דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיון החופשה העסקית בצימר 

מאת    [ 24/12/2014 ]

מילים במאמר: 444   [ נצפה 22126 פעמים ]

מנהלי משאבי אנוש בחברות גדולות כבר הפנימו שככל שהעובדים יותר שמחים, רגועים, בעלי מוטיבציה, בעלי נאמנות ומרגישים קרבה לקולגות שלהם, ככה העבודה שלהם יותר איכותית. בדברים אלו יש היגיון רב, הבעיה היא שיצירת נאמנות ועבודת צוות בעובדים הוא תהליך ארוך וקשה ולא ניתן להשיגו ביום אחד. יש להפעיל הרבה כלים להגשמת המטרה הזאת, החל מהדרכות והרצאות ועד להענקת הטבות ופעילות חברתיות. כלי מאוד פופולארי בשנים האחרונות הוא החופשה העסקית. זוהי חופשה יזומה שהמעסיק לוקח ביחד איתו את עובדים למקום שבו יתבצע תהליך של גיבוש צוותי. חלק גדול מהחופשות העסקית מתבצעות בקרב צימרים בצפון כגון צימרים בכפר תבור וצימרים בשרונה. כאשר כל הצוות, ביחד עם המנהלים, מבצעים יום חופשה בצימר ופעילויות באזור לגיבוש כלל העובדים ולשיפור ההרגשה הכללית הקבוצתית. חופשה עסקית כזאת תורמת במספר דרכים, שהתרומות שלה יכולות לבוא לידי ביטוי גם חודשים לאחר החופשה. הדרכים המרכזיות שחופשה עסקית תורמת לעבודה הם:


    • הענקת חופשה לעובד היא הטבה בפני עצמה. בין אם הוענק לעובד יום חופש בכדי לבלות עם משפחה וחברים או בין אם הוענק לעובד יום חופש בכדי לבלות עם הקולגות שלו. חופש זה חופש וזה הטבה. כאשר עובד מקבל הטבה ממקום עבודתו הוא אוטומטית ירגיש בעל הערכה גדולה יותר למקום עבודתו ולמעסיק שלו.
    • לקיחת חופשה היא דבר בריא לעובד. חופשה קצרה מאפשרת לעובד לצבור אנרגיה ולבוא רענן יותר לעבודה. היכולת שלו להתמודד עם לחצים בעבודה ועם לוחות זמנים צפויה להשתפר, מה שבשורה התחתונה יעשה את החברה לטובה יותר.
    • חופשות קצרות משפרות את פריון העובד. ככל שעובד עובד ללא הפסקה במהלך תקופה ארוכה הפריון שלו מצטמצם. לכ הרבה מומחי משאבי אנוש ממליצים לתת לעובדים, ואף אם צריך להכריח אותם, להשתמש בימי החופשה שלהם. לכן כאשר העסק מציע לעובד חופשה קצרה על חשבון העבודה, מומלץ לשתי הצדדים לקחת זאת, גם לעובד שמקבל חופשה וגם לעסק שבכך דואג שהפרודוקטיביות של העובד לא תקטן.
    • חופשה עסקית כלי מוטיבציה נהדר. זאת הטבה מיוחדת שמייצרת נאמנות למנהל ויכולה ליצוא מוטיבציה לעבודה טובה יותר מתוך נאמנות לא למשכורת אלא לחברה.
    • לקיחת העובדים לחופשה ביחד יוצרת מוטיבציה צוותית שגורמת להשגת סינרגיה טובה יותר שגם היא מובילה לגידול בסך העבודה.

בכל הנוגע לחופשה עסקית, צימרים בשרונה וגם צימרים בכפר תבור, הופכים להיות אפשרות מצוינת לעסקים לנפוש שם בחופשה עסקית. זה בגלל שצימרים הם מקום מאוד טוב לבצע חופשה עם קבוצה גדולה של אנשים, צימרים גדולים הם זולים יותר ובעלי אפשרויות גדולות יותר לשינה בהשוואה לחדרי מלון גדולים. מבחינת גמישות לוחות זמנים של העבודה הצימר הוא מצוין כי תמיד ניתן למצוא צימר, גם במהלך סוף השבוע וגם במהלך אמצע השבוע. גם מבחינת אזור הצפון בכללי עם לינה בקרב צימרים בצפון זה מאוד מתאים לחופשה עסקית. ישנם הרבה פעילויות שניתן לבצע לעובדים כמו טיולים ואטרקציות מקומיות.

צימר בר בכפר שבמושב שרונה,
אירוח כפרי ופסטורלי.
אתר הבית: www.bar-bakfar.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב