דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חופשה קצרה וצימרים 

מאת    [ 18/12/2014 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 21917 פעמים ]

מנתונים שהתפרסמו לאחרונה עולה שבישראל האפשרות של חופשה קצרה הוא עניין מאוד פופולארי. חופשה קצרה לסוף שבוע מתאימה להרבה אנשים עובדים בישראל ולהרבה אנשים צעירים. כאשר בוחנים את כל האפשרויות שיש בישראל בהקשר של חופשה קצרה, אין ספק שצימרים בצפון הם הנופש הכי טוב לחופשה קצרה. קיימים אלטרנטיבות רבות של צימרים בצפון לקחת בהם חופשה קצרה, החל מלקחת חופשה קצרה בקרב צימרים בכפר תבור או צימרים בשרונה, מומלץ לנפוש בצימר בחופשה קצרה.

אז למה באמת חופשה קצרה מאוד טובה?

מחקרים שונים מראים שלחופשה קצרה יש הרבה יתרונות שטובים גם מחינה בריאותית וגם מאוד מתאימים לנושפים שלה. הסיבות לכך שחופשה קצרה מתאימה למרבית האנשים בישראל נובעת הרבה מלוח הזמנים העמוס שלנו בכל הנוגע לעבודה כך שיותר קשה לאנשים לקחת חופשה ארוכה. מעבר לכך, ישנם מספר יתרונות לחופשה קצרה:

1. חופשה קצרה היא עניין מאוד נוח – יותר קל לאנשים לקחת החלטה על חופשה קצרה מאפשר על חופשה ארוכה. שאנשים חושבים על חופשה ארוכה ומתכננים אותה אז חשוב להם מה עושים ואיפה נמצאים כי הם לוקחים חופשה ארוכה שהם לא עושים כל הזמן. אבל שלוקחים חופשה קצרה, פתאום הרבה פחות אכפת לאנשים מה בדיוק עושים והם מרגישים יותר נוח פשוט לצאת לנפוש. שהולכים לנופש של כמה ימים פחות מפחדים שמשהו רק יקרה כי במקרה הכי גרוע יצאתם לחופשה קטנה ולא היה משהו, בעוד כמה חודשים תצאו שוב לחופשה. גם בחופשה קצרה יש יותר אפשרות לחפש דיל בדקה ה-90 ולהיות יותר ספונטניים.

2. אין הגבלה של לוח זמנים – מכיוון שאנו מדברים על חופשה של עד שלושה ימים, הרבה יותר קל לבחור תאריך לחופשה. כאשר יוצאים לחופשה ארוכה צריך לתכנן מראש, לקחת חופש מהעבודה לוודא שילמנו את כל החובות שלנו לפני שיוצאים לתקופה ארוכה ולוודא שכולם יודעים שנסענו לזמן ממושך. לחופשה קצרה אפשר לקחת בכל סוף שבוע מבלי יותר בעיות. תוך שנייה אתם שוב חזרה בחיים הרגילים מבלי שום בעיה.

3. יותר זול – אין ספק שככל שהחופשה ארוכה יותר, ככה היא תעלה יותר. הרבה אנשים רוצים לטעום קצת חופש אבל לא לשלם יותר מדי. אז חופשה קצרה בדיוק מתאימה. אתם לא יכולים לבזבז הרבה שאתם בחופשה קצרה וזה מצוין למי שרוצה לחסוך על החופשה.

4. חופשה קצרה טוב יותר לבריאות – הרבה מחקרים גילו שדווקא מומלץ לקחת חופשה קצרה כל כמה חודשים מאשר חופשה ארוכה כל כמה שנים. זה מרענן את הבריאות המנטאלית הרבה יותר מחופשה ארוכה. וזה הוכרח על ידי מחקרים שבדקו פרודוקטיביות עובדים.

למה דווקא צימרים בצפון לחופשה קצרה?

אם מסתכלים על זה אז הבחירה של צימרים בצפון הם מצוינים לחופשה קצרה. הם מאוד נוחים להזמנה ולא דורשים הכנה מיוחדת, אפשר להזמין מקום תמיד בהתראה קצרה, הם זולים כאשר מזמינים חדר ללילה או שתיים והם בדיוק מה שאתם צריכים בכדי לקבל קצת מנוחה. אז בחרו חופשה קצרה בצימר בצפון כמו צימרים בשרונה, ותיהנו.

צימר בר בכפר שבמושב שרונה, אירוח כפרי ופסטורלי. אתר הבית: www.bar-bakfar.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב