דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שינוי בגופים המתאמים בקרן בערבות המדינה 

מאת    [ 23/11/2014 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 1660 פעמים ]

בחודש נובמבר לשנת 2014 הכריז משרד האוצר, המנהל את הקרן בערבות המדינה שפירמת ראיית החשבון בן דוד שלוי קופ ושות (BDSK) וחברת גיזה זכו במכרז שהתקיים לגוף המתאם של הקרן בערבות המדינה. הגוף המתאם הנו הגורם המוסמך מהמדינה הבוחן את בקשות העסקים לגיוס הלוואה בערבות מדינה. בעקבות זכייתם במכרז של חברת בן דוד שלוי קופ ושות וחברת גיזה, תופסק פעילות חברת תבור וחברת BDI בתור הגופים המתאמים של הקרן. מהיום, כאשר עסק פונה לקרן בערבות המדינה הוא יפנה לטיפול חברת בן דוד שלוי קופ ושות או חברת גיזה.

הקרן בערבות מדינה הנה גורם המעניק הלוואות לעסקים המתקבלות מהבנק עם ערבות של המדינה. העסק מגייס הלוואה לעסק עם ערבות מדינה לבנק. ההלוואה זאת לעסק, שנקראת הלוואה בערבות המדינה, מוענקת לעסק בתנאי הלוואה נוחים מאוד בהשוואה להלוואות מסחריות מהבנק.  רק ביטחונות של 25%, פריסה לחמש שנים (60 חודשים) וריבית שלא עולה על פריים+3.5%. הלוואה בערבות מדינה היא פתרון גיוס האשראי הטוב ביותר לעסקים קטנים ובינוניים. בין אם זה גיוס הלוואה לעסק דרך מסלול עסקים בהקמה, הפועל עבור יזמים אשר מעוניינים להקים עסק, מסלול הון חוזר, הפועל עבור עסקים קיימים ומאפשר גיוס הלוואה למימון להון חוזר, או בין אם זה מסלול השקעות הפועל עבור עסקים קיימים ומאפשר גיוס הלוואה לטובת השקעה בעסק. דרך גיוס הלוואה בערבות מדינה הם יכולים לממן את ההשקעה בתנאי החזר נוחים.

כיצד הגופים המתאמים באים לידי ביטוי?   

בגיוס הלוואה לעסק בערבות המדינה יש צורך לעבור תהליך מסוים. בהתחלה מכינים תכנית עסקית המכילה את בקשת ההלוואה בתוכה. את התכנית העסקית מגישים לגוף המתאם של הקרן בערבות המדינה, בעצם לחברת BDSK או חברת גיזה, ואז מתחיל התהליך של גיוס הלוואה לעסק. הגוף המתאם שנבחר להגיש לו את התכנית העסקית הוא האחראי על בחינת העסק לקבל המלצה חיובית לגיוס הלוואה בערבות מדינה. הגוף המתאם בוחן את בקשת העסק, לרבות נתוני העסק ורציונאל הבקשה, ומעניק המלצה לבנק המלווה הנבחר. בעצם הגוף המתאם מתפקד בתור קבלן משנה למשרד האוצר ומנהל את פעילות הקרן, החל מבחינת הבקשות ועד לניהול כלל התיקים בקרן. שאנו פונים לקרן בערבות מדינה אנו בעצם פונים לגופים המתאמים. לכן לגופים המתאמים חלק מרכזי בקבלת הלוואה בערבות מדינה לעסק.

מכיוון שההתנהלות של העסק מול הגופים המתאמים הוא כל כך חשוב לקבלת אישור על ההלוואה, מומלץ שבכל הנוגע לגיוס הלוואות בערבות מדינה העסק ילווה בחברת ייעוץ עסקי התייעץ לעסק בכל שלב בתהליך.

קרן סיוע לעסקים, אשר בקרוב תהיה מוכרת גם בשם קרן גיזה ובשם קרן BDSK, היא פתרון הלוואה מצוין לעסק. תנאי הלוואה נוחים מאפשרים לעסק לגייס הלוואה מבלי לסבול מהחזרים גבוהים. הגוף המתאם הוא הגורם המנהל את הקרן לטובת משרד האוצר והוא זה שמעניק המלצות להענקת הלוואות בערבות מדינה. בדקו עוד היום את זכאותכם לקבלת הלוואה בערבות מדינה דרך קרן גיזה או קרן BDSK. 

ערן רגב - כלכלן ראשי מוסמך במימון (MBA)
מנועי צמיחה פתרונות מימון ופיתוח עסקי
www.government-loans.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב