דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המלצות טכניות לפני רכישת מכונת קפה מקצועית 

מאת    [ 09/12/2014 ]

מילים במאמר: 554   [ נצפה 1523 פעמים ]

בשונה ממכונת קפה ממוצעת אשר נמכרת ברשתות שיווק המפרסמות עצמן בכל מדיה אפשרית ומשווקות את המכונות כצ'ופר למי שרוכש קפסולות ? או פולי קפה לטחינה ? בכמות ידועה מראש, הרי שמכונת קפה מקצועית צריכה להיות בעלת סטנדרטים אשר לא רק ישביחו את איכות הקפה, הן גם יסייעו לכם להכין אותו בנוחות יתרה, ואפילו לשמור על צריכת המשאבים שלכם נמוכה מבלי לגרוע מאיכות התפוקה ? וכל זאת בד"כ בלי יותר מדי פרסום, רוח וצלצולים. מי שיש לו מכונת קפה מקצועית, או שעשה שימוש במכונת קפה כזו, יודע היטב מה ההבדל, ועל מה לשים את הדגש.

יצוין כי סטנדרטים אלו לא נהירים לכל אחד. תסמונת ההיגררות היא תופעה מוכרת במקומות בהם המותג הוא ששולט בחברה. לדוגמה: כאשר עוצרים בתחנת דלק, ורואים בויטרינה של חנות הנוחות מכונת קפה במבצע, ישנם צרכנים רבים שמרגישים כמו בקניית רכב חדש. בפועל, ישנם נתונים מאד מסוימים אשר קל לבדוק אותם ולהחליט אם המכונה הממותגת היא גם מכונת קפה מקצועית באמת.

גוף החימום במכונה

להלן נתוני מינימום שגוף החימום של מכונת קפה מקצועית צריך להכיל: קיבולת דוד ? לפחות 4.5 ליטר. הספק גוף החימום: עד 2,500 וואט. דוד גדול מאפשר הכלת מים רבים במכונה. הספק מינימלי, אשר ממנו לא עולים מאפשר לכם לחסוך בחשמל, שכן חברת חשמל מודדת את החשבון שלנו בהתאם להספק: יש ביניהם יחס ישר. המחיר של 1kW חשמל בישראל עומד בממוצע על 55 אגורות. התעריף משתנה בהתאם להחלטות הממשלה וחברת חשמל, אך בממוצע נמדד על ערך זה. לכן, הספק נמוך מניב חשבון חשמל נמוך, ואת זה עושה גוף חימום של מכונת קפה מקצועית אם הוא אינו חורג מ- 2,500W. לשם השוואה, קומקום חשמלי בגודל סטנדרטי צורך 3,500W. 

מנגנון המיצוי של המכונה

זוהי אסופת הרכיבים המאפשרת לכם ליהנות מסוגים שונים של קפה בהתאם למינונים שונים של הקצפה, סוכר וכמובן ? סוג האבקה של הקפה הדרוש להכנה. המנגנון מורכב מזוג חלקים: משאבת נוזלים של 200 ליטר בממוצע, וראש מיצוי איכותי. ראש המיצוי הטוב ביותר בארץ למכונות קפה הוא מדגם E61 אולם עליה וקוץ בה. ישנם לא מעט ספקים אשר אין בידיהם את הראש המקורי והם יעשו הכל כדי לזייפו על מנת לחסוך עלויות. כך תזהו אם אתם קונים את המקורי או המזויף: הוציאו את ראש המיצוי מדגם התצוגה, ושקלו אותו. משקלו צריך להיות 5.5 ק"ג בדיוק. 

שמירה על המים שלכם חמים ? לא עניין טריוויאלי

אבל נושא זה הוא כן חובה, כשמדובר על מכונת קפה מקצועית. במכונה לא מקצועית, וכמובן שגם בקומקומים חשמליים, חיממתם מים ושכחתם למזוג אותם כעבור שעה? הם יתקררו, והחשמל שצרכתם יבוזבז הלכה למעשה. מכונת קפה מקצועית מאפשרת לכם להתמהמה למשך זמן לא מבוטל, לרוב כמה וכמה שעות, מבלי שהמים יתקררו כלל. זה נובע ממנגנון סירקולציה שיש בתוך המכונה. מדובר, למעשה, במערכת חימום תרמו סיפונית המאפשרת את השמירה על הטמפרטורה של המים לאורך זמן רב. 

יופי, ועיצוב של מכונת קפה מקצועית

כמי שחולקים יחדיו את דור המחר, מי כמונו יודע כמה עיצוב זה חשוב, ומי כמונו יודע כמה בדורות הקודמים זה לא היה נדבך כה מרכזי. קניית מכונת קפה אינה רק תחליף לקומקום, או מכשיר שבאמצעותו עושים רושם על האורחים או על הלקוחות בעסק שלכם - היא גם מוצר הרבה יותר מעוצב, ממש תכשיט למטבח! מכונת קפה מקצועית תהיה עשויה לרוב ממתכות אל חלד יפהפיות כמו נירוסטה. בחלק מדגמי הנירוסטה, למשל ב ,304N ניתן לראות את עצמכם כשאתם עומדים מול המכונה ממש כמו במראה. 

בדקו היטב מה אתם רוכשים!

 

'הגלריה למכונות קפה'- בית מלאכה אשר הוקם בשנת 2002 ומהווה בית מלאכה לתיקון וייצור מכונות קפה מקצועיות אילן אזולאי, מקצוען ומומחה, מהוותיקים בארץ, מומחה בתחזוקה, תיקון וייצור, של מכונות קפה מקצועיות.  


www.coffeegallery.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב