דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חופשה לזוגות צעירים - רק בצימר בצפון 

מאת    [ 18/12/2014 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 22282 פעמים ]

זוגות צעירים לוקחים חופשה קצרה בכדי לקחת את השלב הבא ביחסים שלהם. שזוג מתייחד ביחד רק שניהם הם באמת רואים עד כמה הם מתאימים ביחד. הרבה יועצי זוגיות טוענים שהחופשה הראשונה היא סוג שלך מבחן לזוגיות כאשר רק בני הזוג אחד עם השני. לכן חשוב מאוד לדאוג שהחופשה הזוגית תהיה טובה ככל האפשר, במקום שמאוד מתאים לסוג החופשה שבני הזוג הצעיר רוצים. חופשה זוגית בצימר לזוגות בצפון, כמו שלל צימרים בכפר תבור או צימרים בשרונה, הוא הפתרון המושלם לחופשה זוגית של זוג צעיר.

שזוג צעיר יוצא לחופשה זוגית הוא צריך לתת דגש על שלושה מרכיבים עיקריים:

1. חופשה קצרה – לזוגות ראשונים מומלץ לקחת חופשה קצרה, עד שלושה ימים. ככל שהחופשה ארוכה יותר ככה אתם יותר זמן ביחד רק אתם. למרות שאתם בטח מרגישים שאתם מאוהבים ויכולים להיות גם שבוע ביחד לבד, זהו לרוב לא נכון. זוגות צעירים צריכים זמן התייחדות אבל הם עוד לא מכירים אחד את השני כל כך טוב שהם יכולים להיות אחד עם השני למשך שבוע. אם לוקחים חופשה קצרה של יומיים עד שלושה ימים זה מספיק זמן בשביל לבלות רק הזוג הצעיר מבלי להיות לבד למשך הרבה זמן עד שכבר ימאס לכם אחד מהשני.

2. חופשה זולה – מרבית הזוגות הצעירים לא רוצים לצאת לחופשה גרנדיוזית של שבועיים בחו"ל כי הם לא בטוחים עדיין שהם מצאו את הבן זוג המשולם. חופשות ארוכות ויקרות יותר מתאימות לחופשת ירח דבש או לזוג וותיק, פחות לזוג צעיר. בנוסף הגילאים של הזוגות הצעירים שנעים בין גיל 18 ועד גיל 25 הן לרוב זוגות בעל הכנסה מצומצמת, רובם סטודנטים או עובדים במשרות במשכורת מינימום ואין להם את הכספים לממן חופשה גדולה. צימרים בצפון נותנים פתרון מצוין שמאפשרים לינה לכמה ימים במחיר יחסית זול. גם ישנם הרבה אפשרויות וניתן למצוא דילים טובים לחופשה.

3. בלי לחץ – הדבר האחרון שזוגות צעירים צריכים זה לחץ מיותר. שהזוגיות עוד בשלבי הבניה, כל לחץ מיותר יכול להרוס את הקשר. כאשר הולכים לחופשה ארוכה בחו"ל, ששם יש לחץ להספיק הכול ולעשות הכול, הזוג הצעיר מוסיף לחץ על הטיול וזה יכול לפגוע בזוגיות. לעומת זאת, הצימר נותן הרשה שלווה שכל מה שצריך לעשות זה רק להיות ביחד ולדבר וליהנות מהשקט וזה מצוין לצימר.

צימרים בצפון, צימרים בשרונה וצימרים בכפר תבור, מאוד פופולאריים בקרב זוגות צעירים. בצימר מקבלים אווירה אינטימית שמצוינת לזוגות, לרבות זוגות צעירים. הצימר מציע בעצם כל מה שזוג צעיר רוצה וצריך. מקום שניתן להשכיר לסוף שבוע במחיר זול באווירה רגועה וניוחה שלא מוספיה לחץ.  בנוסף, באזור הצפון יש המון מקומות בילוי ואטרקציות ככה שאפשר לשדרג את החופשה בביקור בשמורות טבע או מסעדות מעניינות מסביב.

אם יש לכם חברים שהם זוג, תשאלו אותם איפה הם לקחו את החופשה הראשונה שלהם כזוג צעיר, הם יענו לכם שהם לקחו את זה בצימר והם נהנו מכל רגע. לא סתם אחוז גבוה מאורחי הצימרים בצפון הם זוגות צעירים.

צימר בר בכפר שבמושב שרונה,
אירוח כפרי ופסטורלי.
אתר הבית: www.bar-bakfar.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב