דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לטייל בעולם בחינם ולהרוויח כסף 

מאת    [ 17/12/2014 ]

מילים במאמר: 1051   [ נצפה 5915 פעמים ]

אם יש חלום אחד גדול המשותף למרבית האנשים היא היכולת להפסיק לעבוד, גם אם זה לרגע, ליום, לשבוע, לחודש לשנה! להגיע למשרד אחרי 11:00 ולצאת ממנו לפני 16:00 - לעבוד ארבע שעות עבודה בשבוע! לפצח את הנוסחה שעל פיה "זמן שווה כסף" ולהפוך את הזמן לנכס. דמיינו לעצמכם שככל שהזמן עובר כך אתם מרוויחים יותר כסף. בעולם כזה הייתם יכולים להתחיל לחיות את החיים שאתם באמת רוצים לחיות! ומהם החיים האלו? לישון כל יום עד 14:00? לבלות כל יום וכל היום? לטייל בעולם? לצאת לחופשה ולחקור מי אתם באמת? 

נשמע חלומי נכון? אבל מה אם הייתי אומר לכם כרגע שאתם יכולים לעשות זאת כבר היום? לפחות ברמה התאורטית אתם יכולים לעשות הרבה יותר ממה שאתם באמת מממשים ומיישמים! אנשים רבים רוצים לצאת ולטייל בארץ ובעולם אבל לא עושים זאת. ויש לכך מיליון סיבות! חלקם עושים זאת מדאגה. הם מודאגים ודואגים ליום גשום בו לא יהיה להם כסף לשלם עבור מה שהם רוצים, ומה אם יהיו זקוקים לניתוח חס וחלילה, מה אם יצטרכו לגייס פתאום המון ולא יהיה להם מאיפה לגייס אותו? אחרים חוששים מה יגידו השכנים? מה יגידו החברים? מה תגיד המשפחה? אחרים מפחדים שלא ימצאו את עצמם, אחרים חוששים לגלות שאם יצאו לחיות את החלום שלהם החיים כמו שהם מכירים אותם ייעלמו ויותר הם לא יזהו את עצמם, אולי כי יתמכרו לחיי נהנתנים ויפסיקו להיות מי שהם כיום, אחרים חוששים שטיולים בעולם יפריעו לשירגת החיים שלהם או של ילדיהם וכיוון שכך החיים יהיו לא יציבים ועדיף להישאר באותו המקום הבטוח מאשר לצאת מאזור הנוחות לטובת משהו לא ידוע או מוכר. אחרים אינם מוכנים להתמודד עם הפחדים שלהם, חלקם פוחדים פחד מוות שזה אפילו יצליח להם! במחקר שערכתי על הגשמת חלומות גיליתי שהרבה אנשים פוחדים יותר להצליח מאשר להיכשל!

האחרונה יצאתי לעשרות חופשות. למעשה אני חיי את חיי מצד אחד תוך עבודה רבה שממנה אני נהנה מכל רגע! וביחד עם זאת יודע גם לצאת לחופשה בתכיפות. במשך שנים חייתי את החיים האלו מבלי לשים על כך תווית! פשוט חייתי ככה. השנה החלטתי לקחת את זה צעד אחד קדימה ולהפוך את הידע הזה לנחלת הכלל! לשם כך יצאתי למסע בן חודש וחצי ובמהלכו טיילתי שבוע בהרים הדולומיטים שבצפון איטליה, נסעתי לעשרה ימים לאזור ניו יורק שבארה"ב, שבוע אחד באילת במלון הרויאל ביץ בסוויטה, שני סופי שבוע במלון היוקרה "אחוזת יערות הכרמל" של רשת מלונות ישרוטל, סופ"ס אחד בקיבוץ עין גדי ובחודש הבא אני טס לכיוון הקוטב הצפוני וכל המקומות הללו שבהם ביקרתי דאגתי להרוויח כסף בזמן שאני נופש ומטייל.

כיוון שאני לא כותב את המאמר כדי לעורר בכם תיאבון מבלי לספק את הסחורה אני גם רוצה לתת לכם כמה טיפים שתוכלו ליישם כדי לשפר את אורח החיים שלכם, לעשות את הדברים שבהם אתם רוצים לעסוק בחיים וביחד עם זאת גם להתפרנס בכבוד, בצורה אחראית ולשנות את דפוסי ההתנהגות שפוגעים בכם והחליף אותם עם דפוסי התנהגות אחרים שפשוט ישנו לחלוטין את חייכם.

ראשית תשכחו כל מה שאתם מכירים על כתיבה וספרים! אם חשבתם עד היום שאי אפשר להרוויח כסף מכתיבת ספרים כנראה למדתם מהאנשים הלא נכונים. ספרים הם נכס שרבים חוששים מהם ומעטים מעזים באמת לכתוב. ובין אלו שכבר כותבים ספרים ומוצאים אותם לאור עושים זאת באין-ספור צורות שגויות ולכן לא מצליחים להגיע לתוצאות בתחום זה ולא לוקח זמן רב עד שהם מסיקים את אותן מסקנות וחושבים שעשו מה שצריך אבל לא ניתן באמת להרוויח מספרים. ספרים הם כלי נשק מאוד עוצמתיים אם יודעים מה עושים איתם. במהלך השנים הצלחתי למכור את ספריי ביותר ממיליון עותקים. זה אמנם לא הענף הריווחי ביותר בעולם. אני יכול להמליץ לכם על עסקים הרבה יותר ריווחיים מספרים אולם כוחו של ספר הוא עוצמתי ביותר וכוח זה יכול לשרת אתכם בצורה שאין דברים רבים שיכולים להשתוות אליהם בהיבט של עלות ותועלת. גם כאן צריך לדעת מה עושים. לשם כך כדאי להתייעץ ובמידה ואתם רוצים לכתוב ספר וליישם את הטיפ הגדול הזה אתם מוזמנים ליצור איתי קשר ולהיפגש איתי לפגישה עסקית בנושא בה אלמד אתכם איך עושים כסף מכתיבת ספרים. כמו כן תוכלו ללמוד את כל הדברים החשובים בטרילוגיית הספרים רבי המכר שלי להתפתחות אישית ועסקית לבניית אורח חיים בריא וחלומי שנמצאת כאן במבצע מיוחד והנחת ענק במיוחד עבורכם, ביניהם הספר "לטייל בעולם ולהרוויח כסף", והספר "איך מכרתי מיליון ספרים".

הדבר השני תלמדו ליצור כסף מכל דבר שאתם רוצים לעסוק בו. אם אתם אוהבים לגלוש לדוגמה אין שום סיבה שתעבדו במשרד ותדברו בטלפון כל היום עם לקוחות שלא מעניינים אתכם. נסו לחפש את הדרכים להתפרנס מגלישת גלים. אינני טוען שזה קל לעשות זאת. יבואו חכמים ממני ויאמרו שאין כסף בגלישת גלים או בתחומים אחרים. אני טוען שאם אתם טובים במה שאתם עושים אין זה באמת משנה במה אתם עוסקים! כל דבר שתעשו טוב יוכל לפרנס אתכם. אז איך הופכים להיות טובים באמת, לשם כך יש דרכים רבות - לא אעסוק בכך הפעם במאמר זה אבל אתם בהחלט מוזמנין ליצור איתי קשר בעניין ואשמח לסייע לכם. כיום כמעט אין שום דבר שאני רוצה לעשות שיש מחסום כלשהו האם לעשות אותו או לא! חשיבה זו היא חשיבה של אנשים בעלי יעדים בחיים ועל מנת להשיג אותם יש צורך בנחישות, תשוקה והתמדה! שימו לב שאין כאן צורך בכשרון, יש צורך ביצירתיות!

הדבר השלישי הוא להיות חכם! וכשאני אומר חכם אני מתכוון לאחראי. 
רוב האנשים בעלי עיניים גדולות ומעט רצון להשקיע בחלומות שלהם. אנחנו מוכנים להרוג בשביל הכסף שלנו אם משהו ינסה לשדוד אותנו אבל בסיטואציות אחרות אנחנו פשוט מוכנים לפזר כספים ללא הכרה! ואני מתכוון לשם נוחיות, כדי להשביע את הרעב הגדול שיש לנו בעיניים אבל לעשות זאת בחוסר דיוק כה גדול שעולה לנו המון כסף ומרחיק אותנו מהגשמת החיים שאנחנו רוצים לחיות. כמהכסף את מבזבזים על אוכל שאתם זורקים כל שבוע, מנויים שאתם משלמים עליהם ולא משתמשים בהם ומנצלים אותם ועוד אין-ספור דוגמאות שאוכל לתת לכם. 

וטיפ אחרון להיום הוא נושא בניית נכסים! בספרי רב המכר העולמי "24/8 - איך לייצר יום נוסף בשבוע" אני מדבר הרבה על פעולות שאני קורא להן פעולות דומינו! פעולות אלו הן פעולות מיוחדות שבעזרתן אנחנו משקיעים מאמץ פעם אחת ומקבלים מהצד השני תועלת למשך זמן רב, במספר ערוצים ואם אפשר גם תועלת שנעשית בצורה אוטומטית. בעזרת פעולות אלו להספיק הרבה יותר במעט מאמץ. כך הוצאתי לאור 521 ספרים בשנה אחת בעשרות שפות הנמכרים כיום בכל העולם, ציירתי על למעלה מחצי מיליון חלוקי נחל ובניתי את מותג הדמויות המצוירות שלי "טרובדור" בארץ ובעולם.

אשמח לשמוע תגובות ואם יש לכם שאלות אל תהססו לפנות אלי

חשוב לי שתזכרו שהכל אפשרי!

ואם תציבו לכם מטרות בחיים

אין אף אחד שיוכל לעצור אתכם ולמנוע מכם מלהגשים את חלומכם!

שלכם

עמית אופיר

הסופר והמאייר עמית אופיר, מומחה ללמידה מואצת, התנהלות אפקטיבית ופיתוח שיטות למידה והמחבר של אין-ספור ספרי ילדים וספרי לימוד ציור רבי מכר עולמיים.ספריו של עמית אופיר מתורגמים ליותר מ 20 שפות ומדורג בתחום לימוד הציור דורגו במקום הראשון במכירות ברשימות רבי המכר של אמזון. עמית הוא מנטור לכתיבת רבי מכר, מלווה ומאמן סופרים בכתיבת ספרים וקריירה המבוססת על הכנסות פסיביות. בתחום העסקי עמית מנהל ומייסד מותג הילדים הישראלי טרובדור המוכר בזכות הדמויות המצוירות והסיפורים בשלל אינסופי של מוצרים הנמכרים ברחבי העולם. עמית מנהל עסקים שונים, מטייל בכל העולם מתוך מטרה ליהנות מהחיים ולהתפתח עוד ועוד ברמה האישית. עמית גם נחשב לאחד המאיירים המהירים בישראל וממציא שיטת הציור והקומיקס המובילה בעולם - "לצייר בקלות". מומלץ להיכנס לאתר הרשמי של עמית בו תמצאו אינספור תכנים לילדים, מערכי הפעלה, ערכות יצירה, סיפורים ומאמרים נוספים. ניתן ליצור עמי קשר טלפוני: 050-2374195 ובאתר טרובדור הרשמי בכתובת - http://www.amitoffir.com/>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב