דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


וילונות למטבח 

מאת    [ 23/11/2014 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 2104 פעמים ]

אחד החדרים המהווים את לב ליבו של כמעט כל בית בארץ ובעולם הוא המטבח. המטבח משמש כמקור הזנה לבני הבית ולאורחים שונים כל שכן הניחוחות שעולים מן המטבח האולטימטיבי מפיצים בבית חום ואהבה ומפעילים את כל החושים. לכן כשמעצבים את מטבח הבית, חשוב לעשות זאת עם אותה האהבה שהמטבח עצמו מפיץ, אבל יחד עם זאת, חשוב לזכור כי עיצוב המטבח חייב להיות פרקטי, נוח לשימוש ובעל תכלית.

 

תקציב לעיצוב המטבח

לפני שמשנסים מותניים ומתחילים לעצב את מטבח החלומות, כדאי שתגדירו מהו התקציב העומד לרשותכם. לעיתים אין צורך לשבור קירות, כשכל מה שהמטבח זקוק לו הוא לא יותר מריענון קל. על מנת להשיג את השינוי הרצוי מבלי לפתוח את כל קופות החיסכון ניתן לפעול בדרכים שונות, כמו למשל, להשתמש באלמנטים עיצוביים, כאשר אחד האלמנטים שישדרגו את המטבח לעין ערוך הם וילונות מעוצבים. ווילונות כבר מזמן הפכו לפריט עיצובי חשוב ומרכזי בכל בית וישנם סוגים שונים של ווילונות המיועדים לשימוש בחלל המטבח. לכן, רגע לפני שאתם בוחרים בווילון, כדאי שתתנו דעתכם על הסוגים השונים.

 

שימוש בווילונות בד

ווילונות בד למטבח הם אופציה נהדרת כאשר החלון מרוחק ממרכז העניינים. השימוש בווילונות למטבח שעשויים מבד  אידיאלי במקרים בהם חלל המטבח פתוח והחלון גדול ומרכזי. ברמה העקרונית ישנה חשיבות רבה לאור במטבח, היות ואנו רוצים לראות במו עינינו את המטעמים שאנו מכינים ולכן, במידה והחלטתם על ללכת על חומר כמו בד לוילונות המטבח, כדאי שתבחרו בבדים קלילים ואווריריים.

 

ווילונות למטבח – הבחירה האידיאלית

בבואנו לעצב את המטבח חשוב שנחשוב פרקטי לאורך כל הדרך, כל שכן בזמן בחירת הווילונות. מיותר לציין שבישול במטבח כולל, חום, לחות, אש ולעיתים גם עשן ושמן, ואלו הן סוגיות שחשוב לקחת בחשבון. לכן, במידה והחלון ממוקם מעל הגז חשוב לבחור בווילון שיהיה פרקטי הן מבחינת השימוש היומיומי ולא פחות חשוב, כדאי לבחור ווילון שיהיה פרקטי גם בכל הנוגע לתחזוקה וניקיון. במקרים כאלו, ווילונות מחומרים עמידים ישמשו כפתרון מושלם.

 

חשוב לבחור את הווילון הנכון

כאשר בוחרים ווילונות למטבח חשוב לקחת בחשבון את החומר ממנו הווילונות עשויים על מנת שהתפעול והתחזוקה יהיו ידידותיים למשתמש. ישנם סוגי ווילונות רבים שהנם אידיאלים לשימוש במטבחים ביניהם, וילונות גלילה, ווילונות רשת או ווילונות סאן סטריפ. כדי לבחור את הווילון הנכון למטבח שלכם ממגוון הווילונות שקיימים, כדאי שתגדירו מראש מאפיינים חשובים כגון מידת האור הרצויה במטבח, סוג החלון וגודלו והאם ישנו צורך שהוילון יפתח כלפי מעלה או לצדדים.

 

התאמת הווילונות לעיצוב הכולל

התאמת הווילונות לעיצוב הכולל של המטבח גם היא פרט חשוב למדי ועל כן, מלבד שימת לב למאפיינים ארכיטקטוניים של החלל, כדאי לשים לב למאפיינים העיצוביים ולצבעים השולטים. בסופו של יום חשוב לדעת בעיקר מה אנו מנסים להשיג ולהגדיר, האם הווילון יהיה אלמנט מרכזי בחלל המטבח או שמא נדרש ממנו להיות לא יותר מאביזר משלים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב