דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סקירת מצב: איפה הכי משתלם לקחת הלוואה לעסקים? 

מאת    [ 16/11/2014 ]

מילים במאמר: 566   [ נצפה 1712 פעמים ]

סקירת מצב: איפה הכי משתלם לקחת הלוואה לעסקים?

 

עסקים חדשים או קיימים, מיזמי סטארט אפ וסוגי עסקים אחרים נדרשים להיעזר בהלוואה מסיבות שונות. שוק ההלוואות בישראל אמנם מגוון, אך האם הוא מתחשב במצוקת או שאיפת העסקים להתפתח, או משתמש בה כדי להרוויח כסף? הנה סקירת מצב שבסופה תגלו היכן הכי משתלם לקחת הלוואה לעסקים היום בישראל.

 

הלוואה מהבנק

הבנק הוא אולי הדרך המסורתית ביותר כמקור להלוואות לפרטיים ולעסקים. כל הנתונים שלכם כבר קיימים במערכת, אתם ברוב המקרים בעלי יחסים ארוכים עם הבנקאי ויכול להיות שעם קמת פרוטקציה תקבלו תנאים טובים יותר מהרגיל. עם זאת, לא משנה כמה קירבה יש לכם למנהל, המטרה של ההלוואות הבנקאיות היא להרוויח מהריבית. יכול להיות שתנאי ההחזר יהיו נוחים, אך לטווח הארוך, סביר להניח שתשלמו יותר ממה שציפיתם.

 

חברות אשראי

אין כמעט חברות אשראי שמחמיצות את ההזדמנות "להעניק" ללקוחות שירותי הלוואה ברגע. ההצעה מפתה, ברוב המקרים ההלוואות מאושרות בלי בדיקה קפדנית מדי. לבעלי עסקים השרויים במצב כלכלי בעייתי, זו נשמעת הצעה מהחלומות. לעומת זאת, הריביות של חברות האשראי גבוהות מאוד, לעיתים אפילו יותר מריביות הבנקים. אם לא תעמדו בהחזרים, הריבית שתצטרכו לשלם על הפיגור בתשלומים עלולה להכניס אתכם לעוד יותר צרות.

 

הלוואה חוץ בנקאית

קיימים גופים נוספים המאפשרים לקיחת הלוואה לעסקים בתנאים שונים. לדוגמא, בתי הלוואות המיועדים למטרה זו, בתי השקעות וחברות ביטוח המציעות שירותי הלוואות לעסקים, חברות מימון ועוד. גם במקרה זה, מדובר בריביות יחסית גבוהות. בנוסף, גופים אלו לא ירצו להסתכן ולאשר הלוואות לבעלי עסקים שמצבם בעסק לא מאיר פנים או לכאלה שחולמים על עסק חדש אך אין להם יותר מדי בטחונות לגיבוי במידה ולא יצליחו להתרומם.

 

מלווים בריבית

ישנם אנשים פרטיים שעוסקים במתן הלוואה בריבית, גם לבעלי עסקים. האם מדובר בפעולה חוקית? ובכן, אפשר להתווכח על כך. בנוסף, אם נסתכל על מקורות היהדות, חל איסור לעסוק בתחום. אנשים שנוהגים להלוות בריבית לא נמצאים ברשימת דפי זהב בדרך כלל ומגיעים אליהם מפה לאוזן. גם במקרה זה הריביות גבוהות יחסית. הפיתוי הוא גדול, במיוחד אם אתם מכרים של אותו מלווה בריבית. עם זאת, כולנו יודעים כיצד סיפורים המערבבים בין חברות לכסף בדרך כלל נגמרים.

 

שוק אפור

זה אולי יפתיע אתכם, אך קיים נתח שוק בלתי מבוטל בישראל אשר פונה להלוואות בשוק האפור. בדרך כלל מדובר באנשים פרטיים או בעלי עסקים שנקלעו למצב של חוסר אונים ברמה הקשה ביותר והם מוכנים להסתכן עם לקיחת הלוואה תוך השתתפות בפעילות שאינה חוקית או כדאית. נכון, יש כאלה שיעמדו בהחזרים (אך ישלמו ריבית עצומה לעומת סכום ההלוואה שרצו), אך אלו שלא יעמדו בהחזרים מסכנים את העסק שלהם ואת עצמם לא רק כלכלית, אלא גם פיזית.

 

הלוואה חברתית – הדרך החוקית והמשתלמת ביותר

eLoan היא פלטפורמה חוקית שפועלת מתוך מטרה חברתית לתווך בין אנשים שיש להם ממון ורוצים להתנסות בהשקעות מסוג חדשני לבין אנשים הזקוקים להלוואה, גם לבעלי עסקים. השיטה שמקורה בחו"ל מציגה הצלחה רבה גם בארץ, כאשר עד היום עבר ב-eLoan סכום אדיר של מעל 4 מיליון ש"ח. עם ההלוואות לעסקים של eLoan אין מפסידים: אנחנו גוזרים חלק נאה אך הוגן, המלווים נהנים מתשואה בהתאם לרמת הסיכון שהם בוחרים והלווים מקבלים תנאים נוחים בריביות נמוכות יחסית למקורות אחרים.

 

אם נקלעתם לבור כלכלי או שברצונכם להקים עסק חדש ואין לכם מושג לאן לפנות, צרו קשר כבר עכשיו עם נציגי eLoan. השיחה אינה כרוכה בתשלום! אתם מוזמנים לשכוח מהלוואות מסורתיות ולהתקדם איתנו לזירה החברתית-כלכלית ששואפת להוגנות בקרב כל הצדדים.

הרעיון מאחורי eLoan פשוט – להקים זירה בה אנשים שצריכים הלוואה יכולים לבקש ולקבל הלוואה מאנשים אחרים שיש להם כסף ומחפשים לגוון את תיק ההשקעות שלהם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב