דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים בנושא קרוספיט למתאמן חדש 

מאת    [ 24/11/2014 ]

מילים במאמר: 533   [ נצפה 1818 פעמים ]

בין אם פנית להירשם כמתאמן חדש במועדון קרוספיט קריות או בין אם אתה מתאמן בבית, חשוב שלפני שאתה מתחיל להתאמן בשיטת קרוספיט המפרכת, שתסדר ת הראש ותבין לאן אתה הולך ומה אתה ציך לתת דגש על. קרוספיט היא לא סתם שיטת אימון פונקציונאלי, אלא, היא שיטת אימון פונקציונאלי מאוד קשה לשליטה שבונה לך את כל הגוף החל מחוזק ועד לסיבולת לב ריאה. הרבה מתאמנים שהם מתחילים להתאמן בשיטת קרוספיט עושים הרבה טעויות ולא מנהלים את האימון שלהם בצורה טובה. אז הנה מספר טיפים שיעזרו לך.

1. אתה צריך להבין שאתה מתחרה רק נגד עצמך – בכל אימון אתה צריך להתמקד במה אתה עושה טוב ומה אתה צריך לשפר. כל אימון חדש נסה לשפר את התוצאות שלך בלד ואל תשווה את עצמך מול אחרים. המטרה הסופית בתהליך היא שתגיע למטרה אישית ולא להיות טוב יותר מאדם אחד או אחר. אם כל יום אתה נמצא בשיפור אז אתה עושה משהו נכון. להשוות את עצמך לאחרים ו"למה אני לא עושה טוב כמו האדם השני?" רק יפגע בהתקדמות שלך ויפגע בך מנטאלית. הדרך הטובה ביותר להשיג מוטיבציה היא כל פעם לבחון את ההתקדמות שלך, שלרוב כל הזמן תהיה אם תעבוד נכון. שאתה רואה את ההתקדמות האישית שלך זה כלי המוטיבציה הטוב ביותר.

2. דע את הגוף שלך – חשוב להשתמש בשכל ישר ולא לאמץ יתר על המידה את הגוף. אתה לא רוצה להיפצע או להגיע למצב שאימון קרוספיט הוא סיוט. זה לא אומר שלא צריך להתאמץ ולהשקיע מאמצים בכל אימון, אך בהתחלה חשוב לדעת את המגבלות ולא לעשות יותר ממה שצריך בכדי להימנע מפציעה ופגיעה בגוף. אם אתה מתאמן במועדון קרוספיט אז תמיד טוב להקשיב למדריך ולקבל ממנו הכוונה לגבי כמה להשקיע ואיפה.

3. יש לשמור על תזונה נכונה – בכל שיטת אימון יגידו לך את הנושא החשוב הזה של תזונה. בכדי להתפתח ולקבל תוצאות חייבים לאכול נכון. מספיק חלבון, פחמימות וסיבים תזונתיים. תעבדו טוב על התזונה שלכם ומהר תראו תוצאות באימוני הקרוספיט. ניתן להתייעץ עם מאמן קרוספיט קריות שיעזור לכם לבנות תפריט תזונה מתאים.

4. פעלו לפי הוראות המאמן ואל תפחדו לשאול שאלות – אם אתם מתאמנים במועדון קרוספיט חשוב שתבינו את המאמן בצורה הטובה ביותר. חייבים לבצע תרגילי קרוספיט בטכניקה נכונה אחרת אתה יכול להיפצע או לפגוע בשריר. לא לפחד לשאול את המאמן שאלות ולהבין עד הסוף מה צריך לעשות. זה הזמן, הכסף שלך, והכי חשוב, הבריאות שלך. אם אתה לא מבין משהו באופן מלא, תשאל. אם אתה עדיין לא מבין את זה, תשאל שוב.

5. קחו יום מנוחה – הרבה מתאמנים בהתחלה לא רוצים לקחת יום מנוחה. הם מלאי מוטיבציה וחשובים שאם הם ייקחו יום מנוחה הם יפסידו אימון וזה יפגע להם בהתקדמות, אך ההפך הוא הנכון. צריך לקחת פעם בשבוע יום מנוחה לתת לגוף להתאושש ולשרירים להיבנות. השרירים נבנים גם בימים שאחרי האימון וחשוב לתת יום מנוחה שהשרירים יבנו כמו שצריך. יום מנוחה זאת לא מילה גסה ואף מומלץ. אם אתם בונים תכנית אימונים אם המאמן הוא כבר ידאג שתנוחו כמו שצריך.

6. לא לוותר – התמדה הוא דבר חשוב בדרך להשלמת תהליך בניית הכושר שלכם. אם אתם מרגישים ביום מסוים קצת לא טוב או שסתם אין כוח, אתם חייבים להרים את עצמכם מנטאלית ולהתמיד. אם לא תוותרו ותעבדו נכון תגיעו לתוצאות בקרוספיט.

ערן רגב,
אתר הבית: www.crossfitkrayot.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב