דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חופשה בצימר עם תינוק 

מאת    [ 18/12/2014 ]

מילים במאמר: 486   [ נצפה 8783 פעמים ]

משפחות רבות אשר אחד מבני המשפחה הוא תינוק, בגיל עד 3 שנים, מאוד רוצים לקחת חופשה משפחתית במלון או בצימר אך הם חוששים שזה לא מתאים לילד קטן. דווקא ישנם הרבה באחד צימרים מאזור הצפון, בין אם זה צימרים בכפר תבור או צימרים בשרונה, שמותאמים למשפחות, וגם למשפחות עם תינוק. אתם לא צריכים לחשוש להביא תינוק לחופשה בצימר. ברור שזה ידוע שחופשה עם ילדים זה לא דבר קל, ואם אתה מוסיף לכך תינוק קטן אז בכלל ההורים בבעיה. במהלך חופשה יש המון חששות. האם אפשר ליהנות וגם לדאוג לילדים? האם אפשר להבטיח את שלום התינוק במהלך החופשה. והתשובה לכך היא כן. חופשה בצימר היא במקום בטוח ושקט, אתם יכולים להיות רגועים ששום דבר רע לא יקרה. וזה בגלל מספר סיבות המאפיינות נופש של משפחות בצפון:

1. צימרים למשפחות בצפון מחולקים בצורה שיש הפרדה בין חדרי ילדים לחדר השינה של ההורים. כאשר יש הפרדה בין החדרים ממש מרגישים כמו בבית. לילדים יש את הפינה שלהם ובשונה ממלון לא כולם נמצאים באותו חדר ועושים בעיות. אפשר גם לתת חדר לתינוק או לדאוג שהוא יקבל פינה משלו בחדר ההורים, ככה שהתינוק עייף אפשר לשים אותו בחדר ויהיה לו שקט לישון את השינה הכול כך חשובה שלו. כדאי לברר בעת הזמנת צימר האם החדר מצויד בלול. תתפלאו לשמוע אבל יש הרבה צימרים בצפון שיש להם גם מקום מסודר מראש לתינוק עם לול ומעמדה למשחקים והחתלה. בכלל המקום הגדול של הצימרים הפועלים בצפון יכול לאפשר להורים לסדר לתינוק מרחב גדול שבו יהיו כל המשחקים שלו והוא יכול לשחק בשקט ובביטחון ולתת להורים קצת מנוחה. כשיש מקום מוגדר ומתוחם אפשר לתת לתינוק לשחק לבדו ולהיות רגועים שהוא בטוח. מה שישאיר לכם זמן פנוי להירגע בצימר ולא לנסות להעסיק את זמנו של התינוק כל הזמן.

2. מטבח גדול – היתרון של מבטח גדול בצימר הוא שזה מאפשר להורים לבשל לילדים שלהם אוכל ביתי. בימינו החשיבות של תזונת הילדים היא מהמעלה הראשונה והרבה הורים מעדיפים לנפוש בצימר ולבשל את האוכל של המשפחה בעצמם, במקום להסתמך על המטבחים של בתי המלון שלרוב מוסיפים הרבה מלח וחומרים משמרים לאוכל שלהם. כאשר מדובר בתזונה של תינוק הנושא עוד יותר חשוב ולכן דווקא עדיף להימנע מלנפוש בבתי מלון וללכת לצימר למשפחות עם מטבח גדול ולבשל בצורה עצמאית לתינוק. ככה אתם יודעים בדיוק מה התינוק הקטן והחמוד שלכם אוכל.

3. שקט ושלווה – תינוקות צריכים שקט ושלווה. הצימרים מעניקים המון שקט ושלווה, ולא כמו בתי המלון הומי האדם. דווקא בטבע, איפה שיש שקט ושלווה, התינוק מרגיש יותר נוח ושמח. קחו את התינוק שלכם לטיול בטבע ותראו כמה הוא ייהנה מזה. הטבע עושה טוב לכל המשפחה ובמיוחד לתינוק.

4. אווירה ביתית – הצימר מעניק אווירה ביתית שמרגיעה את כל המשפחה, ובמיוחד את התינוק. מאוד חשוב בחופשה שהתינוק יירדם כמה שיותר מהר בשנת הצהריים והערב שלו. ואווירה ביתית ורגועה של הצימר תורמת רבות לכך.

לסיכום, צימרים בשרונה וצימרים בכפר תבור למשפחות, הם בחירה מצוינת גם למשפחות שיש להם תינוק.

צימר בר בכפר שבמושב שרונה,
אירוח כפרי ופסטורלי.
אתר הבית: www.bar-bakfar.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב