דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שצריך לדעת על איפור עיניים 

מאת    [ 23/12/2014 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 3834 פעמים ]

העיניים הם חלק חשוב בתחום האיפור. איפור עיניים הוא אחד מאבני היסוד בכל סילבוס של קורס איפור בצפון ומהווה משקל רב בבניית מראה האיפור המושלם. כמובן שבתחום איפור העיניים יש מידע רב וטכניקות מרובות כיצד ואיך לאפר את העיניים, אך חשוב לדעת גם את הבסיס.

מתחילים תמיד מהבנה וקביעה של סוג העיניים. יש עיני שקד, עיניים עם צורה אליפסית. במקרה כזה צריך להדגיש את העיניים בצללים כהים ולהוסיף עומק לתוך העיניים עם צבעי בז, מתכת וחום. יש נשים עם עיניים מצועפות, עיניים בעלות מראה חסר נפח. אז צריך לעשות את ההיפך ולתת להם נפח, ליצור אשליה של עומק. מניחים צל דהוי מסביב לעיניים במקביל להדגשה של הריסים. לעיניים עגולות, שלהם יש צורה מעגלית, צריך להילחם באשליה של עיניים גדולות. מעריכים את זנבות האייליינר העליוניים לצורך אשליה של רוחב. לנשים שיש להם עיניים קטנות, צריך להגדיל את העיניים. עושים את ביישום קווים מגדירים לעיניים כי זה מדגיש את העין ויוצר אשליה של עיניים גדולות יותר. לנשים מבוגרות שיש להם עיניים עם עפעפיים נפולים מעניקים גוון בהיר של צל על הפינות הפנימיות של העפעפיים בכדי להרים את העיניים. חשוב להבין את הסוג עיניים שלכם בכדי לדעת במה צריך לטפל.

בנוסף, הנה כמה טיפים של איפור עיניים. כל הטיפים הבאים מצוינים אך לא בהכרח מתאימים לכולן. חשוב לשלב בין הטיפ לסוג העיניים שלכן.

טיפ מספר אחד: כדאי למנוע מריחות של אייליינר, יש לוודא העפעפיים יבשים ולא שומניים אחרת האיליינר יכול להחליק. השתמשו במסיר איפור בסוף היום או ג'ל לניקוי לפני השמת איפור.

טיפ מספר שתיים: כדי לקבל מראה מושלם בעיניים, נסו לשמור את העיניים שלכן פתוחות תוך השימוש באייליינר. זה קצת קשה בהתחלה אבל בסופו תוכל להשיג את העיניים המושלמות.

טיפ מספר שלוש: הקפידו לשמור על קו איילינר קרוב כמה שאפשר לגבול של הריסים עם העין, כך שזה יראה כמה שיותר כמו חלק מהעין שלכן.

טיפ מספר ארבע: להשגת מראה עיניים גדולות יותר, יש להשתמש בעיפרון לבן בשולים הפנימיים של העיניים, או יש לנסות אייליינר עיפרון רך יותר.

טיפ מספר חמש: הצבע לאורך קו הריסים התחתון לא צריך להיות עמוק יותר מהצבע של קו הריסים העליון. חשוב גם שתהיה סימטריה בין העיניים מבחינת גוון.

טיפ מספר שש: מסקרה צריכה להיות ממוקמת בסמוך לשורשים כדי לתת לריסים מראה ארוך יותר.

טיפ מספר שבע: מסקרה נראית מאוד רע אם הריסים נדבקים זה לזה. כדי להימנע מכך, יש לנער את המברשת אופקית כדי להפריד בין הריסים תוך יישום המסקרה ולהשתמש במסרק ריס או מברשת מסקרה נקייה כדי להסיר גושים.

טיפ מספר שמונה: גבות מסודרות מסייעות לעיניים להיראות טוב יותר. דרך אגב, יש הרבה מומחים, שמלמדים גם תלמידים של קורס איפור בצפון, שסבורים שהגבות והעיניים באות בחבילה אחת.

לעוד טכניקות ומידע על איפור עיניים אפשר להירשם לקורסים וסדנאות איפור. כל הקורסים וסדנאות האיפור מתרכזות בשלב מסוים גם באיפור העיניים.

הכותב הנו בעל ניסיון עשיר של 10 שנים בתחום האיפור והפקות האופנה והטלוויזיה.
איציק צורי הנו מדריך קורס איפור בצפון ובעלי קומפלקס הלימודים למקצועות היופי - איציק צורי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב