דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקשור דרך חלומות ואותות 

מאת    [ 01/12/2014 ]

מילים במאמר: 533   [ נצפה 4546 פעמים ]

המדריכים מדברים איתנו יום ולילה, אלא שבשעות היום המיינד שלנו עסוק בחשיבה תמידית, המפריעה לנו לקבל את המסרים שמעבירים המדריכים. בלילה מתנקה הראש ממחשבות, ותקשורת עם המדריכים נעשית אפשרית יותר. עם זאת, רב התקשורת עם המדריכים, גם בחלומות, מוסווית על ידי תכנים אישיים שמקורם בתת המודע. חלומות משקפים את הזכרונות שלנו, מעלים לפני השטח את הפחדים והתקוות שלנו, ומשמשים אותנו לעיבוד חוויות מהיום שעברנו. על מנת לזהות את התכנים המתוקשרים על רקע כל אלה, יש לנסות ולבודד אותם. השיטה שאציג לזימון מדריכים בחלום היא אחת הדרכים לעשות זאת. שיטה אחרת, אותה אני מלמד בקורסי רוחניות, עושה שימוש בקמיע כתוב מיוחד ששמים תחת הכרית לזימון המדריך בלילה. בכל מקרה, אל תצפו בהכרח לתוצאות מיידיות. ההתמדה במקרה זה היא משמעותית ביותר, היות והיא תאמן את המיינד שלכם לבודד את המסרים המתוקשרים מבליל התכנים המנטליים המרכיבים את החלומות, ועם ההתמדה יגיעו גם התוצאות.

 

זימון מדריכים בחלום

  • לפני שתלכו לישון, הכינו ליד המיטה נייר וכלי כתיבה, כדי לתעד את החלום הטרי לפני שישכח. יש המעדיפים להניח במקום נייר ועט מכשיר הקלטה.
  • בשכבכם במיטה לפני השינה, ערכו נשימות והרפיה, הגנות ופתיחה של העין השלישית. אם אתם נוטים להרדם בקלות, יתכן ותוכלו לוותר על ההרפיה, היות והיא עשויה להביא להרדמות לפני שתספיקו לסיים את התהליך. במקרה זה ערכו רק הגנות ופתיחה של העין השלישית (ראו מאמר קודם שלי בנושא זה).
  • דמיינו את עצמכם מתעוררים בלילה, אחרי חלום טרי, אותו אתם רושמים במרץ באמצעות כלי הכתיבה שהנחתם ליד המיטה או מקליטים.
  • בעודכם מדמיינים זאת, אימרו בלב (או בקול, לפי בחירתכם) את המשפט הבא: "מדריכים רוחניים, אנא בקרו אותי בחלום הלילה, והעבירו לי את המסרים שאיני פנוי לשמוע בשעות היום".
  • כעת לכו לישון. אם תתעוררו בלילה עם חלום, רישמו או הקליטו אותו מיד. אל תסמכו על כך שתזכרו אותו בבוקר, כי לרב הוא נשכח, או לפחות חלק משמעותי מהפרטים שבו. לעיתים, עלול להיות לכם נדמה שהחלום שאתם זוכרים אינו משמעותי. מניסיוני אני מציע לכם לרשום אותו בכל מקרה, כי לעיתים באור היום לחלום תהיה משמעות גדולה בהרבה מכפי שהיה נראה שיש לו מיד לאחר שחלמנו אותו.

    • טיפ אחרון: אם אתם מבקשים תשובה לשאלה ספציפית, רישמו את השאלה על פתק שתניחו מתחת לכרית לפני שתיכנסו למיטה. את הפתק מומלץ להשאיר שם עד שתקבלו תשובה.

 

קבלת אותות ממדריכים בחיי היומיום

 

כאשר יכולות התקשור יתפתחו אצלכם, המדריכים יתחילו לדבר אליכם גם במהלך חיי היומיום שלכם. אתם תוכלו לשאול שאלות ספציפיות, ולקבל מן המדריכים תשובות באמצעות אותות וסמלים שיתקבלו מיד לאחר ששאלתם את השאלה.

באחד המפגשים בקורס להכשרת מרפאים בתקשור אני שולח את התלמידים עם שאלה החוצה מהכיתה. הם מתבקשים לצאת לרחוב ולספר לי אחר כך מה ראו. כולם, כמעט ללא יוצא מן הכלל, חוזרים עם מסרים ברורים המהווים תשובות לשאלותיהם. לפעמים התשובה התקבלה משלט או פרסומת שעיניהם נתקלו בהם מיד כשיצאו מדלת בית הספר. לפעמים אזניהם קלטו שיחה בין אנשים, שלמרות שלא הופנתה רשמית אליהם, נראה שמתייחסת לשאלה שהם העלו, ונותנת להם את כוון הפעולה הנכון. במקרים אחרים, הרוח גלגלה ליד רגליהם פתק שעליו היתה רשומה התשובה המבוקשת. המסרים כל כך מדויקים, עד שלעיתים קרובות הם עושים שימוש במילים המדויקות באמצעותן נשאלה השאלה. ואם נשארה עדיין שאלה כלשהי ללא מענה, אנו משלימים את המידע החסר באמצעות קלפי מסרים.

 

דר´ זפרן הוא מורה רוחני ידוע, סופר רב מכר ומנחה סדרה משלו בטלויזיה. הוא מנהל את המכללה ללימודים רוחניים, המציעה קורסי תקשור, שחזור גלגולים, אימון אישי בגישה רוחנית (קואצ'ינג רוחני), והכשרת פסיכותרפיסטים בגישה רוחנית. הוא נחשב מורה של מורים בקהילה האלטרנטיבית. רבים מתלמידיו עוסקים בתקשור, שחזור גלגולים ואימון רוחני כמקצוע. ניתן ליצור עימו קשר באמצעות "המכללה ללימודים רוחניים", בטלפון 03-5660066. מידע נוסף באתר הבית של דר' ירון זפרן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב