קשרים בתחום השיווק. עבודת בתחום קידום המכירות חושפת את העובדים לאנשים בעלי שם בתחום, שיטות עבודה ודרכי שיווק מגוונות. גם במקרה בו העובד אינו רואה עצמו עוסק בתחום השיווק בעתיד, הידע והכישורים שיצבור במהלך העבודה יועילו לו כמעט בכל תחום בו יבחר לעסוק בבגרותו. כיום, תחום הפרסום מסתעף למרבית המקצועות, ולעיתים צורת השיווק של מוצר מסויים עשוייה לקבוע את מידת הצלחתו בשוק. החל מעיצוב בגדים וכלה בפרוייקטים בתחום ההיי-טק, מוצר שלא ישווק בצורה מוצלחת עלול להישאר בגדר רעיון תיאורתי ולא לממש את הפוטנציאל הטמון בו.

לסיכום, עבודה כדיילי מכירות הינה אידיאלית לחיילים משוחררים ונותנת להם את האופציה להנות מהחופש שזה עתה קיבלו, להרוויח שכר מכובד מבלי להתאמץ יתר על המידה ולבנות בסיס לקורות חיים מרשימים ומגוונים. בעזרת עבודה בחברת קידום מכירות, הדיילים מקבלים ניסיון עשיר בעבודה מול אנשים וכישורי מכירות מפותחים, ובונים יחסי אנוש ברמה גבוהה. ללא ספק, עבודות הדיילות מאפשרות לצעירים משוחררים "נחיתה רכה" לאזרחות וצבירת כישורים אשר יועילו להם במעגל התעסוקה בעתיד, בכל תחום אליו יבחרו לפנות.

 בהצלחה:)

הולמרקום חברת קד"מ המספקת פתרונות שיווק מתקדמים וייחודיים. מתמחים בדיול בנקודות מכירה, תערוכות, כנסים והפקת אירועים. שירותי כח אדם המותאמים לצרכי הלקוחות:- אירועים תדמיתיים- דיילות מכירה- דיילות הסברה- דיילות ברמניות- דיילות דוגמניות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב