דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך תדעו שהכותרת שבחרתם היא טובה? 

מאת    [ 12/11/2014 ]

מילים במאמר: 296   [ נצפה 1797 פעמים ]

אז איך תדעו שהכותרת שבחרתם טובה?

להלן הטכניקה העצמתית ביותר שאני מכירה כדי לבחון האם הכותרת שבחרתם היא טובה.

שימו את עצמכם בצד השני.

דמיינו שמישהו שאתם לא מכירים כתב את הכותרת הזו- האם הייתם לוחצים עליה?

עם כל הכבוד, חוץ מאת בני המשפחה והחברים שלנו- אנחנו לא באמת מעניינים אנשים אחרים. מה שמעניין אנשים אחרים זה החיים שלהם והבעיות שלהם.  

לכן, הטכניקה הזו מתאימה לכמעט כל דבר שאתם כותבים או עושים בעסק. אני יודעת שסיפור החיים שלכם, השיטה שלכם או המוצר שלכם מאוד קרוב ללבכם, אני גם לרגע לא מנסה לזלזל בהם או לומר לכם שאתם לא צריכים לדבר עליהם.

א-ב-ל

כשזה נוגע לכותרת שלכם, אתם חייבים להבין משהו אחד: אם לא תגעו ותדברו לדברים שמעניינים אנשים אחרים, הם לא ילחצו על הכותרת שלכם.

למשל: מרבית האנשים בוחרים כותרות (לרוב בסרטוני הוידאו) שמכילות את השם שלהם, השיטה שלהם או שם העסק שלהם.

הכותרת תראה בערך בסגנון הזה: "יהודית ישראלי-  נטורופתית בשיטה הקלאסית"

בדיוק כמו התרגיל של התועלות, הטכניקה הזו כל כך פשוטה ובסיסית, אך אם משתמשים בה היא נותנת את התשובות הנכונות, נסו לשים את עצמכם בצד השני.

החליפו את השם שלכם בשם אחר, שאינכם מכירים, ושאלו את עצמכם:

א.      האם אתם יודעים כיצד לחפש את מה שאתם רוצים/ יודעים איך לחפש אותו?  

ב.      למה אני צריכה להקשיב דווקא לX (השם)/ מה יצא לי מזה?

ג.       והשאלה החשובה ביותר- האם מתוך הכותרת ניתן להבין מה אני הולכת לקרוא/לראות?

עכשיו נסו לענות על השאלות האלו עם הכותרת הבאה:  "איך לטפל בכאבי בטן כרוניים?"

תענו בכנות... איזו כותרת נשמעת לכם יותר מפתה?

 

לקבלת המדריך המלא: כיצד למצוא כותרת שיווקית שעובדת- לחצו כאן. 

המשך יום נפלא, 

עתליה ראפס 

 

קוראים לי עתליה ראפס. אני מלווה בעלי עסקים קטנים ועוזרת להם להביא לקוחות ולהגדיל הכנסות באמצעות תוכן שיווקי וכתיבה שיווקית. בשנה האחרונה עבדתי עם מנטורים מובילים בתחום האימון העסקי, כמו כן, הכנתי וכתבתי עבור עשרות לקוחות דפי נחיתה, מכירה, פליירים, אודות, מיילים שיווקים ועוד. אני עוזרת ומלווה אנשים שמעוניינים להפוך את תהליך הכתיבה שלהם לקל יותר ומהנה יותר. בתהליך הליווי אני בונה עבורם תשתיות שיווקיות ומראה להם: - איך אפשר לכתוב בצורה עוצמתית, לקבל תגובות, שיתופים והכי חשוב - לקוחות. -איך אפשר להפוך את הכתיבה מכאב ראש ותסכול- למשהו מהנה וכיפי במיוחד - ועוד הרבה יותר מזה... 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב