דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אני ואתה נשנה את העולם 

מאת    [ 23/03/2008 ]

מילים במאמר: 682   [ נצפה 3399 פעמים ]

אני ואתה נשנה את העולם.
אמרו את זה קודם לפניי, זה לא משנה? האם באמת זה לא משנה...
אני, ואתה. כלומר קודם שאני אהיה.. ו ו החיבור בינינו ואז אתה שאתה, נשנה דרך השינוי שלנו , ההשתנות הבלתי נפסקת של עצמנו -תשנה את העולם. בשיר אולי אפשר בשביל החרוז לומר זה לא משנה. אבל במידה והיינו מפנימים את סיבת הסיבות של האני ואתה, היינו מצליחים היום יותר בחיי בנישואין. ומהו העולם בשיר שאני ואתה אמורים לשנות?ואיך כל זה מתקשר למה שאנו רואים היום לנגד עיננו. ובכן היום זה.. א נ י ... ו- א ת ה ... ו- העולם. וכל מה שקורה בין לבין זו המציאות הכמעט בלתי נתפסת. 3 שהם כאילו אחד. ובאיזו צורה אנו פוגשים את הפירוד הזה. כמעט ואף אדם לא יכול לסבול את השני. אני צריך מרחב, אני הולך לאיבוד בתוך המערכת הזוגית הזו. שלא נזכיר מילה גסה שקוראים לה אהבה. את זה אפשר לראות בתוכניות הטלוויזיה , לצפייה וירטואלית בלבד. היום מדברים על... וחיים מחוץ... היום כל אחד הוא העולם שיצר לעצמו. אין כרטיסים בקופה למכירה. זוגות חיים באותו בית , מגדלים ילדים שלהם, ולא יכולים לראות האחד את השני. " ועשו לי משכן ושכנתי בתוכם". גם צווי זה נאמר, ועשו לי משכן .. נכון זה מתחיל בבניית בית והופך לבית כלא . ומה שנמצא בתוך כול אחד זוהי עבודת האלילים שלא מאפשרת לדבר להיכנס או לצאת. אנשים רבים היום חסרי מנוחה . האישה נושאת הדין עוד מימי החורבן, והגבר שנושא עבורה חסד רצים האחד אחרי השני כדי להשתמש בלבד במה שכול אחד מחזיק. בעולם וירטואלי אפשר להציג זאת כך סליחה האם תוכל לתת לי חסד בבקשה, כן בהחלט קח את דין מספר 3 ו7 . תודה , אפשר קבלה? לא אי אפשר קבלה... אי אפשר לשחק לא בדינים ולא בחסדים. החלפת הזוגות, שמתקיימת היום היא כמו הכנת עוגה שאף אחד לא יודע את המתכון האמיתי שלה. ואז כמו גנבה היא נתנה הוא לקח, שנהיים מרוצים, לפעמים יוצאים מזה ילדים , היא רצה לחפש עוד כמה חסדים והוא מחפש נשים לגאולת הרגע. האני ואתה האמיתי חייב להבנות מיסודות של הבנת המבנה הנשי והגברי , חייבת להיבנות מערכת ששני הנפשות הפועלות בה יודעים להפעיל את המנגנון האמיתי שיאפשר קיום נכון לעולמנו. משחקי התופסת, אינם חלים על העליונים. שם לא ניתן לתפוס דבר שאינו בה בקנה מידה עם חוקיותו. הבורא משתלשל דרך מערכת מתוחכמת של בריאה , אל התחתונים. עלינו להשיב את אותה השתלשלות חזרה אליו בכדי לקיים מציאות אלוהית. אותו יסוד במלכות הוא סוד הדברים. בפרשת נשא בזוהר, אדרא רבא מתוארת ההפרדה בין אדם לחווה בהיווצרם. אותו "ניסור" שמפריד בין חסד ודין, שהיו בגוף אחד. מאותו יום מוטלת עלינו מלאכת התיקון.לאחד מחדש את החסד והדין בתוכנו על פי קו אמצע. כלומר כול עוד אנו משאילים חסדים או דינים, מערבבים מערכת יחסים אחת עם אחרת, לא מחברים את החסד והדין בתוך אישיותנו, אנו הולכים ככלב הרודף אחרי מכונית רץ רץ רץ, פתאום נעצר במקומו ולדעתי לא בדיוק מבין למה הוא רץ...
האהבה הזוגית הינה בין הקשרים הקשים ביותר להשגה. מפרש ספר הזוהר ... "שאין לילה בלא יום ואין יום בלא לילה ולא יקראו אחד אלא בזוויג אחד, ואין הוא שלם אלא זה עם זה". המגיד ממעזריטש, ליקוטי אמרים ח ע"א טען "כל דבר כשמביאים אותו לשרשו יכול להיעשות בו השתנות ממה שהיה קודם." עלינו לבוא אל שורש העשייה אל מהות ההשלכות שאנו מביאים לתוך חיינו. יש לחפש ול"טהר כל התנהגות שפוגמת בבניית המשכן שבזכותו ורק בזכותו יוכל להתקיים עולם. אם העולם נברא בשניים, בשניים יתוקן. לכן ישנה משמעות כל כך גדולה למערכת הזוגית במיוחד בימים אלו שבניית עולם ותיקונו מוטלת על הכתפיים של כול אחד ואחת.הקבלה מוסרת כי לילית זוגתו של השטן נוצרה עבור האדם.. בתום הבריאה מספר הזוהר שלילית" ניסתה להזדווג באדם. כשגילתה לילית כי חוה מיועדת לאדם הפנתה את משאלות ליבה לעבר מלאכי העל המכונים "כרובים". לכן היא נענשה בשאול. אך כשהאדם חטא שחרר אותה הבורא והוא משתמש בה כשליחה לראויים- לכך.
לילית לא סלחה לחווה על שהפכה לאם כול חי, ושמה לעצמה מטרה להתערב בכל מעשה זיווג. התרחקו
מיחסים מניפולטיביים , שראשיתם מתוק וסופם מר.אל תסכנו את עצמכם במעשי-שדים ורוחות.
מצאו אהבה שאינה גוזלת, אלא כזו המחייה .
השינוי של העולם ברובו מתרחש בקשרים בין אנשים. ומכיוון שהזוגיות היא המקום בו ישנה אפשרות גדולה ביותר להשפיע , עלינו לרצות לקיימה "בלב שלם ובנפש חפצה".
רות קדם
054-7629779
רות קדם
מצוינות אישית
054-7629779
04-8437423
Omrs1@walla.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב