דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פייסבוק משיקים את אפליקציית שיתוף המדיה Slingshot 

מאת    [ 29/12/2014 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 3937 פעמים ]

הרשת החברתית פייסבוק צועדת עם הזמן וממשיכה לספק לנו פתרונות מפיתוח עצמי ומתוך מטרת העל שלה - לשמור אותנו בתוך הרשת פנימה, לחשוף אותנו לתכנים פרסומיים ולהרוויח עוד קצת כסף.

כמי שמייעצת, מלווה ומנהלת עמודי קהילה, מותג ומעריצים רבים בפייסבוק אעיד כי שימור נאמנות הלקוח והנעתו למעורבות הופכים קשים יותר ויותר עם הזמן. אפליקציות חיצוניות המושכות את קהל הגולשים מחוץ לרשת, רק מקשים על משימה זו.

כחלק מתהליך זה, הבינו בפייסבוק את הפוטנציאל האדיר של אפליקציית סנאפצ'ט והשיקו אפליקצייה "מתחרה" בשם Slingshot.

סנאפצ'ט (SnapChat) הנה יישום שיתוף תמונות ווידאו עצמאי המאפשר שיתוף קל ופשוט ותוך הוספת טקסט וציור על גבי המדיה המשותפת. ייחודה של אפליקציית סנאפצ'ט היא ביכולת של השולח להגדיר פרק זמן (כיום, החל משניה אחת ועד עשר שניות) שלאחריו תמחק המדיה מהמכשיר אליו נשלחה וכן משרתי סנאפצ'ט המרכזיים!

אפליקציית Slingshot החדשה של פייסבוק, תאפשר למשתמשי סמארטפון לצלם תמונה או וידאו ולשלוח אותם לחברים כאשר הצד השני אינו יכול לשמור את התמונה, ממש כמו ב-Snapchat!

ברגע צילום תמונה או וידאו, לנמען יש מספר שניות בודדות לצפות בתמונה ולא ניתן לשמור את התמונות או הוידאו שנשלחים לצד השני.

רבים משתמשים ב-Snapchat על מנת לשלוח תמונות בעלות אופי מיני, מכיוון שהצד השני יוכל לצפות בתמונה או בוידאו למספר שניות כאשר לאחר מכן ההודעה נמחקת ולא ניתן לשמור אותה על הזיכרון.

אם החבר דאג לצילום מסך, תקבלו התראה על כך.

בעיקר בגלל הסיבות האחרונות, המאפשרות לשלוח מדיה בעלת אופי בעייתי ומחיקה מהירה שלה ממכשיר היעד - הפכה סנאפצ'ט לנפוצה מאוד ובעיקר בקרב בני נוער. היות שאלו האחרונים הנם קהל יעד מרכזי של פייסבוק ומטבעם ידוע כי אינם נוטים להשאר נאמנים לרשתות חברתיות כפייסבוק - חששו בזו האחרונה מנטישה הולכת וגוברת. כפתרון, פותחה ושוחררה ללא תשלום האפליקצייה הדומה מאוד Slingshot.

בפייסבוק לא סתם מודאגים, מחקר אשר הוצג על-ידי Forrester מראה כי רק 0.7% מהעוקבים בפייסבוק מגלים מעורבות רציפה בעמוד המותג, 0.3% בטוויטר ולעומת 4.21% באינסטגרם. ניט אליוט המשמש כסגן נשיא ואנליסט ראשי מבהיר כי "ברור כי פייסבוק וטוויטר אינן מאפשרות את מערכת היחסים שהמשווקים מחפשים ... ועדין רובם מבססים את הפעילות החברתית-דיגיטאלית שלהם על רשתות אלו - בכך מבזבזים משאבים כלכלים, טכנולוגים וכ"א משמעותיים ביותר ואשר אינם מספקים תוצאה". כפועל יוצא מכך, פועלת בתקופה האחרונה פייסבוק לאמץ רעיונות ויישומים מתחרים ולפתח אותם כחלק בלתי נפרד מתשתית הרשת החברתית ובניסיון לשפר את רמת המעורבות שלהם. זאת, בעיקר אל מול עמודי המותג והקהילה המהווים את הגרעין הקשה של המפרסמים ברשת.

כאמור ועקב "זליגת המשתמשים" לעבר יישום חיצוני וכדי שבתור גולשים ברשת החברתית פייסבוק לא "נברח" חס וחלילה מעולם הפייסבוק החוצה ונגלה "השם ישמור" אפליקציות ועולמות חלופיים עם חווית משתמש טובה יותר - הוצגה SnapChat. בל נשכח, כל התוכנית העסקית של פייסבוק מתבססת על הפרסום שהם מציגים לנו בפיד החדשות והעדכונים האישי שלנו, בעמודה השמאלית ובוודאי באפליקציית הטלפון הנייד שלהם.

ניתן להוריד, ללא עלות, בחנויות האפליקציות של אפל AppStore ושל ענק החיפוש העולמי גוגל מפתחת מערכת ההפעלה לטלפונים סלולאריים אנדרואיד PlayStore - מומלץ להוריד, להתקין, להתנסות ולהתחבר לעתיד שכבר כאן.

עינת גולן - Einat Golan Login
=====================
ניהול עמודי פייסבוק, קהילה ומעריצים ורשתות חברתיות - מביאה ערך קהילתי אל תוך המותג. עוד מאמרים וסקירות מקצועיות ועלי באתר האישי שלי או עקבו אחרי בטוויטר!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב