דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ג'אגלינג - איך מתחילים ואיך הופכים את זה למקצוע 

מאת    [ 10/01/2015 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 3153 פעמים ]

ג'אגלינג זו מילה רחבה מאוד הכוללת בתוחה מגוון מיומנויות וכלים למשל, כדורים, קלאבים, חד-אופן, מטפחות, מקלות שונים ומיניהם ועוד המון סוגים, מי שרוצה להתחיל צריך לבחור קודם כל אביזר אחד ולהתמקד בו.

נגיד שבחרנו להתחיל עם כדורים, לא סתם אני נותן את הדומא הזו, ג'אגלינג עם כדורים ניתן ללמוד בכל מקום כמעט (בבית, בעבודה, בבית ספר/מכללה, בחוץ כשנעים להיות, אני אפילו תרגלתי על אונייה בזמן הפלגה), כדורים אפשר להכין או לקנות כדורי ג'אגלינג מקצועיים בהרבה מקומות.

אז איך להכין? טכניקה פשוטה של הכנסת חופן חול לתוך שקית סנדביץ קטנה, את השקית מכניסים לתוך בלון שגזרנו לו את הצוואר ואז לתוך עוד בלון, חשוב רק שכל הכדורים יהיו בערך באותו משקל. למבוגרים כדאי להכין גדולים יותר.

מתחילים מלימוד של תרגילים בשני כדורים (ביו-טיוב יש אין ספור של סרטוני הסבר על תרגילי ג'אגלינג בשני כדורים), רק אחרי שלמדמו ממש טוב בשני כדורים כדאי להתחיל ללמוד עם שלושה ואז הלימוד מהיר ואין תסכול בדרך.

אחרי ששלטנו בלהטוטי כדורים כדאי לעבוד על משהו חדש, למשל מקל פרח (ניתן לקנות את כל האביזרים בחנות הג'אגלינג בצפון), אחרי מקל פרח יש דיאבלו, צלחת מסתובבת (ממש קל ללמוד), מקל איזון, פויזים וחישוקי הולה הופ. זו הרשימה הבסיסית של האביזרים בהם צריך לשלוט כדי להנחות סדנאות ג'אגלינג לילדים, לכל אביזר צריך לתת את הזמן, להתאמן עליו ולהתמקצע ברמת שליטה טובה כי לרוב דרוש גם לתת לילדים הסבר והדגמות לפני תחילת הפעילות בסדנה.

אני מעריך שכדי לשלוט בכל האביזרים האלו כדאי לקחת כשנה של אימונים (אני לא מדבר על מופע ג'אגלינג אלא הנחיית סדנאות) יום-יומיים. 

השלב הבא הוא לקנות את כל האביזרים האלו (הייתי מוסיף גם מקל סרט ומתקן קליעה למטרה), לקנות שולחן מתקפל ומפה יפה ולהתחיל להציע את הסדנה לצהרונים, קיבוצים, קייטנות וכו'. המחיר שלהטוטן מתחיל לוקח על סדנה של כשעה הוא כ-500שח.

הרבה פעמים מתוך הנחיית סדנאות ג'אגלינג מגיע רצון ללמד ילדים בחוגים ואולי אפילו להרים מופע ולהתחיל להפעיל ימי הולדת.

בשביל להרים מופע ג'אגלינג צריך שליטה ממש טובה בלפחות 5-6 אביזרים, צריך שלמופע יהיה סיפור כלשהו ולחשוב על הרבה בדיחות מצחיקות ולשלב את הילדים במופע זה מאוד חשוב (במיוחד בימי הולדת), אורך מינימאלי של מופע כזה צריך להיות חצי שעה ובימי הולדת נהוג גם להכין לילדים בלוני צורות, זה די קל ללמוד כמה צורת בסיסיות (חרב, לב, כלב ופרח למשל). יום הולדת כזו צריכה לעלות סביב ה-1200שח אבל מתחילים יכולים לדרוש גם 800שח כדי להשתפשף. 

גיל אינלנדר - 'קרקס בגיל' להטוטן / ג'אגלר מנחה סדנאות מופעי קרקס לילדים ומופעי אש סדנאות ג'אגלינג, גיבוש, לימוד ג'אגלינג, הליכה על קביים ועל חבל לפרטים נוספים-050-7675152  kirkasbegil@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב