דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדפי ברזל מומלצים לעומסים כבדים 

מאת    [ 15/01/2015 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 3482 פעמים ]

מדפי ברזל מספקים פתרונות אחסון חזקים, עמידים ויציבים למשקלים ולעומסים שונים. כאשר אנו בוחרים מדפי ברזל, הדבר החשוב ביותר הוא לדעת מה עלינו לאחסן על המדף. הדרך הטובה ביותר לקלוע למטרה שלכם היא לחשב מה יהיה המשקל המקסימאלי אותו עליכם לאחסן, זאת על מנת לא ליצור מצב של קריסת מדף אשר עלולה להסתיים באסון. בנוסף בחירה שגויה של מדפי ברזל עלולה לבזבז לנו מקום קריטי. מדפי ברזל אשר נועדו לאחסון של משקלים כבדים, בדרך כלל ייבנו עם עמודים יציבים ורחבים יותר ועל כן יתפסו יותר מקום. בנוסף, ככל שהמדף סוחב יותר משקל בדרך כלל העלות שלו תהיה גבוהה יותר. לכן, על מנת שלא נרכוש מדף שבסופו של דבר לא יהיה לנו שימוש בו, כדאי לתכנן את מטרת האחסון בכדי למנוע מצב של חוסר התאמה.

יתרונותיהם של מדפי ברזל

מדפי ברזל עוברים תהליך מיוחד אשר שומר על החומר מפני קורוזיה או חלודה, זאת ע?י הוספת שכבה המגנה על הברזל אשר לרוב תהיה עשוייה מאבץ. הוספת השכבה הזו שומרת ומגנה על הברזל ומעניקה לו מראה סופי מושלם. מדפי ברזל ניתן להזמין ולייצר בגבהים, רוחבים ובאורכים משתנים על פי הצורך הספיציפי של הלקוח ואף לפרק ולהרכיב אותם בקלות במידת הצורך. ניתן גם בפשטות לשנות את הגובה של מדפי ברזל מבלי להשתמש בכלי עבודה מיוחדים. לחלק מהמדפים אשר מורכבים בשיטה המודולארית ניתן יהיה להוסיף מגירות שגם אותן ניתן לשנות ולפרק ביתר קלות. מדפי ברזל עומדים בכל מזג אוויר ומספקים מגוון רחב של פתרונות אחסון. הם עשויים מחומר איכותי ועמיד, קל ופשוט מאוד לנקות אותם. רוב מדפי ברזל מגיעים בצבע סטנדרטי של המתכת אך ניתן על פי בקשה מיוחדת  להזמין אותם בכל צבע בו הלקוח יבחר. מדפי ברזל נחשבים לפתרון איחסון מעולה שכן הם יחסית זולים על פני פתרונות אחסון אחרים ומספקים את הצורך של אחסון נוח, קל ופרקטי. ציוד הנמצא על גבי מדפי ברזל קל ונוח לאתר וקיימת אפשרות להוציא אותו באופן מיידי כאשר זקוקים לו.

לסיכום מדפי ברזל מספקים פתרונות אחסון אופטימאליים, הם עמידים במיוחד בניגוד למדפים העשויים מעץ לדוגמא, חסינים למזיקים ואינם מתפוררים או מתפרקים במהלך הזמן. מדפי ברזל ישמשו אותכם תקופה ארוכה ויאפשרו לכם לאחסן כל דבר שתרצו עם גישה נוחה וקלה לאיתור המוצר אותו אחסנתם. העיצוב של הברזל נוח לעבודה, איתו ניתן ליצור מגוון רחב של שיטות ופתרונות אחסון על פי הצורך הספיציפי של הלקוח.

קומפקטוס - חברה ותיקה לפתרונות אחסון. החברה מציעה מגוון פתרונות מותאמים בדיוק לצרכים שלך, על פי המקום, התקציב והצרכים. צוות מקצועני המידוף שלנו ישמח לעמוד לרשותך בכל שאלה ולסייע לך למצוא פתרונות אחסון איכותיים כבר היום!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב