פרסום ברוסית באינטרנט
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

פרסום ברוסית באינטרנט 

מאת    [ 15/12/2014 ]
מילים במאמר: 376   [ נצפה 3296 פעמים ]

 
 

הידעתם? היום בישראל יש מעל 000 500 דוברי רוסית המסתובבים באינטרנט מידי יום. לחברות רבות הם מהווים פלח שוק אטרקטיבי של לקוחות פוטנציאליים. על מנת לדעת איך לגשת אליהם בדרך הכי טובה -  צריך להבין את הרגלי ההתנהגות שלהם. 

אומנם יש גם חברות גדולות כמו תיירות או תיירות רפואית שמטרתן – קהל דוברי רוסית המתגוררים ברוסיה. יאנדקס – גוגל ברוסית, מנוע חיפוש מספר 1 ברוסיה. ביאנדקס, כמו במנוע חיפוש גוגל קיימת פלטפורמה פרסומית גדולה מאוד. בעזרת הפרסום ביאנדקס חברות כאלו יכולות להגיע לקהל יעד עצום.

פרסום באינטרנט לאזרחי ישראל דוברי רוסית

למה לעשות פרסום ברוסית בגוגל לעסק ישראלי? יש לא מעט דוברי רוסית בישראל שמבצעים חיפושים בגוגל בשפה רוסית. מה הם רואים בתוצאות החיפוש? הם רואים את החברות שפונות אליהם ברוסית! כמה מהמתחרים שלכם כבר עושים את זה? מדובר הכנת הקיאטיב, דפי נחיתה ברוסית ועדיף שגם המכירה תיעשה בשפה רוסית. פרסום בגוגל – זה פרסום יעיל מאוד כי זה מציג את המוצר לאנשים שהביעו התעניינות בו. סוג פרסום זה נקרא פרסום במשיכה – לקוחות פוטנציאליים מושכים לעצמם את המודעות שהם מעוניינים בהן. מסיבה זו – לפלטפורמה זו יש יחס המרה יותר יפה מסוגי פרסום בדחיפה.

פרסום ברוסית ב Facebook

פייסבוק זהו כלי פרסומי חזק ומתקדם. יתרונות הפייסבוק לקהל דוברי רוסית – אפשרויות פילוח מאוד ממוקד, לפי תחומי העניין, מצב משפחתי ואפילו רמת ההכנסה. ככל שהפילוח ממוקד יותר – אחוז העסקאות מתוך כמות ההקלקות גבוה יותר והפרסום יעיל יותר. פרסום בפייסבוק כולל את הקמפיין ברוסית, עם קופירייטינג ברוסית ודפי נחיתה ברוסית. ישנן חברות שאפילו מנהלות דפים נפרדים ברוסית, על מנת לשמור על הקשר עם לקוחות דוברי רוסית בשפתם.

פרסום ברשתות חברתיות רוסיות

נדבר על הרשת החברתית הכי גדולה ברוסיה: odnoklassniki.ru

ברשת odnoklassniki גולשים המון דוברי רוסית בישראל. כמעט כל מי שמעל גיל 35 פעיל ברשת חברתית זו. פרסום מטורגט ברשת זו האלו רק מתפתח ויחסית יקר. למשל אי אפשר ברשת חברתית זו לטרגט עיר בישראל, רק טרגוט לישראל בכללי. מחירים לקליק באודנוקלסניקי גבוהים במעט מהמחירים בפייסבוק. ההבדל הוא שפייסבוק מאפשר לבצע טרגוט הרבה יותר אפקטיבי.

לסיכום:

אם לעסק שלך יש הרבה לקוחות דוברי רוסית, כדאי מאוד לשקול את אפשרויות הפרסום/קידום בשפתם. תהליך אמור לכלול – טרגוט, קופירייטינג איכותי, דפי נחיתה. ולבסוף, אם תוכלו לספק גם מענה טלפוני ברוסית /שירות ברוסית – זו תהיה תוספת מעולה לקמפיין שלכם.

 

ורה ריף Iwebsite -  קידום עסקים באינטרנט

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב