דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בריקים מודרניים לחיפוי קירות כפתרון פרקטי ועיצובי לבית 

מאת    [ 07/01/2015 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 2739 פעמים ]

בשנים האחרונות יותר ויותר מעצבי פנים בוחרים להציע ללקוחותיהם לשלב בבית בריקים כאלמנט עיצובי וכחיפוי קיר. חיפוי קירות באמצעות בריקים, המעוצבים בסגנון מודרני, משווה לבית מראה מסוג אחר.
מצד אחד הבריקים מביאים איתם את המראה הטבעי, המחוספס יותר, אולם, כשמדובר בכאלה המעוצבים בסגנון מודרני, מקבל המרחב כולו מראה חדשני ואף גם יוקרתי מאד. את הבריקים ניתן להתקין במקומות שונים בבית, בין אם בסלון, במטבח או בחדר השינה, ואפשר למצוא אותם כיום בטווח רחב של מחירים.

ליהנות ממראה נהדר בכל מרחב

לא בכדי בוחרים רבים להתקין בריקים בבית כפתרון לחיפוי קיר. במקום לצבוע את קירות הבית או להדביק טפט, מהווים הבריקים אלמנט עיצובי נהדר היוצר מראה מיוחד במינו. ישנם סוגים שונים של בריקים, הנבדלים זה מזה באיכות וגם במראה. בריקים מודרניים יכולים להתאים לבתים בהם סגנון העיצוב השולט הוא מודרני גם כן והם משתלבים באופן מושלם לצד אלמנטים עיצוביים שונים. את הבריקים המודרניים אפשר למצוא בצבעים שונים ובטקסטורות שונות והם מותקנים על ידי בעלי מקצוע, המתמחים בכך.

בתקופה שבה רבים מחפשים אלמנטים מהטבע, אלמנטים כפריים יותר ובעיקר חמימים, הבריקים המודרניים מהווים פתרון מושלם, כזה שנותן את המענה המדויק והנכון לחלל. חיפוי קירות בעזרת בריקים מכניס אל הבית את הטבע, את האבן הטבעית עצמה, אך כל זאת, לצד המראה המודרני. זהו פתרון נכון למי שמעוניין בסגנון חדשני יותר בבית, אך רוצה ליהנות מאיכות הבריקים והמראה המחוספס שלהם. במקום לצבוע את קירות הבית בצבעים שונים ובמקום להדביק עליהם טפטים העשויים להתקלף במשך הזמן, אפשר לבחור באפשרות של בריקים כחיפוי קיר וכחלק מעיצוב הבית.

שילוב בין פרקטיות למראה בלתי רגיל

הבריקים מהווים חיפוי קירות מצוין, ולא בכדי נחשבים לפופולאריים מאד. הם מגנים על הקיר עצמו ושומרים עליו מפני לכלוך, ספיגת ריחות לא נעימים, קילוף הצבע במשך הזמן ועוד. הבריקים עמידים ונותרים על הקיר שנים ארוכות. הם מכסים את הקיר באופן מלא ואינם מצריכים תחזוקה מיוחדת. מלבד האיכות הגבוהה שלהם והיותם מענה פרקטי נהדר, הם כמובן יוצרים מראה מיוחד במקום. השילוב שבין הפרקטיות להיותם פתרון עיצובי מושלם למרחב, הופך אותם לאפשרות שיכולה להתאים לרבים. בין אם מדובר בדירה בבניין, דירה קטנה וצנועה, או אולי בוילה יוקרתית, הבריקים המודרניים הם פתרון שאפשר לשלב אותו בכל מקום, בכל מרחב.

פתרון לקירות החוץ

חיפוי קירות באמצעות בריקים אפשרי גם לקירותיו החיצוניים של הבית, ולא רק לקירות הפנים. גם כאן הם משווים לקיר כולו מראה נהדר, ובמיוחד כשמדובר בבריקים מודרניים. אפשר להתקין אותם בכניסה אל הבית, בסמוך לדלת הראשית, או על קירות חיצוניים אחרים. הם משתלבים מצוין גם בקירות הצמודים למרפסת, ובמיוחד אם צמודה לה גינה צבעונית, מלאה בצמחייה.  

בריקים פלוס יצרנית ומשווקת של בריקים וסיליקטים איכותיים לחיפוי קירות ומספקת ללקוחותיה לבנים איכותיים במחירים זולים.


מוזמנים לבקר באתר האינטרנט שלנו - בריקים פלוס.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב