דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיקון מחשב נייד- לא כל אחד יכול! 

מאת    [ 22/01/2015 ]

מילים במאמר: 544   [ נצפה 3062 פעמים ]

אם יש לך מחשב נייד אתה עלול למצוא את עצמך לפעמים בבעיה. משיטוט קצר ברשת עולה כי חלקן של נציגויות המחשבים הניידים- הלפטופים בארץ, משמשות כחותמת גומי ותו לא. 

הנה כמה מקרים: דורית מרמת -גן קנתה מחשב לנובו 40-70 Z ומהר מאוד לצערה הוא התקלקל. המסך היה משחיר ורק בנגיעה חוזרת היה חוזר למצב נורמלי. היא פנתה לשירות שממנו הגיע למוקד בבריטניה, אמרו לה שהבעיה היא בכבל של המסך, אבל במשך חודש היא חיכתה וחיכתה ושום כבל לא הגיע.

איל מתל אביב רכש גם הוא מחשב נייד אך כבר עם תחילת השימוש החל להשמיע הלפטופ רעש חזק, ובשיחה עם הנציגות בארץ הבטיחו שיחזרו אליו, אך לא חזרו.

לקוחות רבים מתלוננים כי שלחו מחשבים חדשים שהתקלקלו ועוכבו שבועות וחודשים, או שחזרו עם תקלות אחרות. בקשות להחלפה או להחזר כספי לא נענו.

מה קורה ללפטופ שלך אם הנציגות בחו"ל?

מסתבר שקשה מאוד לעשות עסקים טובים, כאשר אתה רוכש מחשב נייד-לפטופ מחברה אפילו בעלת שם, אבל יש לה רק נציגות בארץ, תיקון המחשב הנייד הופך להיות מסכת של טרטורים וסחבת, מה שנקרא בהתאם לנהלים.

הנציגים בארץ הם רק המשווקים אבל הם לא מעניקים שירותי תיקון מחשב נייד, ואז אתה מתחיל לחפש מי בעצם אחראי על המחשב הנייד שקנית. מגיע לכל מיני נציגויות בחו"ל וכל הזמן הזה אתה תקוע עם מחשב מקולקל.

מחשב נייד תקול- מה זה?

כמו בפסי ייצור של כל מיני מוצרים, לפעמים יש במוצרים פגמים "מולדים" שאי אפשר לתקן אותם, אלא שיש צורך להחליף אותם, כי משהו בסיסי לא תקין והוא זה שיגרום לבעיות נוספות.

גם בעניין הזה מתנערות הנציגויות מהתקלה עד שהן מקבלות על עצמן אחריות, ובינתיים עד שיחליפו לך מחשב נייד אתה תקוע !

לנציגויות מותגי המחשבים הניידים שמהן אנו רוכשים את המחשבים הניידים שלנו, אין בארץ מעבדות תיקון מטעמן, ולכן תצטרך אתה, במקרה של תקלה במחשב הנייד שרכשת, למצוא את המעבדה הנכונה שמעניקה שירותי תיקון מחשב נייד.

תיקון מחשב נייד- רק במעבדה מקצועית!

כמו בכל תחום לא כל בעל מקצוע הוא באמת בעל מקצוע ולא כל מי שמציג עצמו כמומחה, מתגלה ככזה. אם אתם זקוקים לשירותי תיקון מחשב נייד, כדאי מאוד שתעשו סקר קצר ובדיקה, לפני שאתם נותנים את המחשב הנייד שלכם לתיקון, וכך תוכלו להגיע למעבדה רצינית ומקצועית שיש לה ניסיון וידע רב בתחום תיקון מחשב נייד.

במעבדה מקצועית ראשית יוכלו לזהות במדויק את הבעיה והניסיון שעומד לרשותם, מועיל להם בזיהוי, בתיקון ומכאן שעשוי להיחסך לך גם זמן וכסף רב.

מעבדה מקצועית שיש לה ניסיון בתחום תיקון מחשבים ניידים כבר תיקנה הרבה לוחות אם של כל מיני מחשבים ניידים, כבר החליפה הרבה שקעי חשמל, כבר יודעת לזהות בעיה במעגל כניסת החשמל למחשב הנייד, כבר תיקנה הרבה שברים, והחליפה הרבה צורבים. זאת אומרת יש לה ניסיון, והיא תוכל לתת לך את המענה הממוקד והיעיל ביותר בזמן הקצר ביותר.

אפשר לומר כי זיהוי התקלה היא בעצם המקצוענות של מעבדה לתיקון מחשבים ניידים, ואת זה יכול לעשות רק טכנאי מעבדה שיש לו ניסיון רב בתחום תיקון מחשב נייד, והוא כבר נתקל בכל מיני סוגי קלקולים שונים ויודע ישר לגשת לבעיה. זה חוסך לך זמן, וזה מכוון אותו ואותך למהות הבעיה במחשב הנייד.

כמו שלא תזמין הביתה חשמלאי לא מוסמך, כך אל תיתן לכל טכנאי מחשבים ניידים חסר ניסיון את הלפטופ שלך, כי מי יכול היום בלעדיו?

 

 

לפטופ רחובות - מעבדה לתיקון מחשבים ניידים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב