דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשיבות שמירת רמת ייצור הורמון הגדילה בגוף 

מאת    [ 01/01/2015 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 2970 פעמים ]

זה כבר לא עניין חדש שניתן לשפר את תפקוד הגוף בעזרת שיפור התזונה הטבעית. שילוב של אוכל בריא יותר בעל ערכים תזונתיים גבוהים יותר יכול לעשות פלאים בגוף. לאכול בריא, זה לא רק המלצה, זאת דרך חיים. מזון על, הוא לא סתם טרנד זה מגוון מוצרים בריאים מהצומח שחייבים לשלב בתזונה היומית, בהתאם לצורך של הפרט. כאשר אנחנו מדברים על אנשים הסובלים מרמת ייצור נמוכה של הורמון גדילה אנו מדברים על אכילת מזונות שמסייעים לגוף להעלאות את רמת הייצור של הורמון הגדילה.

מה זה הורמון גדילה? כיצד חוסר בהורמון גדילה משפיע עליי?

הורמון הגדילה הוא עוד אחד מהחומרים שהגוף שלנו מייצר בכדי לפעול בצורה תקינה. הגוף משתמש בהורמון הגדילה לייצר גדילה של רקמות ואיברים, מכאן שמו של הורמון הגדילה. כאשר רמת הייצור של הורמון הגדילה נמוכה קוראים מספר דברים:


    • בעיות גדילה אצל ילדים – ההתפתחות התקינה של הילד נעצרת או מתרחשת חלקית. הורמון הגדילה הוא חיוני להתפתחות הילד, ומאפשר לכלל האיברים לגדול כמו שצריך.
    • ירידה של מסת שריר – הורמון הגדילה מוודא שהשריר מתפתח בצורה תקינה. כאשר יש מחסור בהורמון גדילה השריר לא מוסיף מסת שריר, אלא הקלוריות הנוספות הופכות לשומן.
    • אגירת שומן בטני – השומן בבטן הוא השומן הכי לא בריא. הגוף אוגר קודם כל שומן בבטן במצב שבו הוא בפאניקה. כאשר אין מספיק הורמון גדילה הגוף נכנס למצב של אגירת שומן, לרבות שומן בבטן.
    • איבוד אנרגיה במהלך היום – הורמון גדילה מסייע לגוף להתאושש ולשמור על רמות אנרגיה גבוהות במהלך היום. כאשר יש מחסור בהורמון גדילה יש עלויות וירידות באנרגיה לאורך היום.

חוסר בהורמון גדילה מתבטא רבות באנשים מבוגרים, לאחר גיל המעבר. הייצור של הורמון הגדילה בגוף פוחת כאשר עוברים את גיל העמידה. והתסמינים הללו של חוסר הורמון גדילה, כמו איבוד מסת שריר וחוסר אנרגיה, מתבטא רבות אצל המבוגרים. יש הרבה תזונאים המתעסקים בפתרונות אנטי אייג'ינג שממליצים לאכול מוצרים המסייעים לגוף בייצור הורמון הגדילה.

גוג'י ברי הוא מזון הנראה כמו תותים קטנים ויבשים, הוא מזון על אשר מסייע לגוף בייצור הורמון הגדילה. גוג'י ברי מכילים נוגדי חמצון אשר פועלים בצורה ממוקדמת על בלוטת התריס בגוף אשר מייצרת את הורמון הגדילה. אכילה יומית של גוג'י ברי לאורך זמן תעלה את רמות ייצור הורמון הגדילה בגוף. מחקרים הראו שאנשים ששילבו גוג'י ברי בתפריט שלהם דיווחו על שיפור בשמירה על אנרגיה לאורך היום, בירידה במשקל ובהעלאת מסת שריר. גוג'י ברי מצוין לאנשים מבוגרים כחלק מתפריט תזונה בריא וגם הרבה ספורטאים משתמשים בגוג'י ברי בשביל לצרוך עוד הורמון גדילה לשיפור מסת השריר שלהם במהלך תכנית האימונים שלהם. גוג'י ברי יכולים להיווסף למגוון רחב של ארוחות והם מאוד טעימים למאכל.

ערן רגב,
www.spirulina.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב