דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לבחור ריהוט לבית מלון 

מאת    [ 22/01/2015 ]

מילים במאמר: 519   [ נצפה 2343 פעמים ]

בשנים האחרונות נדמה כי במדינה משוגעת כמו ישראל - הנאבקת כמעט תמידית עם מצב מדיני-בטחוני-כלכלי לא יציב - ישנה שחיקה בתיירות הנכנסת. וכתוצאה מכך גם התערערות עסקי המלונאות בארץ. אולם תפיסה זו אינה בהכרך נכונה מפני שהמספרים מראים מגמה שונה. ישנה דווקא עלייה בכמות התיירים הנכנסים לישראל מידי שנה ובעיקר של תיירים צעירים אשר באים לטעום ממה שיש לנו להציע. ויש הרבה.

בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה מעניינת לא פחות, יזמים פרטיים אשר פותחים מלונות בוטיק קטנים באיזוי פרימיום כגון לב ת"א, או בעיר העתיקה ביפו ואף בירושלים. כאשר עולם האינטרנט מאפשר לכל אחד מאיתנו להשכיר את דירת שני החדרים שלו לתיירים אז בעצם כל אחד מאיתנו יכול להפוך למאין מלון וללא השקעה של מיליוני דולרים.

במאמר זה נביא בפניכם מספר טיפים לאיתור, קנייה ותחזוקה של רהוט לבתי מלון. חשוב לציין כי כאשר אנו אומרים מלון או אפילו מלון בוטיק קטן האפשרויות לעיצוב פנים אינן נגמרות אך ורק בחדר השינה חישבו על הלובי בו נוצר הקשר הראשוני הממשי עם הלקוח, חישבו על שביל הכניסה והגינה בה ניתן להקפיץ את המראה בעזרת פינת קפה קטנה ושמשיית גן מעוצבת, או אפילו ספסל גן אנגלי. מרפסות החדרים עצמם הן מקום ידיאלי לריהוט חוץ מעורר השראה ונינוח. לצד רהוט גדול ואיכותי לסוויטות הפאר. במאמר זה תוכל לדעת בוודאות אלו סוגי רהוט לבתי מלון עלייך לרכוש על מנת לשדרג את איכות המלון שלך ולקבל פידבקים איכותיים ממבקרי מלונות ולקוחות.

אז בין אם אתה מנהל רכש של מלון בן 1000 חדרים או משכיר את דירתך לתיירים, מאמר זה יביא בפניך טיפים כיצד לעצב ולרהט את החללים בהם יתארכו המבקרים, עם דגש על ריהוט חוץ למלונות. כאשר מדברים על ריהוט לבתי מלון ישנם מספר עקרונות מהותיים אשר יש לשים לב אליהם

1. מי הקהל שלך?
2.מה התקציב שלך?
3. איזה כמויות אני צריך?
4. איזה חומרים ישמרו על עצמם מבלאי מצתבר ומסות של אנשים לאורך שנים?
5. מאיפה להזמין שירות?

ערוך השוואת מחירים עבור סטים של רהוט לבתי מלון

סביר להניח שאת החיפשו שלך עבור ריהוט לבית המלון תחפש באינטרנט ותעבור בין עשרות עסקים וחברות המייבאות או מייצרות ריהוט. עליך למקסמם את החיפוש ולהחשף לכמה שיותר סגנונות ואפשרויות ריהוט. כאשר תעבור מהשלב הוירטואלי לשלב החיפוש בשטח תעבור באולמות התצוגה ואצל היבואנים השונים. בבואך לבחור ריהוט חוץ או ריהוט פנים לבית המלון עליך לערוך סקר שוק מעמיק ומקיף ולקבל עשרת הצעות מחיר מספקים שונים. תוך כדי בחינה של טיב המוצר, מאיפה הוא מיובא, האם ישנה אחריות על המוצר.

חשוב לערוך את השוואת המחירים תחילה באינטרנט על מנת להיחשף למקסימום תוצאות חיפוש. עלייך לדעת מהם הצרכים של המלון שלך: אלו רהיטים ישדרגו את בית המלון שלך מבחינה עיצובית תוך מבלי להתפשר על נוחות המוצרים ועמידותם לאורך זמן.
סדר הוא המפתח להשוואה טובה ויסודית בין הספקים השונים. על כן יש לערוך טבלה מסודרת עם פרטי הספק, מחירים, עלויות נלוות ואפילו תמונות מוצר.

ניתן להתיעץ עם אנשי מקצוע מהסביבה הקרובה, מעצבי פנים ואדריכלים האם הם שמעו או מכירים את המקום ממנו אתה עתיד לרכוש את הריהוט לבית המלון. מדובר בהוצאה כספית ניכרת ועל כן רצוי שתבצעו עסקה בטוחה תוך ידיעה כי למקום ממנו תקנו יש "אמא ואבא", שירות אשר יוכל לתת מענה לכל בעיה שעלולה לצוץ. במילים האחרות עליך להבין מהו המוניטין של המקום ויותר מכך מהו המוניטין של המותג אותו מייבא היבואן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב