דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התפיסות הלא נכונות בקשר לשיטת האימון קרוספיט 

מאת    [ 29/12/2014 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 1790 פעמים ]

יש אשר יגידו ששיטת האימון קרוספיט היא שיטת אימון מאוד דו-קוטבית. מתאמנים אוהבים אותה או שונאים אותה. אך אנחנו מאמינים שאלו ששונאים אותה הם אנשים אשר אף פעם לא באמת התנסו כמו שצריך בשיטת האימון קרוספיט או אנשים אשר לא עבדו נכון בשיטת האימון קרוספיט.

יש הרבה אנשים שמאמינים ששיטת האימון קרוספיט היא שיטה "משוגעת" שלוקחת את המתאמנים יותר מדי רחוק באימון. כלומר, שהאימון הוא כל כך קשה שזה לא בריא ויכול לגרום לפציעות. זוהי תפיסה לא נכונה. בכל שיטת אימון או בכל משחק ספורטיבי יש את האפשרות שתיפצעו, האפשרות שאימון רב יגרום לפציעות טורדניות או פגיעה בבריאות. אבל קרוספיט לא שונה מכל אימון אחר. אדם אשר מתאמן בחדר כושר ומרים משקולות בצורה לא נכונה יכול להיפצע. מישהי שעושה אימון אירובי בסטודיו של אירובי כל יום בלי מנוחה פוגעת לעצמה בבריאות. יש להודות ששיטת האימון קרוספיט היא שיטת אימון אינטנסיבית שמושכת את הגבולות של היכולת האישית, אך רק ככה ניתן להשתפר ביכולות הגוף. מתאמנים חדשים בקרוספיט לא קופצים ישר לאימונים מפרכים. בהתחלה עובדים על משקלים נמוכים יותר בעצימות נמוכה יותר עד שבונים בסיס חוזק ואז מתחילים להתאמן קשה יותר. אם מתאמנים חכם בקנה מידה טוב לא סובלים מפציעות ולא פוגעים בבריאות, להיפך, להתאמן בשיטת האימון קרוספיט בצורה נכונה זה מצוין לבריאות.

יש תפיסה לא נכונה בקרב נשים שאם הם יתאמנו בשיטת האימון קרוספיט הם יקבלו מראה מנופח ולא נשי. זהו לא נכון בכלל. אין אף שיטת אימון, כולל קרוספיט, שלא ניתן לבצע בה התאמות למטרות של המתאמן. אם גבר רוצה להתנפח, הוא יכול להשיג מראה מנופח עם שיטת האימון קרוספיט. אם אישה רוצה להשיג מראה חטוב ולא להתנפח, היא יכולה להשיג זאת בעזרת שיטת האימון קרוספיט. הכול עניין של התאמת התרגילים, המשקלים והתזונה של המתאמן. אישה שרוצה להשיג מראה חטוב צריכה לשמור על תזונת קלוריות שלילית ובמקביל להשתתף באימוני קרוספיט. היא תגדיל מסת שריר אף במקום להתנפח היא תשרוף שומן ותקבל מראה חטוב יותר. בכדי להתנפח צריך להרים משקולות במשקל גבוה ולהיות בפלוס קלורי בתזונה. כל עוד מתאמנים בשיטת האימון קרוספיט ולא עושים את שתי הדברים הללו לא מתנפחים.

תפיסה נוספת בקשר לקרוספיט היא שבגלל ששיטת האימון קרוספיט צריכה הרבה מכשירים שונים אז זה מאוד יקר כתחביב. זוהי תפיסה לא נכונה כי במקום לקנות את כל המכשירים הללו, אפשר להצטרף למועדון קרוספיט וליהנות מאימון עם כל הציוד הנדרש תחת מאמן מנוסה. ככה משלמים רק דמי מנוי חודשיים ומקבלים הרבה מעבר לעלות החודשית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב