דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיפוץ חדר אמבטיה עם תקציב מוגבל 

מאת    [ 01/12/2014 ]

מילים במאמר: 569   [ נצפה 1439 פעמים ]

שיפוץ חדר האמבטיה שלך יכול להיות משימה מרתיעה אך עדיין מרגשת. התוצאה הסופית יכולה להיות כל כך יפה, אבל הדרך לשם  תתכן ותהיה אולי קשה, במיוחד כאשר מנסים להסתדר מבחינה כלכלית. לשם כך עשרה טיפים על תקציב שיש לזכור בעת שיפוץ  חדר האמבטיה שלכם.


    • לקבוע מה באמת המטרות שלכם. הכי קל לחשוב על כל מה שתרצו לשנות בחדר אמבטיה, אבל כל זה לא באמת הכרחי. בהתחשב בתקציב עליכם לבדוק מה באמת נחוץ. עליכם לבחון והחליט מה באמת חשוב בהתאם למצב בשטח. יש צינורות דולפים? משהו שבור? האם יש צורך במרחב גדול יותר ? או שיהיה מודרני יותר? וילונות חדשים, ככל הנראה לא ייפתרו את הבעיה, אך במבט כללי על חדר האמבטיה, סביר להניח שלא תמיד יהיה צורך באמבטיה חדשה. בשיפוץ השמיים הם הגבול, על כן על מנת להישאר במסגרת התקציב חשוב להיצמד למטרות ולתעדף את הדברים החשובים יותר.
    • בדקו מה אתם יכולים לעשות בעצמכם. אין טעם לשלם לקבלן לעשות משהו נוסף שהייתם מטפלים בעצמכם, כמו כן, אין טעם לבזבז זמן, מאמץ וחומרים בניסיון לעשות פרויקטים שבסוף לא תהיו מרוצים ושלא תוכלו להתמודד איתם.
    • למשימות שאינכם יכולים לעשות בעצמכם, בקשו מממספר קבלנים להגיש הצעות מחיר על מנת שתוכל להשוואת בניהם ולנהל משא ומתן. חשוב שההצעות יהיו מפורטות, ובין ההצעות הנמוכות לבחון,  אם הצעה הנמוכה ביותר הינה בגלל רמת שירות ואיכות, שקלו היטב מהי רמת האיכות שתהיו מוכנים לשלם עליה. בנוסף לזאת, בקשו לקבל חוות דעת על הקבלנים ולראות דוגמאות של עבודות קודמות. בהסתכלות קדימה בחרו את האפשרות הטובה ביותר בנסיבות הקיימות.
    • בעת שמנסים לחסוך בתקציב השיפוץ, מקבלים החלטות שלפעמים ההשפעה שלהם היא ארוכת הטווח . ניתן להחליט שמשפצים רק חדר אמבטיה אחד, והשני יכול להמתין, וזו יכולה להיות אפשרות טובה. אבל אם לאחר שלושה חודשים נחליט שגם חדר אמבטיית ילדים גם זקוק לשינוי, תחמיצו את היתרונות הסימביוטיים של ארגון מחדש של יותר חדרי אמבטיה באותו זמן. תבחנו את המצב ותחליטו מה הכי נכון לעשות במקביל, שיועיל לכם כלכלית בעוד אתם נצמדים למטרות שלכם.
    • חפשו חלופות זולות לפתרון בעיות שצריך לטפל. חייבים להחליף את הרצפה, לינוליאום כנראה שיעלה פחות מאשר אריח, אתם עדיין יכולים לבחור באריח, אך עליכם להבין שזו האפשרות היקרה יותר. אם ברצונכם לשנות את צבע האמבטיה, האופציה לצפות תהיה אפשרות זולה יותר מאשר להחליפה לחלוטין. תוך כדי ישום המטרות, פשוט יש לשקול אפשרויות סבירות שפחות יקרות.
    • קנו יד שנייה, תשלום עבור מודל חדש תמיד ייקר עלויות, שקלו רכישה מיד שנייה או אפילו הרכישה של דגם מהשנה האחרונה.
    • גם לאחר שוויתרתם על שינויים שלא נחוצים, יש עדיין מקום לחשיבה שמרנית בדברים הקטנים. רכישה של מגבות חדשות יכול להיות כיף, אבל צביעה מחדש של חדר האמבטיה תביא לרענון ושדרוג גם  אם עדיין תשאירו את המגבות. במקום לקנות וילון יקר והכי יפה שראיתם אי פעם,  תרכשו ווילון בחצי מחיר שגם הוא יביא לתוצאה לא פחות טובה.
    • הגישה הירוקה.בחרו דגמים חסכוניים באנרגיה, בטווח הארוך יחסכו לכם כסף.
    • בקרו בחנויות יד שנייה. אתם יכולים לשלם הון תעופות עבור אביזרי אמבטיה וריהוט בלבד. פרטים אלה אינם חייבים להיות ברמת איכות גבוהה מאוד, תוכל לבחון חנויות יד שנייה מקומיות ובשוקי פשפשים. ישנם היבטים מסוימים בשיפוץ חדר אמבטיה , שצריך להשקיע בהם הרבה כסף, לכן אל תבזבזו כסף על מה שפחות צריך.
    • להיות יעילים.  ברוב חדר האמבטיות, הארגון הנכון הוא המפתח לתחושה נוחה ולא צפופה. רכישת פריטים שיכולים לשמש בריבוי משימות יעיל יותר, גם יכול לעזור בתקציב ולהראות יפה. מקדו את מאמצכם בחיפוש קישוטים שהם גם פונקציונליים ומסוגננים. בהתחשב בעלויות לשיקום חדר האמבטיה, יהיה חבל להוציא כסף על מוצרים שאתם לא צריכים, הנערמים ויוצרים עומס בחדר אמבטיה החדשה והמשופרת שלכם.

הכותב הוא מחברת עוצמה שיפוצים 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב