דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כמה זמן עוד תשב על הגדר ? 

מאת    [ 04/12/2014 ]

מילים במאמר: 486   [ נצפה 1693 פעמים ]

אם יש משפט אחד שאני שומעת שוב ושוב מבעלי עסקים קטנים כמו מנטרה שנחרטה היטב בראש זה : " אני שונא לשווק , אני יודע לעשות את העבודה שלי אבל אני לא שיווק "   האמת כל כך הרבה בעלי עסקים שונאים לשווק שלאט לאט בתהליך כמעט בלתי מודע הם מסתפקים בלקוחות קבועים וכאלו שמגיעים מפה לאוזן מדי פעם ומוותרים על החזון שהיה להם שפנו לדרך עצמאית והקימו עסק.   בחרתם להקים עסק קטן =  אז בחרתם לנהל את עבודתכם באופן עצמאי  בחרתם להיות מנהלי חשבונות להיות משווקים ויחצנים   כן אני יודעת חשבתם קיוויתם  שלקוחות ינקשו לכם על הדלת  ושתוך שנה שנה וחצי כבר יהיה מישהו שישווק לכם , ניסתם לעשות פה ושם עבודה עם מקצוענים אבל ההכנסות לא ממש יכולות לכסות את הוצאות השיווק פרסום והיח"צ     המחשבה היא מוטעית מלכתחילה  כי שיווק  הוא חלק ממערך של פעולות יחסי ציבור – שיווק  - פרסום וישנן  עשרות פעולות קטנות בהתנהלות היום יומית שהן פעולות יח"צ ושיווק שאפשר בקלות להכניס לסדר היום   שיווק שנעשה אחת לחצי שנה במקרה הטוב באופן נקודתי ואז נזנח הוא לחלוטין לא אפקטיבי , גם פרסום   מפרסמים ומשווקים מדפיסים פליירים שבעיקר נזרקים  לפחים, פרסום שאינו ממוקד ואינו רציף יוצרים מפח נפש וחור לא קטן בכיס   בהחלט חוויה מתסכלת וגם מייאשת , הרבה פעמים ישנם רגעים שמתחילים להטיל ספק  בכישורינו אפילו מחפשים איזה חצי משרה בתור שכירים רק בשביל לצוף עם הראש מעל המים.   למה ??? האם אתם זוכרים למה פתחתם עסק עצמאי ? מה היה לכם בראש ? והכי חשוב איזה שירות או מוצר רציתם לתת לעולם בשביל שיעזור לאחרים ?     חוסר הידע בשיווק – יחסי ציבור ופרסום  גורם לכל בעל עסק לעשות טעויות שעולות הרבה כסף ואינם מביאים תוצאות.   ישנן פעולות קטנות שניתן לעשות פעמיים בשבוע שעה- שעה וחצי בכל פעם באופן עקבי ורציף  שיביאו לכם תוצאות!   אם אתה רוצה שהעסק שלך יצליח אם אתה מעוניין לרדת מהגדר ולהתחיל לפעול למען העסק שלך אם כל התירוצים של "אני לא יודע ולא בנוי לשווק " נגמרו לך   אתה מוזמן לעשות צעד קטן לעבר הצלחת העסק שלך    מיתוג שיווק ויחסי ציבור  באמצעים נגישים פשוטים חלקם חינמיים !   יכולים לשנות את ההתנהלות של העסק שלך ולהגדיל את המכירות   באופן משמעותי.  
• מהם יחסי ציבור? מה ההבדל בין יחסי ציבור, שיווק ופרסום ואיך לשלב בניהם.
• מהו מיתוג? ולמה הוא חשוב כצעד ראשון בעסק?
• מיתוג ככלי ליחסי ציבור נכונים ועקרון החזרתיות והטמעת המסר.
• אינטרנט המדיה השיווקית יח"צנית הבולטת ביותר.
• מיתוג ושיווק בפייסבוק.
• איך פועל עולם התקשורת ואיך אני יכול למנף אותו לטובת העסק שלי?
• מהי הודעה לעיתונות, איך כותבים אותה?
   מי העיתונאי שמתאים לעסק שלי? איך מאתרים אותו?
איפה   ניתן לפרסם הודעות לעיתונות באינטרנט?
שימוש בדיוור קבוע, ניוזלטר כיצד לבנות אותו נכון?
איך לייצור חשיפה של העסק לאורך זמן ובצורה קבועה?   על כל השאלות האלו נענה בסדנא
היכנסו לקרוא עוד
  http://lila.mypages.co.il/pages/22981    

לילה בן הרוש - מפיקה ויח"צנית, מנחה סדנאות לקידום עסקים קטנים  אמנית ועורכת הניוזלטר לאן נושבת הרוח.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב