דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זיווג מההיבט הרוחני 

מאת    [ 26/12/2014 ]

מילים במאמר: 1807   [ נצפה 5533 פעמים ]

לכל פעולה גשמית קודמת לה פעולה רוחנית שזה אומר- כל פעולה המתרחשת בעולם הגשמי היא קודם מתרחשת  ונקבעת בעולם העליון. ישנם הרבה סוגי נשמות שיורדות לעולם, שחלקם יש להם בן זוג מה שנקרא נשמה תאומה, וחלקן ללא בן זוג. ארבעים יום לפני ירידת הנשמה נקבע זיווגו של האדם שיהיה בעולם הגשמי, בזמן זה יוצאת בת קול ומכריזה בעולמות העליונים 'בת פלוני לפלוני'. מאחר והזוגיות נקבעה מראש יוצא שמציאת בן/בת זוג בעולם הגשמי אינה תוכנית כבקשתך, אם האדם ירכוש הבנה וישכיל להבין איך העולמות העליונים פועלים בזוגיות, יוכל להשליך זאת על החיים הארציים ולהגיע לתודעה מלאה המקלה עליו.

נישואין וגירושין

הוויתה ומציאותה של הנשמה בעולם הרוחני נכללת משני חלקים: צד ימין זכר צד שמאל נקבה, טרם ירידתה לעולם המלאך לילה' שאחראי על הפריון מנסר את הנשמה לשתי חלקים, זכר ונקבה. אחרי נסירתה הנשמה שאמורה לרדת לעולם עולה שוב לעליונים, נפרדת מכל חמשת חלקי שורש נשמתה העליונה, ממנה שואבת חיזוק ומשתלשלת לעולם דרך אלף שמונים עולמות, מערכת המזלות, הכוכבים ואז מתעברת בתינוק הנולד. יתכן מצב שקודם הנקבה תשתלשל לעולם, ולאחר זמן מה ואפילו חמש עשרה שנה ירד חצייה השני שהוא הזכר או הנקבה, תלוי מי ירד קודם. יתכן ששניהם ירדו באותו יום, או קודם הזכר ירד ולאחר מכן הנקבה. בעולם הגשמי שני חלקי נשמה אלו עתידים להפגש באיזה שהוא שלב בחיים ולהתאחד שוב כבעל ואשה. אלא שאין חובה שהם התאחדו בזיווג הראשון, אלא אם שניהם עובדים על המידות שלהם ומגיעים למצב שהם ראויים אחד לשני, ואם כן, הם מתחתנים ונשארים יחדיו לאורך כל החיים, ובחיי הנישואין שלהם שוררת שלווה ושלום.

 ישנם נשמות שיורדות לעולם, ועליהן קודם לעשות תיקונים מגילגולים קודמים הקשורים בזוגיות, אנשים אלו מתחתנים עם בן או בת זוג שאינם החצי התאומה שלהם, ולאחר זמן מה מתגרשים. יתכן מצב שהבן זוג האמיתי אינו ראוי עדיין לשאת את בת זוגתו, היא מתחתנת עם גבר אחר מביאה ממנו ילדים, ובזמן שבן זוגה ראוי לה היא מתגרשת ונישאת לבן זוגה האמיתי. יתכן גם שהיא או הוא יתחתנו מספר פעמים והתגרשו עד שיגיע הזמן בו הם ראויים אחד לשני, ורק אז הם מתחתנים. במקרים והבעל יורד לעולם בהפרש של 15 שנה מזמן שהאשה ירדה, אזי האשה מתחתנת ומביאה ילדים לעולם, וממתינה שבן זוגה האמיתי יגדל לבחור, בזמן זה היא מתגרשת ומתחתנת עם בן זוגה האמיתי אם הם ראויים אחד לשני. על כן במציאות שלנו היום לפעמים אנו רואים זוגות אוהבים החיים באושר,למרות ההפרש  המשמעותי בניהם מבחינת הגילאים, בין אם זה הזכר או הנקבה. הרחיב את הנושא למצבים שונים בזיווגי זוגיות.

מספר זיווגים

זיווג קל: הוא בה ממידת הרחמים אדם שמעשיו ראויים, שאין קלקל אותם, אדם זה מוצא את בת זוגתו בקלות והם מתחתנים.

זיווג מוצלח: הם של נשמות חדשות שירדו לעולם שזה אומר שלא נגע בהם איש קודם לכן, שתי חצאי הנשמה שהם מאותו שורש יורדות לעולם יחדיו, ואם לא חטאו וקלקלו מעשיהם בעולם הגשמי, ישיגו אחד את השני בקלות וכל פרידה בניהם תגרום להם לייסורי נפש.

זיווג מוצלח אחר: אדם שזכה שוב להתגלגל בכדי לתקן את מעשיו מגלגול קודם, ובגלגול הקודם היה ראוי לבת זוגתו, נשמתו מתגלגלת עם בת זוגתו ושניהם משלימים ביחד תיקון קודם.

זיווג קשה: אדם שקלקל מעשיו אינו ראוי להנשא לבת זוגתו האמיתית, הוא מתחתן עם אשה שאינה בת זוגתו. ונדרש לדחות נפש בנפש, שזה אומר: הבעל הראשון נפטר כדי שהשני הינשא לבת זוגתו האמיתית.

זיווג קשה אחר: זיווג זה הוא שלאדם אין בת זוג או שקשה לו למצוא אותה. שזה אומר: נשמה שירדה לעולם להשלים תיקון מסויים מגלגול קודם, ובת זוגתו השלימה את תיקונה בגלגול הקודם, ועלייה לרדת שוב לעולם רק בכדי לעזור לבן זוגה להשלים את תיקונו. לאדם זה קשה למצוא את בת זוגתו, וכשמוצא אותה יש בניהם מריבות וחילוקי דיעות רבים עד שהם מתחתנים. הסיבה לכך שכוחות עליונים שהם המלאכים והשרפים מקטרגים עליו על שהצריך להחזיר בגלגול את בת זוגתו שהשלימה את תיקונה בעולם הגשמי, לכן לא נותנים להם להינשא בקלות. הקושי מתבטא בכך שלוקח לו זמן רב למצוא אותה, וכל אורך זמן זה גורם לו סבל נפשי, מחמת כל המקטרגים העליונים שאינם מפסיקים לקטרג עליו, ומקיטרוגים אלו קורה לו כל מיני חולות רעות בחיים. במצב זה יתכן שבת זוגתו תרד לעולם שנים רבות אחריו ותינשא לו בזקנותו. לפיכך, זיווג זה הנו כדמיון קריעת ים סוף.

אדם אחר שאינו מתחתן עם בת זוגתו נוטל אשה אחרת, מכיוון שאין היא ראוייה עדיין לבן זוגה. הגבר נוטל אשת איש אחר, ונושא אותה מחמת מעשיו הטובים ולא בגלל שהיא מתאימה לו מבחינת הזוגיות. לזוג זה קשה מאוד להסתדר, מאחר ואין היא בת זוגתו ומכאן נובע הקושי, ובזמן זה מידת הדין מקטרגת על בת זוגתו האמיתית.

נשמות ללא בן/בת זוג

ישנם בעולם נשמות שאין להם בן/בת זוג והם: נשמות שיורדות לעולם בייבום, ונשמות שירדו לעולם מהצד האחורי של הבריאה.

ייבום:  נשמה שבאה בייבום זו נשמה של אדם שהיה נשוי ונפטר ללא ילדים, מאחר ואין לו ילדים שימשיכו את שורשו אלמנתו נאלצת להתחתן עם אחיו של הנפטר כדי להמשיך את שורשו של הנפטר, מאחר והאח הוא מאותו שורש של הנפטר. אם האח אשר בחיים אינו מעוניין באלמנה הם עושים חליצה, והאלמנה משחררת אותו מהתחייבות זו, ובכך היא יכולה להתחתן עם אדם אחר. לאחר נישואייה היא מביאה ילד לעולם, ונשמתו של הנפטר שהיה בעלה מתעברת בילד הנולד, ובאמצעות התינוק הנולד הנפטר ממשיך את קיום שורשו. לילד שנולד לא תהיה בת זוג, כי בת זוגתו האמיתית הפכה להיות אימו יולדתו. ולכן עושים עימו חסד בעליונים ומזווגים אותו עם בת זוג של גבר אחר, ממנה הוא מביא ילדים לעולם ולבסוף הם מתגרשים. גרושתו הנוכחית הולכת לדרכה ומתחתנת עם בן זוגה האמיתי.

נשמות שירדו מהצד האחורי: הוא כדמיון אדם שנכנס לאולם אירועים מהדלת האחורית. נשמות אלו היורדות לעולם הם נשמות זיכריות שמתעברות בעולם בגופות של נקבות, או נשמות נקבות המתעברות בגופות זכריים. לנשמות אלו אין בת זוג כי הנשמה הנקבית שבגוף זכר היא עצמה נקבית. והזכרית שבגוף נקבה היא במהותה נשמה זכרית. נשמות זכריים/ נקביים אלו מתחתנים עם אשה/איש השייכם לנשמה אחרת, ובזמן שבן/בת זוגה האמיתי ראויים הם מתגרשים ומתחתנים עם בן/בת זוגם.

נשמה של זכר שיורדת בגוף של אשה לרוב הוא מחמת עוון של משכב זר או בהמה, ומאחר שבמהותה היא נשמה זכרית החבוייה בגוף אשה היא אינה יכולה ללדת, כי אין בה כוח ההריון כפי שיש בנשמה נקבית. בכדי ללדת תצטרך לזכות גדולה מאוד כדי שנשמה אחרת תירצה לרדת לעולם ולהתעבר בה, וכמו כן זה חל על נשמה נקבית החבוייה בגוף זכר.

נשמה אחרת, אם בן או בת הזוג התאבד, אזי מכיוון שהוא ביטל את קיומו בעולם הזה, מבטלים את קיומו בעליונים. נשמה זו יורדת לעולם התחתון ביותר שבגיהנום ונקרא אבדון ואינה עולה יותר. חצייה השני של הנשמה נשארת ללא בן זוג, לכן מרחמים עליה והיא מתחתנת עם נשמה שאיבדה את בן זוגה והם הופכים להיות נשמה אחת שמתאחדת בעליונים.

אלמנה

"קשה זיווגו של אדם כקריעת ים-סוף" בבראשית רבה (פרשה סח- סוטה ד` ב)

ברוב המקרים אדם שנאף בילדותו אינו מתחתן עם בת זוגתו האמיתית, אלא מישהו אחר מתחתן איתה, לאחר שתיקן את מעשיו בעלה הראשון של האשה נפטר, ובן זוגה מתחתן איתה. על זה נאמר: 'קשה זיווגו של האדם כקריעת ים סוף'. הקושי הוא לא הזיווג עצמו, אלא שלאלוקות קשה מאוד העניין שהוא צריך להרוג נפש אחת בשביל נפש אחרת. שהריגת הבעל הראשון חלה עליו מפאת מידת הדין שפועלת עליו, ולא מהאלוקות עצמו. נאמר שזיווג קשה כקריעת ים סוף, מאחר שבזמן יציאת מצרים המצרים טבעו בים והמלאכים שרו, לאלוקים היה קשה לראות את המלאכים שרים בזמן שמעשי ידיו טובעים בים, הוא נזף על המלאכים ואמר להם ' מעשה ידי טובעים בים ואתם שרים'?.

אדם שמתחתן עם אלמנה נאמר עליו 'ולא ידע את נפשו' שהכוונה שאין ידוע אם הוא יצא חי מנישואין אלו. כי אם והיה והבעל הראשון של האשה הוא זיווגה האמיתי, כל מי שהתחתן עימה לאחר מכן הבעל הראשון דוחה אותו עד שהבעל השני מת. לכן אם אשה התחתנה פעמיים ובשני הפעמים הבעלים מתו, התורה מזהירה לא להתחתן עם אשה זו. הרוצה לשמור נפשו ירחק. (אשה קטלנית)

אשה רעה: אדם המתחתן עם אשה רעה מקבלה בכדי להענישו על מעשיו. האלוקות אינה מבקשת את רעת האדם, אלא שמידת הדין והמשפט תובעים להענישו, ואותו אדם מקבל אשה רעה בכדי לכפר על עוונותיו באשר הם. למרות כל זה הדבר קשה בפני האלוקות כי הוא טוב ומטיב והאדם יציר כפיו.

אדם ללא ילדים: אדם שנפטר ללא ילדים מכיוון שלא רצה או לא התאמץ, לאחר מותו נשמתו עולה לעליונים ובהגיעו למקום השכינה, שהיא מקום בו שוכנות הנשמות שעולות או יורדות לעולם, השכינה מסרבת לקבל אליה נשמה זו והיא נשארת מחוץ לתחום. מכיוון שהאדם נולד כדי להרבות את הנשמות היורדות לעולם לתיקון. כפי שהאלוקות ברא ויצר נשמות, הוא מצפה מהאדם ליצור בני אדם ולמשוך נשמות מהעליונים. אם אין האדם מקיים את מטרת הבריאה שהיא 'פרו ורבו' אין הוא מתקבל אצל השכינה, אלא נשמתו הולכת לגיהנום, ולאחר סיום זמנה שם היא יוצאת ונודדת ללא מנוחה עד שתמצא גוף להתעבר בו כדי לרדת שוב לעולם, ולהביא ילדים שיוכלו להמשיך ולתקן את שורשו. נשמה זו מקבלת שלוש הזדמניות לרדת לעולם להמשיך את שורשה, אם לאחר שלוש פעמים הנשמה הזאת אינה מביאה ילדים, קיומה מתבטל בעולמות התחתונים והעליונים.

איבוד בת זוג לעולם: אדם שהיה רע בנישואיו וקילקל את מעשיו, ובת זוגתו צדיקה הם מתגרשים, היא מתחתנת עם מישהו אחר, ולאחר שהם נפטרים מהעולם האשה נשארת ומתאחדת עם בעלה הנוכחי. ובן זוגה שהיה רע אינו מקבלה חזרה ואיבד אותה לעולם.

ערויות: אשה שבוגדת בבעלה נחשבת לאסורה עליו, הם מתגרשים והיא ניתנת לגבר אחר. כפי שהיא אסורה עליו בעולם הגשמי כך היא אסורה עליו בעולם העליון. וזוג זה מתגלגל שוב לעולם ומתקנים את מה שקלקלו.

האדם במעשיו החיוביים יכול להקדים את זיווגו מצד מידת הרחמים, שנושא אותה טרם תינשא לאדם אחר. אדם ללא בת זוג ואינו מתחתן נחשב לאדם פגום, מאחר ואין לו בת זוג, על כן בבית המקדש כהן שאינו נשוי נחשב לבעל מום, ואינו ראוי להכנס לבית המקדש.

עצם הפירוד בין הגופים בעליונים גורם לזיווגים לקויים בעולם הגשמי. שהגבר שהפסיד את בת זוגתו בגלל מעשיו השליליים מקבל אשה רעה מהצד האחורי של הבריאה או מהסטרא, ומביא על עצמו קיטרוגים המביא לזיווג שאינו שלו.

מצד האשה היא זאת המקבלת את השפע מהשכינה, והבעל מקבל את השפע דרכה. לאחר שזוג נפרד השכינה ממשיכה להוריד לגבר שפע, שהשכינה היא כדמיון האמא הנותנת שפע לילד, כך יוצא שלגבר יש שתי נשים אחת השכינה השנייה אשתו בעולם הגשמי. מאחר ונישואין הנם הדבקות בשכינה שכל הנשמות הנקביות יורדות מהשכינה, והנשמות הזכריות יורדות מעולם הנקרא 'תפארת'. שורש נשמת האדם מחוברת לעליונים, והאדם צריך להמשיך ולהיות מחובר לעליונים ובכך מפעיל עליו שפע עליון. השכינה היא אם הנשמות וממנה נולדות ונוצרות נשמות מי שעוסק בפרייה ורבייה גורם לנהר עליון להוריד נשמות, ונשמות חדשות יורדות ויוצאות ויורדות לעולם לתיקונו. מכיוון שהאדם עשוי בצלם אלוקים עליו להרבות את דמותו, לכן מי שמביא ילדים לעולם הזה השכינה נשארת עימו.

בשכינה קיימת 'להט החרב המתהפכת' בה יש מידת הרחמים ומידת הדין, ומאחר והנשמה הנקבית שייכת לשכינה על כן באשה קיימים שתי צדדים- כפילויות, מצד אחד היא אם רחמניה בחיובי, ומצד שני היא אלת הזעם. הצד השלילי שבה בא מחווה אשת האדם הראשון שהתחברה עם הנחש, ומזה נובע הרוע שבאשה. על זה נאמר " ומוצא אני מר ממוות את האישה" (קהלת: ז  26).

האם עדיין הנכם מאמינים שזוגיות היא תוכנית כבקשתך?

Siona Thacker ציונה טאקר ספר "סוד הניצוץ האלוקי" sionathacker.net


אתר האמנות  sionathacker.com


ציונה טאקר חיזוי על פי הקבלה צור קשר  thackersiona@yahoo.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב