דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סובלים מחוסר במגנזיום? אכלו קקאו טבעי 

מאת    [ 18/01/2015 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 2631 פעמים ]

מי שלא מכיר מזה זה מגנזיום כדאי שיידע שמגנזיום הוא מינרל שהוא מאוד חשוב להרבה פעולות של הגוף. המגנזיום נמצא בעצמות שלנו, באיברים שונים בגוף ובדם. המגנזיום תורם לגוף במספר רחב של פעולות:


    • פירוק סוכר לאנרגיה – מגנזיום משפר את תהליך פירוק הסוכר בגוף לאנרגיה, כך שהגוף מצליח ליצור לעצמו יותר אנרגיה. אנשים שסובלים ממחזור במגנזיום יסבלו מעייפות גדולה יותר במהלך היום ולכן חשוב לצרוך מגנזיום. עניין הסיוע לפירוק סוכר לאנרגיה גם נבדק בקרב חולי סכרת שהתגלה שלרובם היה מחסור כלשהו במגנזיום. במקרה כזה, הרבה מחולי סכרת לוקחים תוספי מזון עשירים במגנזיום וצורכים יותר מזון על בתזונה היומית.
    • סיוע לבנייה נכונה של העצמות – מחצית מכמות המגנזיום שלנו נמצאת בעצמות. מגנזיום פועל בגוף ביחד עם הסידן שלנו והוא בעצם חומר הנגד שלו. הם פועלים כשתי חומרים המאזנים אחד את השני. לכן כאשר יש חוסר במגנזיום, לרבות בתקופת הגדילה, מבנה העצמות יכול להיות לא תקין. להתפתחות התקינה של הילד חשוב שכמות המגנזיום תהיה מספקת.
    • מונע מחלות לב וכלי דם – ישנם מחקרים שונים אשר מעידים על כך שמגנזיום מסייע להעלות את רמת הכולסטרול הבריא ולהוריד את רמת הכולסטרול הרע. בנוסף מגנזיום מונע קרישה של הדם בכלי הלב, מה שמונע התקפי לב ומחלות לב שונות. אנשים הסובלים מחוסר מגנזיום יותר חשופים לבעיות לב.
    • פעילות תקינה של השרירים – מגנזיום מסייע לפעילות ההרגעה של השרירים השונים, לא רק השרירים שאנו מאמצים בפעילות גופנית אלא כלל השרירים בגוף, החל משרירי הלב ועד לשרירי פי הטבעת. תופעות לוואי למצב של חוסר במגנזיום יכול להיות שרירים תפוסים, הפרעות בקצב הלב ובעיות עצירות.

מכיוון שאנו צורכים מגנזיום באמצעות השתייה והמזון שאנו אוכלים, זוהי לא בעיה להוסיף מגנזיום לתזונה היומית בעת הצורך. כל מה שצריך לעשות זה לאכול יותר מאכלים עתירי מגנזיום, פשוט מאוד. ניתן להוסיף קרוב ל-200 מ"ג של מגנזיום דרך תפריט יומי מאוזן. קבוצת מזון על, קבוצת מוצרי מזון בעלי ערך בריאותי גבוהה, מכילה מספר מאכלים עשירי מגנזיום שניתן להוסיף בקלות לדיאטה. המוצר העשיר ביותר במגנזיום הוא קקאו טבעי. פולי קקאו אורגניים נאים הם קקאו בצורתו הטבעית ביותר. בגלל שהקקאו לא עבר איזה תהליך כימי, כמו מוצרי הקקאו שיש בשוק היום (אבקת קקאו לבישול, שוקולדים וכו') הוא שומר על הערכים התזונתיים שלו, הוא שומר על כמות המגנזיום שבו. ניתן להשתמש בקקאו טבעי למספר סוגי מאכלים, במתכונים רבים. אכילה קבועה של קקאו טבעי במהלך השבוע מאפשרת לאנשים בעלי מחסור במגנזיום להשלים את המחסור במגנזיום. גם אכילה של ירקות ירוקים היא מאוד בריאה ועשירה במגנזיום. תמיד חשוב לאכול לפחות 30% מאוכל היומי בצורה של ירקות בריאים.

ערן רגב,
ספירולינה - מזון על טבעי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב