דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיפוי קירות פנים בבריקים - כל מה שצריך לדעת לפני השיפוץ 

מאת    [ 16/11/2014 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 2803 פעמים ]

החלטתם לשפץ את הבית ולהתקין בריקים בסלון או במטבח? אם כן, תוכלו ליהנות מפתרון נהדר, המשלב בין פרקטיות למראה בלתי רגיל. חיפוי קירות פנים באמצעות בריקים הם פתרון פופולארי מאד בשנים האחרונות, ובמיוחד עבור אלה המחפשים דרך לשדרג את המרחב כולו וליצור מראה מסוים. רגע לפני שיפוץ הבית והתקנת הבריקים, הנה כמה פרטים בנושא שכדאי לכם לדעת.

כמה מילים על בריקים

הם אחד הטרנדים החמים ביותר לאחרונה ורבים בוחרים לשלב אותם במהלך שיפוץ הבית. כשמדברים על חיפוי קירות פנים באמצעות בריקים מתכוונים לחיפוי באמצעות לבנים, המשמשות כחיפוי בלבד ולא לבניית הבית. הבריקים היו נפוצים מאד במדינות אירופה השונות וגם בארצות הברית, כשרק בשנים האחרונות נכנסו לתחום עיצוב הפנים והחלו לתפוס תאוצה. הבריקים אינם נועדו לחיזוק שלד הבית או המבנה. הם מהווים פתרון עיצובי אסתטי מאד, וכמובן גם פרקטי. אפשר למצוא אותם כיום בבתים רבים בארץ, ובעיקר בסלון הבית וגם במטבח. מי שבוחר לשפץ את הבית נוטה לבחור בהם בזכות המראה הכפרי המיוחד שלהם והאווירה הנהדרת שהם מוסיפים למקום כולו.

סוגים שונים של בריקים

אפשר למצוא היום סוגים שונים של בריקים, המהווים אלמנט של חיפוי קירות פנים. ישנם בריקים בהתאמה אישית וגם בריקים מפורקים. הבריקים המפורקים, כפי שניתן להסיק משמם, הינם בריקים שפורקו מאתרי בנייה שונים ומגיעים בצורתם הטבעית. בריקים בהתאמה אישית הם בריקים שיוצרו בהתאם לבקשתו של הלקוח ובהתאם לסגנון העיצובי שבו הוא מעוניין. הבריקים נבדלים אלה מאלה גם מבחינת המראה שלהם. ישנם בריקים בעלי מראה וינטאג', רטרו, בריקים המזכירים לנו את העבר. את הבריקים האלה אפשר למצוא בגוונים טבעיים, כמו חום בהיר וגם צהוב. בריקים בסגנון כזה יהיו בדרך כלל בריקים מפורקים המגיעים ישירות מהשטח. לצידם, ישנם הבריקים המעוצבים בסגנון המודרני. בריקים אלה הם בריקים המיוצרים בהתאמה אישית בדרך כלל והם בעלי מראה חדשני מאד. הבריקים האלה מגיעים בגוונים שונים של אפור וגם בלבן.

כמה זה עולה

מי שמשפץ את הבית ומחפש פתרון בעלות סבירה לצורך חיפוי קירות פנים, הבריקים יכולים להיות פתרון נהדר בזכות המחיר הנוח שלהם. מחיר הבריקים נקבע בהתאם לאיכות וסוג הבריקים וכמובן גם בהתאם לכמות הבריקים שלהם זקוקים כדי לחפות את הקיר, בנוסף ישנו הפרמטר המסחרי - כמה מתווכים בין המפעל לקונה. חשוב לקחת בחשבון גם את עלות העבודה, עלות התקנת הבריקים עצמם. לפני שבוחרים את הבריקים ולפני שפונים לבעל המקצוע שיבצע זאת, כדאי לבצע סקר שוק ולבחון כמה מקורות שונים. במסגרת סקר השוק מומלץ לבדוק עלויות, לבדוק איכויות וגם להתייחס למראה הבריקים עצמם. מכיוון שמדובר בקירות פנים, יש להתייחס למראה העיצובי של הבית כולו ולוודא שהבריקים שבוחרים משתלבים במרחב ויוצרים, יחד עם כל האלמנטים האחרים, מראה שלם.

 

בריקים פלוס הינה יצרנית ומשווקת של בריקים לחיפוי קירות פנים וחוץ כמו גם סיליקטים יפהפיים. בריקים פלוס משווקת ישירות מהמפעל לצרכן ולכן מחיריה נמוכים משמעותית מחנויות השיווק הממוצעות.


רוצים להיוועץ עם מומחה? אנא לחצו כאן. בהצלחה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב