דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צימרים ורוכבי אופניים - סיפור הצלחה 

מאת    [ 18/12/2014 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 21736 פעמים ]

טיולי רכיבה על אופניים, השתתפות בטיולי רכיבת אופניים באזור הצפון, השתתפות בתחרויות אופניים באזור הצפון, רכיבות ראווה באזור הצפון ואירועי חובבי אופניים באזורים שונים בארץ, הם הטרנד הכי חם כיום. האופניים הופכים ללהיט בקרב מספר גילאים, גם נערים ונערות וגם מבוגרים. האירועים והתחרויות הללו שנערכים בצפון עורכים במרבית הפעמים לפחות יומיים, מה שצריך למצוא מקום לינה ללילה. מקומות כמו צימרים בכפר תבור וצימרים בשרונה, הם מקומות מצוינים ללון בהם במהלך האירועים ותחרויות האופניים. הם מציעים מקום לינה זול ללילה אחד, בקרבת מקום המעניק שקט וזמן התאוששות לרוכבי האופניים במהלך אותם האירועים והתחרויות השונות.

רכיבת אופניים – ספורט לאומי

זה מתחיל להיראות כאילו רכיבה על אופניים הוא הספורט הלאומי של ישראל. הפופולאריות שלו ממש גדולה בימינו ואין כמעט אדם אחד שאין לו זוג אופניים בבית. אז נכון שהרוב מוציאים את האופניים ומנקים את האבק רק ביום כיפור, אבל יותר ויותר אנשים רואים באופניים כספורט ומשקיעים בציוד אופניים נלווה בצורה מקצועית אפילו. כל שנה מדווים אירועי רכיבה ותחרויות רכיבה על גידול במספר המשתתפים, במיוחד באזור הצפון, שם מתקיימות מרבית אירועי הרכיבה והתחרויות. אפילו ישנם הרבה תיירים שבאים לכאן לארץ בכדי להתחרות או לרכב בטבע המרהיב של אזור צפון ישראל. המתאר של אזור הצפון מתאים מאוד לרכיבה. ישנם מישורים, הרים, יערות, עמקים, כאשר הכול מסודר בכבישים ובדרכים לרכיבה על אופניים, והכי חשוב נוף מדהים לרכב בו. אם אתם מבקרים בצפון בטוח תצליחו להבחין בקבוצות רוכבי אופניים שונות שרוכבות באזור הצפון. אם עוד לא ניסיתם רכיבת אופנים מקצועית אז הגיע הזמן. ישנם הרבה אירועי רכיבה ותחרויות שניתן להשתתף בהם, גם אם אין לכם ניסיון מקצועי, עשו זאת בשביל הכיף. כל אחד יכול ליהנות מרכיבה באוויר הצח. רכיבה על אופניים משפרת את הכושר הגופני, היא פתרון מצוין לפעילות גופנית שעוזרת לירידה במשקל ומסייעת להשיג גוף רזה יותר. היא טוב לפיתוח מיומנויות מנטאליות של ריכוז והתמדה, לא סתם הרבה מנהלים של חברות גדולות נכנסים לקטע של רכיבה בתור דרך למהנה לשפר את היכולות שלהם. שבילי האופניים של צפון ישראל מציעים אפשרות לרוכבי האופניים לחקור ולגלות את סודות היופי של אזור צפון ארץ ישראל.

לינה במהלך טיול רכיבה רק אצל צימרים בצפון

אם אתם יוצאים בפעם הראשונה לטיול ברכיבת אופניים חשוב שתיקחו אתכם כמה טיפים שיעזרו לכם להפוך את טיול הרכיבה שלכם למוצלח. למרות שאפשר להשתמש בכל סוג אופניים שיש לכם, חשוב לבחור אופניים טובות ואיכותיות מכיוון ששימוש באופניים לא איכותיות, במיוחד כאשר רוכבים למשך זמן רב. פציעות שכיחות למי שרוכב באופניים לא טובות הן כאבי ברכיים וגב. לכן חשוב להתייעץ ולבחור אופניים טובות. בנוסף, אם אתם רוצים לשדרג את הטיול רכיבת אופניים שלכם ולא לסבול, תשנו בצימרים לרוכבי אופניים, כמו הרבה צימרים בשרונה שמארחים רוכבי אופניים בקביעות. הרבה יותר נוח וכיף לישון במקום מסודר ולא באוהל. למחרת תרגישו הרבה יותר נוח ומלאי אנרגיה.

צימר בר בכפר שבמושב שרונה,
אירוח כפרי ופסטורלי.
אתר הבית: www.bar-bakfar.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב