דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יתרונותיו של תנור חימום אינפרא אדום לחימום הבית 

מאת    [ 19/11/2014 ]

מילים במאמר: 636   [ נצפה 4142 פעמים ]

תנורי חימום אינפרא אדום הם מוצרי חימום לבית מועדפים על ידי רוב האנשים בגלל היותם חסכוניים ובר קיימא שעומדים במגבלות התקציב. אנשים בוחרים להשתמש בהם כחימום ביתי עיקרי או נוסף ומגלים כי הם מוצרים אמינים עם יתרונות רבים נוספים, להלן מספר יתרונות של תנור אינפרא אדום שמוכיחים כי הם מוצרים שימושיים ומועילים עבור בעלי הבתים.

חימום אנשים וחפצים

החום שנוצר על ידי השמש כדי לחמם את כדור הארץ והחום המיוצר מתנורי חימום כדי לחמם את החדר די דומים. קרני האינפרא אדום הן קרניים בלתי נראות כאשר הצבע שלהם הוא פחות או יותר אדום בספקטרום האורות הנראים לעין, קרניים אלה פוגעים ישירות ברצפה, חפצים ואנשים הנמצאים בחדר בסביבת התנור ומחממים את פני השטח שלא כמו תנורי החימום המסורתיים שמחממים תחילה את האוויר בחלל החדר.

בטיחות

תנורי חימום אינפרא אדום המשמשים לחימום בתי מגורים באים במארז או תא כך שגופי החימום אינם חשופים. גופי החימום עטופים במתכת כגון נחושת, פלדה ולאחר מכן מכוסים במעטפת החיצונית יותר במעטפת מתכתית יפה או פלסטיק, עץ. מצוי בפנים התנור מאוורר לפיזור יעיל יותר של קרני החום לחלל החדר כך שהמארז עצמו לא מתחמם: ילדים וחיות מחמד יכולים לגעת במשטח גוף החימום מבלי חשש לכוויה.

שיקול בטיחות נוסף של תנורי חימום אינפרא אדום הוא שאין קשר בפעילותם לשריפה ובעירה של פחם, לכן אין שום סיכוי לשחרור גזים רעילים כגון פחמן דו – חמצני. בנוסף התנורים הללו מספקים חום רך ועדין שאינו מייבש את האוויר, זה ידידותי מאוד לבריאות. קרני האינפרא אדום משפיעים לחיוב על בריאות האדם על ידי שיפור זרימת הדם, כך ולמעשה עד כדי כך תנורי האינפרא אדום ידידותיים לסביבה ולשימוש.

חום מיידי

באופן כללי חימום מסורתי מחמם את האוויר, תנועת החום מחימום מסורתי מגבירה לאט את הטמפרטורה הכללית של החדר. שיטה זו צורכת הרבה זמן ואנרגיה (דלק,פחם), תנורי אינפרא לעומת זאת מחממים ישירות אנשים וחפצים הנמצאים באותו מרחב (חדר, סלון). המולקולות הנמצאות בסלילי התנורים פולטים קרניים אינפרא אדומות כאשר הם מחוברים לחשמל, קרניים אלה מחממים כל דבר אשר נקרה בדרכם במקום את האוויר בתנורים מסורתיים אחרים כמו למשל: רצפה, רהיטים, קירות וכו' בתוך זמן קצר. לכן תוכלו להרגיש את החום מייד לאחר שתפעילו את התנור אינפרא.

יעילות

מחממי אינפרא נמצאו 100% יעילים במונחי יעילות של המרת אנרגיה לחום, הם מייצרים חום ללא שום רעשי רקע. בנוסף הם גם חוסכים בעלויות החימום ולכן יעילים באנרגיה, לתנורי החימום המודרניים הניידים תכונות יעילות רבות הם מכילים תרמוסטט שמנתקת את אספקת החשמל לחימום כאשר הטמפרטורה גבוהה מדי ובעצם חוסך לכם בעלויות עצומות בחשבון החשמל.

נקיון

בהשוואה לכל מכשירי החימום האחרים, תנורי אינפרא אדום הם הרבה יותר נקיים, רוב התנורים האחרים מחממים באמצעות בעירה ומערכת אוויר שמפיצה לכלוך ואבק ברחבי החלל המחומם וזה עלול לגרום לאלרגיות. בעיה זו יכולה להימנע על ידי שימוש בתנורי חימום אינפרא אדום אשר לא פועלים על חומרים לבעירה ולכן אינם יוצרים אבק, הם גם אינם קשורים לשימוש בכל סוגי הדלקים או רעלים למיניהם ולכן הם המוצר הכי נקי שניתן להשיג לחימום הבית, משרד או כל חלל שתרצו.

ניתן להשיג בכל הגדלים והצבעים

תוכלו למצוא עיצובים שונים של תנור חימום אינפרא אדום כגון במארז לרוחב, מגדל (על עמוד), צלחת (כמו מאוורר) בשוק, חלקם דומים לרהיטים. תוכלו לבחור כל אחד מהעיצובים בהתאם למקום בו תרצו להציב את התנור בבית, עסק ובכל מקום. תוכלו למקם תנור אינפרא בגודל קטן בחדר השינה ואזורים קטנים אחרים, אם ברצונכם למקם תנורים לחדרי הגן או אפילו מוסכים תוכלו כמובן לבחור תנורים גדולים יותר.

התקנה ותחזוקה

תנורי חימום אינפרא אדום קלים מאוד להתקנה וזקוקים לתחזוקה מינימאלית, הם זמינים במגוון עיצובים וסגנונות ניידים הזמינים למעבר מחדר לחדר, תוכלו פשוט לתלות אותם על הקיר אך תצטרכו לשקול לקחת בחשבון את המיקום והזמינות של מקור חשמל בעת התקנה.

לסיכום נאמר שתנורי אינפרא אדום הפכו פופולאריים יותר בגלל היתרונות שצויינו והמנגנון הידידותי למשתמש שלהם. עם תכונות אטרקטיביות רבות אלה הם נחשבים לבחירה הטובה ביותר לחימום הבית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב