דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התיעלות אנרגטית עם ציפוי חלונות 

מאת    [ 15/01/2015 ]

מילים במאמר: 638   [ נצפה 2791 פעמים ]

לציפוי חלונות יש מגוון רחב של שימושים יומיים ויתרונות רבים אשר ישפרו את ערכו של כל נכס. החל משדרוג יכולות הזכוכית, שיפור הנוחות ועד לחסכון כפסי משמעותי. ובמקרים קיצוניים, שיפור המראה החיצוני של בניין באופן קיצוני.

נוחות תרמית

ציפוי חלונות היא הדרך היעילה ביותר להפחתת חום שמש לא רצוי העובר דרך הזכוכיות שלכם לאומת זכוכית שקופה או צבוע תוך שליטה על נקודות חמות וצינון אזורי שטופי שמש בביתכם או במשרדכם.

אחת הבעיות הנפוצות ביותר באזורינו הינה שמירה על טמפרטורה פנימית נוחה אל מול טמפרטורות חיצוניות גבוהות, במיוחד בקיץ. אמצעים אופייניים לטיפול בבעיה זו כרוכים בהפעלת מיזוג אוויר 24 שעות ביממה בשילוב עם תריסים עבים או וילונות שחוסמים את הנוף ואת אור שמש הטבעית. מגוון ציפויי החלונות שלנו מותאמים באופן מדויק לבעיה זו בזכות מניעה של  כ-80% מכניסת החום לתוך המשרד שלכם או לביתכם עם הפסד מינימאלי של אור טבעי. שמירה על טמפרטורה נוחה לצוות, ללקוחות ולמבקרים ולבני ביתכם. עם רמות נוחות משופרות, הצוות יהיה יעיל יותר ומערכות מיזוג האוויר הקיימות יוכלו לשמור על טמפרטורה יציבה יותר.

איך ציפוי חלונות חוסם חום?

למרבית ציפוי החלונות יש שכבה מתכתית דקה רפלקטיבית המחזירה בפועל את קרני השמש, פשוטו כמשמעו. רמת החזרת קרני השמש משתנה בהתאם לציפוים כאשר הטובים ביותר חוסמים כ -80% מהאנרגיה הסולארית. רפלקטיביות זו יכולה לשפר את המראה וגם להוסיף פרטיות במהלך שעות היום.

ציפוי חלונות יכול גם להפחית חום על ידי ספיגת אנרגיית השמש על משטח הזכוכית ולעצור אותה מלהיכנס פנימה. במטרה לחסום כמה שיותר ספקטרום אינפרא אדום (כמקור עיקרי של חום) של אור השמש. ציפוים אלו פועלים באופן הזה על מנת לא לשנות את המראה החיצוני, מה שהופך אותם מתאימים לפרויקטים עם תקני בנייה מחמירים וכאשר התקנת ציפוי רפלקטיבי אינו מתאפשר. ציפוים אלו נוטים להיות כמעט בלתי נראית עם העברת אור גבוהה מאוד.

התייעלות אנרגטית

כיום ציפוי חלונות, מוכרים כאחד ממוצרי ההתייעלות האנרגטית היעילים ביותר הקיימים בשוק. דחיית החום הגבוה של ציפוי החלונות מבטיחה עומס מופחת על מערכות מיזוג האוויר שלכם, דבר התורם משמעותית להגדלת ההתייעלות אנרגית ולהפחת פליטות הפחמן דו חמצני עם חיסכון של עד 30% בהוצאות החשמל.

עלויות אנרגיה מרקיעות שחקים, חקיקה סביבתית, ותודעה חברתית גורמים לשינוי בתהליכי הבנייה. אתה צריך לחסוך באנרגיה. אתה רוצה לקצץ בעלויות. מהן האפשרויות?

למעלה ממחצית מעלויות החשמל מגיע בדרך כלל מקירור פנים המבנה, ואילו 80% מהצטברות חום מגיעים מקרינת שמש דרך הזכוכית. על ידי סינון אור שמש, דחיית חום, סנוור, וקרינת UV מזיקה, הציפויים שלנו מנטרלים נקודות חמות ושומרים על טמפרטורות פנימיות יציבות יותר.

משמעות הדבר הינה שמערכת הקירור עובדת פחות, שיא הביקוש יורד, ומיזוג האוויר פועל בצורה יעילה יותר - ובזול. חיסכון ישיר נובע מחשבונות חשמל נמוכים יותר, מאריך את חיי השירות של מערכות הקירור. למעשה, תקופת ההחזר הכספי על התקנת ציפויי חלונות שלנו הינו בדרך כלל פחות משלוש שנים.

 בטיחות זכוכית

זכוכית הינה הנקודה החלשה ביותר של כל בניין במהלך פיצוץ, ונדליזם, שבירה מקרית או אסונות טבע. קיימים פתרונות כדי להגן על עצמכם, על העובדים, לקוחותיכם ועל עסקכם מפני הסכנות של שברי זכוכית וכנגד פריצה.

מיגון חלונות שקופים משפרים את בטיחות החלונות בבית עסק, מתחמים מסחריים ומבנים ממשלתיים ברחבי העולם. לא משנה באיזה סוג של בנייה מדובר, משרד, בית מלון או תעשייה- הזכוכית והחלונות שלך מהווים את האיום הגדול ביותר לביטחונך ונקודת פריצה הפשוטה ביותר. החל משבירה בשוגג עד לסערה, רסיסים מסוכנים העפים לכל עבר עלולים לפגוע באנשים ורכוש ולגרום לנזקים חמורים, פציעה או גרוע מזה. זו הסיבה שמספר בעלי בית והעסקים אשר בוחרים בציפוי מיגון הולך וגדל.

חסימת קרני אולטרה סגולים

חשיפה מתמדת לקרני השמש גורמת לדהייה של ריצוף, ריהוט, ציורים, תמונות, בגדים ורוב פריטים המכילים צבע. ציפוי חלונות הינה אחת הדרכים היעילות ביותר והזולות ביותר להפחתת ההשפעה של נזקי שמש על ידי דחיית 99% מקרן UV בנוסף למזעור אור הנראה ולדחיית החום.

כל הציפויים שלנו חוסמים את קרני UV במידה מסוימת. יחד עם זאת, קיימים ציפוים מיוחדים לחסימת קרני uv בלבד אשר אידיאליים עבור חנויות וגלריות לאמנות.

אנו מזמינים אתכם להכנס לאתר הבית שלנו בכדי ללמוד יותר על סוגי הציפויים אשר יכולים לענות לצרכים האישיים שלכם או ליצור איתנו קשר לקבלת ייעוץ אישי ללא תשלום.
נשמח לעמוד לשרותכם בעתיד, רפלקטיב ציפויים.


יונתן בן חמו


מנכ"ל רפלקטיב, פתרונות הצללה ומיגון חלונות


www.reflective.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב