דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעבדת תיקון אייפון 5 

מאת    [ 24/11/2014 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 2700 פעמים ]

כאשר אנחנו משקיעים כסף רב ברכישת גאדג'ט חדש, אנחנו מצפים לקבל תמורה מלאה עבור כספנו, ושהמכשיר יעבוד בצורה חלקה ללא תקלות לאורך זמן. אותו דבר בנוגע לאייפון 5 או כל דגם אחר. האייפון נחשב לאחד הגאדג'טים האופנתיים והנחשבים ביותר כיום, אך כמו כל גאדג'ט הוא אינו חף מנזקים ותקלות. מסך הזכוכית שלו, והרכיבים הפנימיים הרגישים והיקרים הופכים את המכשיר לאפילו יותר עדין וחשוף לנזק. שוק האייפונים הישראלי עמוס במעבדות תיקון אייפון 5, כך שתמיד ניתן להחליף חלקים שבורים ולתקן נזקים, ואין צורך לקנות מכשיר חדש.

 

יש עשרות סיבות הגורמות למכשיר האייפון להיהרס או להפסיק לעבוד כליל, כאשר הנפוצה ביותר מביניהן הוא מסך שבור. כל סדק קטן במסך המכשיר יכול לאפשר לאבק להיערם בתוך המכשיר ולפגום במעגל החשמליים וברכיבים הפנימיים לאורך זמן. אפשרות נוספת היא נזק כתוצאה מחשיפה לנוזלים אשר יכולים לגרום למכשיר להפסיק לעבוד. לא משנה מה גורם למכשיר שלכם להפסיק לעבוד, טוב לדעת שיש אפשרות גם בארץ לתקן את המסך השבור, להחליף סוללה שלא מתפקדת או מסך מגע שעושה בעיות, תוך שימוש בחלקים מקוריים ובמחירים מעולים. אנשים הופכים תלותיים יותר ויותר במכשיר האייפון שלהם, בין אם זה שעון מעורר, יומן פגישות, מכשיר ניווט או כל שימוש אחר, להישאר ללא האייפון ביום יום זאת משימה קשה במיוחד. מה גם שהמכשיר עם הזמן הופך יקר יותר ויותר, ולראות אייפון 5 הרוס או שבור זהו בהחלט מחזה שובר לב.

 

בנוסף, אפילו עבור אלו שקיימת להם אחריות על מכשיר אייפון 5, לרוב, נזק כתוצאה מתאונה אינו מכוסה באחריות הרגילה של המכשיר, ותיקון המכשיר אצל היבואן הרשמי או אצל הרשת הסלולרית יכול להיות יקר מאוד. לכן, בשביל לחסוך עלויות, לא מעט אנשים בוחרים להזמין חלקים באינטרנט ולהסתמך על מדריכים אונליין ביוטיוב או באתרי אינטרנט שונים. אך חשוב לשאול את עצמך האם אתה באמת מוכן לשים את האייפון היקר שלך בניסוי של תיקון "עשה זאת בעצמך", או לתת את זה לחבר לא מקצועי שמתיימר להיות "מנוסה" מספיק. כיום, עם שוק אייפונים כה תוסס כמו אצלנו, למצוא טיפול מקצועי, מהיר ואמין במעבדת תיקון אייפון 5 זאת משימה פשוטה למדי, וכל מה שצריך זה לחפש אונליין אחר אחת שמציעה את השירות לו אתם זקוקים.

 

כאשר אתם מחפשים אחר המעבדות הללו אונליין, בצעו סקר שוק מקיף ומעמיק, בשביל שתוכלו לבחור את המעבדה הטובה ביותר עבורכם. חפשו אחר מעבדה עם אתר מהימן, שמציגה ניסיון מוכח, מפרטת את השירותים שלה ואת התנאים בהסכם עליו אתם חותמים. בידקו את המחירים והשוו בין מספר תוצאות מתאימות כך שתקבלו את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם ועבור מכשיר האייפון שלכם.

טל אלקובי
ifix-phone.co.il


מעבדת תיקונים ניידת עד בית הלקוח!


050-2348205




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב