דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חופשה רומנטית בחיטהורן הולנד 

מאת    [ 18/01/2015 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 5301 פעמים ]

חיטהורן (Giethoorn) היא עיירת נופש שלווה, קטנה וקסומה שממוקמת בצפון מערב הולנד. העיירה הוקמה בשנת 1230 לערך על ידי מתיישבים שהגיעו למקום ומצאו בכל עבר קרניים של עיזים ולכן נתנו למקום את השם חיטהורן שפירושו בהולנדית קרני עיזים. העיירה השלווה ידועה בזכות המבנים העתיקים מהמאה ה- 18 וה- 19, הנוף עוצר הנשימה ובמיוחד בגלל תעלות המים הרבות, מעליהן בנויים גשרים עתיקים יפים ולצדן ממוקמים הבתים. לכן, אם אתם מחפשים מסלולים מומלצים בהולנד כדאי לשלב במהלך החופשה ביקור בעיירת הנפש הקסומה שמציעה גם מוזיאונים מרשימים, מסלולי רכיבה על אופניים, שייט עם סירות חשמליות שקטות, מסעדות טובות וחנות ידועה לכלי קרמיקה. (מידע מורחב על מסלול מומלץ לחיטהורן - בהולנד תמצאו באתר הזה)

ונציה של הולנד

חיטהורן היא עיירה כפרית קטנה המזכירה את ונציה ועדיין אינה מוכרת לתיירים רבים. לכן, כדאי לשלב ביקור במקום וניתן להגיע באמצעות תחבורה ציבורית היוצאת מאמסטרדם או בעזרת רכב שכור. העיירה שוכנת לצד אגם יפהפה וניתן לטייל מספר שעות ברגל או בשבילי האופניים המיועדים לכך. בנוסף, ניתן לטייל באמצעות סירות מונית, סירות תיירים או לשכור סירה חשמלית למספר שעות ולנווט את הדרך בקלות בין התעלות על מנת לצפות בבתים היפים וליהנות מאווירה כפרית שלווה ומנוף עוצר נשימה. אגב, כאשר שוכרים סירה מקבלים מפה לניווט וחגורות הצלה אך כדאי לדעת כי עומק התעלות הינו כמטר אחד בלבד לכן אין לחשוש משייט עם הילדים.

חופשה רומנטית בחיטהורן

חיטהורן מציעה כל מה שנדרש לחופשה רומנטית מושלמת ובלתי נשכחת. יש מספר בתי מלון קטנים ואיכותיים הנמצאים במרכז העיר, מהם ניתן להשקיף לנוף היפה וליהנות מהאווירה הכפרית השקטה והפסטורלית. כמו כן, יש מלונות בקצוות העיירה עם גישה נוחה לכבישים מהירים. כדי למקסם את החופשה הרומנטית מומלץ לבחור בבית מלון המציע אווירה משפחתית, חדרים נקיים בסגנון כפרי ושירות אדיב.

הולנד ידועה כמדינה רומנטית ויש בה שלל עיירות וכפרי נופש אך כאשר מחפשים עיירה רומנטית ייחודית כדאי לבחור בחיטהורן. כמו כן, כאשר מחפשים מסלולים מומלצים בהולנד לחופשה רומנטית כדאי לשהות לפחות לילה אחד בחיטהורן וליהנות מאטרקציות רבות ומהנאה מובטחת. 

כאמור, חיטהורן היא עיירת נופש שלווה ורומנטית, כדאי לדעת כי במרכז העיר לא ניתן לנוע ברכבים אלא רק ברגל או באופניים. בחיטהורן תיהנו משלל מסעדות ובתי קפה ציוריים ונעימים, ומאווירה מהנה ורומנטית, מנוף קסום וממקומיים מסבירי פנים.

שי קובי


תיירות ונופש בעולם




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב