דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוד מדהים להתקבל למיונים לצוות אוויר למי שלא מאמין שיצליח. 

מאת    [ 27/11/2014 ]

מילים במאמר: 529   [ נצפה 3257 פעמים ]

 

אתה יכול להיות טייס. חוסר אמונה ביכולתך היא אשליה.  אם אתה רוצה, ואתה עונה על הקריטריונים הבסיסיים של בריאות תקינה ויכולת למידה נורמטיבית, כל הדברים האחרים נמצאים בשליטתך.

יש אנשים שאומרים שהסיכוי להתקבל לקורס הטיס הוא בלתי אפשרי, שרק מעטים יכולים להיות טייסים. שצריך להיות סופרמן מבחינות רבות כדי להתקבל. האמת היא, שהאמונות הללו אינן נכונות ולמעשה, ההפך הוא האמת לאמיתה

הסוד שמחזיקים בו אלו שמצליחים לעבור את מבחני המיון אינו קסם. הוא אינו טמון בכושר הגופני שלך. הוא לא נמצא בספרים או באינטרנט. לא תמצאו את הסוד הזה בשום מקום אלא רק במקום אחד. מפתיע עוד יותר שאף אחד לא יוכל להגיע למקום הזה מלבדך.

רוצה להיות טייס? באמת רוצה? אתה חושב שזו שאיפת חייך? תן לי רק שאלה אחת לשאול אותך. שאלה אחת שתנאי אחד יש לי. אני מבקש שתהיה כנה לחלוטין. תענה רק לעצמך. לא תצטרך לשתף אף אחד בתשובה. אבל אנא היה כנה עם עצמך. רק לרגע, אפשר לעצמך לענות 100% ביושר. מוכן? הנה השאלה: "האם אתה באמת מאמין שאתה מתאים להיות טייס?" האם אתה באמת רואה את עצמך מנחית מטוס קרב מהיר כמו רקטה במהירות מטורפת ובסיבוב של 90 מעלות רגע לפני שאתה מתיישר על הקרקע ויודע בתוכך שאתה מנחית את המטוס בשלמות ואין בך ספק שמא זה דמיון?

אם אתה באמת מאמין שאתה מחזיק בהבנה הזו. סימן שאתה חייב שתהיה לך שליטה. כאשר כל הדברים נמצאים בשליטה שלך, תוכל לממש את החלום של עצמך שהוא להיות אלוהי, האלוהות שלך. אלוהים הוא בשליטה של כל הדברים שלך, ואלוהים הוא העצמי שלך הגבוה מכל.  אתה הוא העצמי הגבוה.  אתה יוצר את כל המציאות שלך. אין היבט של המציאות שלך שאתה לא יוצר. לכן אתה שולט בכל.

איך יוצרים שליטה? איך למדת לרכב על אופניים? איך אתה יודע לפתור תרגילים בשני נעלמים? איך זה שאתה מצליח לקרוא ולהבין מה כתוב כאן? איך זה שיש בך מוטיבציה כל כך רבה להתקבל למסלול מפרך וקשה עד מאוד? אחד המאמנים הגדולים בעולם, פטריציו פאולטי, אמר לי פעם: החזרה היא אם כל האומנויות. אימון. הכנה. לא תוכל להיות טייס אם אתה לא בא עם היכולות המתאימות. אם תהינה לך היכולות הללו לפני שתיגש למבחני המיון, תעבור אותם... אתה מבין את זה, נכון? כמו בדיוק לעבור מבחן בתנ"ך או בחשבון שנבחנת עליו. אם אתה לומד, אם אתה יודע את החומר, אתה תצליח.

העניין הוא שמבחני המיון לצוות אויר כמו לשאר היחידות המיוחדות, לא בוחן את הידע. ידע הוא תיאורטי. מה שמעניין במבחנים הללו אינו התיאוריה אלא, הפרקטיקה. למה אתה באמת מסוגל? האם אתה בא עם מיומניות משלך או שאתה שיש לך פוטנציאל ואתה מקווה שהצבא יכשיר אותך?

אם האפשרות השניה היא זו שמתאימה לך, אז דע לך שאתה מפספס. מערכת המיון הצהלית מחפשת איפה לחסוך בתהליך ההכשרה היקר ממילא כל כך. אלפי דולרים לכל שעת טיסה. אז אם יש בך מיומנות אתה בפשטות תעלה פחות כסף מחברך שיש לו פוטנציאל.

למבחני המיון חייבים לבוא מוכנים.

במתגייס לא מלמדים אותך לרמות! לא תלמד שתשובה לשאלה 1 זה ג' ושאלה 2 זה ב'.

תלמד להיות טייסים. לחשוב ולהתנהג כמו טייסים. זה הסוד. הכנה. עכשיו אתה יודע מדוע כל כך הרבה מועמדים שעוברים דרכנו מתקבלים. זה לא אנחנו. זה הם!

בוא אלינו ונגרום לך להבין שאתה מסוגל. 

רן אדוני, הוא מאמן בחברת "מתגייס" – העוסקת בהכנת מועמדים למבחני המיון ליחידות העילית של צה"ל. הכנסו לאתר : www.mitgayes.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב